@E_Stendzenieks ar datiem var mēģināt pa viņiem trāpīt – šaujot uz aklo var trāpīt pa visiem izņemot tos divus cilvēkus 28 atbildes

Māris Antons
(2017-03-29 13:10:48)
@twitter
@E_Stendzenieks ar datiem var mēģināt pa viņiem trāpīt – šaujot uz aklo var trāpīt pa visiem izņemot tos divus cilvēkus
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 13:17:34)
@twitter
@AntonsMaris redzi, tie 2 džeki šodien var nebūt buing mood. Kurpretī kāds no citas audiitorijas var nolemt pamēģināt to produktu.
Māris Antons
(2017-03-29 13:19:20)
@twitter
@E_Stendzenieks ja produkts ir piemērots arī citām auditorijām, tad to vajadzētu paredzēt sākumā – tad var arī salī… https://t.co/Rn1EbkvpzE
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 13:19:35)
@twitter
@AntonsMaris cilvēks dažādos garastāvokļos pats no sevis atšķiras vairāk, kā zemnieks no no balerīnas. Pirms ēšanas, seksa, miega un pēc.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 13:20:38)
@twitter
@AntonsMaris Arī opis var sagribēt skeitbordu. Vilvēki tik vienkārši nedalās.
Māris Antons
(2017-03-29 13:23:14)
@twitter
@E_Stendzenieks Ja mēs vienu skeitbordu kreatīvu saliktu divām auditorijām – opji vs. tīņi, es domāju, ka ROI atšķirības būtu acīmredzamas.
Māris Antons
(2017-03-29 13:24:54)
@twitter
@E_Stendzenieks es saprotu, ko Jūs sakāt un to pieņemu – tomēr izgāju #LADCskola. Būtu jauki, ja Jūs visu digital a… https://t.co/hVU0quHBGU
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 16:54:07)
@twitter
@AntonsMaris fakts tāds, ka neviens neko nesaprot šobrīd un nezina, ko darīt. Apjukuma dekāde. Google+ par spīti miljardiem ir tukša vieta
Māris Antons
(2017-03-29 16:55:32)
@twitter
@E_Stendzenieks galīgi nav tik traki - strādājot ar saviem datiem un izdarot loģiskus secinājumus, lietas sanāk. Tāpēc arī piedāvāju parunāt
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 16:55:38)
@twitter
@AntonsMaris Skeitbords ir ekstrēms, bet blaugznu šampūns nē.
Māris Antons
(2017-03-29 16:58:00)
@twitter
@E_Stendzenieks nav zelta formulas, kas der visiem - tāpēc der saglabāt vēsu galvu un skatīties uz lietām racionāli (arī uz internetu)
Eriks Stendzenieks
(2017-03-29 16:58:17)
@twitter
@AntonsMaris jautājums, kā sanāk. Cilvēki pētk crazy lietas, totāli ne pēc JFK segmentiem.
Māris Antons
(2017-03-29 17:04:36)
@twitter
@E_Stendzenieks ar datiem arī var izdarīt crazy lietas — stratēģijas radīšanā to sauc par insight atrašanu
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:17:09)
@twitter
@AntonsMaris Problēma, ka arī šokolādes, kruasānus un alu mēģina iesegmentēt vienai auditorijai – bērni, studenti, hipsteri. Tas jau ir sick
Māris Antons
(2017-03-30 13:20:09)
@twitter
@E_Stendzenieks Mēs pārsvarā strādājam ar startupiem un e-komerciju. Nu, vēl arī dārgi offline produkti – kam arī s… https://t.co/DKyTO14YMC
Māris Antons
(2017-03-30 13:21:17)
@twitter
@E_Stendzenieks Runājot par FMCG - arī tur varam paņemt klipu un rādīt tieši tiem, kas visdrīzāk noskatīsies līdz g… https://t.co/QnTldefHeS
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:25:12)
@twitter
@AntonsMaris Tas izslēdz klipus, kā ar Van Dammi špagatā uz fūres. Noskatījās visi. Auto pārdošana +15%, jo šoferiem ir bērni, sievas utt.
Māris Antons
(2017-03-30 13:27:49)
@twitter
@E_Stendzenieks kad radošie šeit taisīs tāda līmeņa klipus, tad par šo parunāsim – līdz tam sākumā meklējam problēm… https://t.co/1r2FWdTSro
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:30:33)
@twitter
@AntonsMaris Šī ir datu eiforijas dekāde, līdzīgi, kā bija ar interactive ads, gamification, fidgital, internet of things u.c buzwordiem.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:32:11)
@twitter
@AntonsMaris Problēma tur, ka dati daļēji pasaka priekšā, kur cilvēkus sastapt un kāds ir dzīvesveids. Bet ignorē cilvēcisku WOW saturu.
Māris Antons
(2017-03-30 13:33:15)
@twitter
@E_Stendzenieks Ērik, esmu liels cienītājs, bet nu varbūt nevajag savu viedokli būvēt uz viena bloga pamata. Ne visi ir šarlatāni.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:33:19)
@twitter
@AntonsMaris Kad dati novāks reklāmas no asiņainiem teroraktiem un ar vēzi mirstošiem bērniem, tad es sākšu mazliet ticēt algoritmiem.
Māris Antons
(2017-03-30 13:34:57)
@twitter
@E_Stendzenieks šis iet pretrunā ar Jūsu cīņu pret pārspīlēto politkorektuma meklēšanu visur. Tad jau reklāmas ap panorāmas laiku jālikvidē.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:35:17)
@twitter
@AntonsMaris Youtube īsti nav viens blogs. Un sistēma, kad saturs internetā tiek liegts, ja neesi atslēdzis adblock. Tā ir brutāla šantāža.
Māris Antons
(2017-03-30 13:35:46)
@twitter
@E_Stendzenieks es runāju par jūsu viedokli par datiem un ad contrarian
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:37:57)
@twitter
@AntonsMaris Ja Panorāmā teiktu: "Man šķiet, ka neesat noskatījies reklāmas bloku , Tādēļ mēs neko jums nestāstīsim", es arī būtu nikns.
Māris Antons
(2017-03-30 13:38:24)
@twitter
@E_Stendzenieks es vairāk par to, ka terorakti un reklāmas pauze neiet kopā
Eriks Stendzenieks
(2017-03-30 13:40:28)
@twitter
@AntonsMaris TV reklāmas ir atsevišķā blokā, tad ir atgriešanās studijā, diktora vēstījums un sižets. Skaidri nodalītas lietas, ne šantāža.
Māris Antons
(2017-03-30 13:43:16)
@twitter
@E_Stendzenieks cita tēma, bet nu internetā satura veidotāji nesaņem valsts dotācijas un cilvēki, kas bloķē reklāmas saturu, nesamaksā

© 2009-2017 civciv ;)