Nesaku, ka aģentūrām nav jālaužas business consulting. Bet. 1) Tur jau ir Ernst&Young, 2) Ja aģentūras ir gudrākās, kādēļ tās nav bagātākās? 5 atbildes

Eriks Stendzenieks
(2017-03-28 08:23:50)
@twitter
Nesaku, ka aģentūrām nav jālaužas business consulting. Bet. 1) Tur jau ir Ernst&Young, 2) Ja aģentūras ir gudrākās, kādēļ tās nav bagātākās?
Andris Rubīns
(2017-03-28 08:29:12)
@twitter
@E_Stendzenieks Mūsu paziņam @saneel ir pāris labi argumenti: https://t.co/Lxp1ULFCYp
Eriks Stendzenieks
(2017-03-28 08:43:20)
@twitter
@Rubins R/GA nejaucas pamatbiznesā. Un Data nav Dievs. Aģentūru produkts ir komunikācija ar auditoriju, nevis 200 slaidu stratēģijas.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-28 08:45:01)
@twitter
@Rubins Un Saneel ir 5 gadus jaunāks par mani, un talantīgs, un entuziastisks, es varu derēt, ka nākamo darba vietu viņš slavēs tāpat.
Andris Rubīns
(2017-03-28 08:56:09)
@twitter
@E_Stendzenieks Haha. 200 slaidi ir tas, kāpēc uzņēmējiem piegriezies powerpoint karaoke. Tikmēr novērtē idejas produktiem, komunikācijai.
Eriks Stendzenieks
(2017-03-28 16:12:28)
@twitter
@Rubins Protams! Tikai mani drusku uzvelk, kad aģentūras sāk konsultēt klientus par biznesa modeļiem. Tas nav tas, par ko Bernbaham maksāja

© 2009-2017 civciv ;)