Vai kāds var paskaidrot kāpēc Rimi vai Statoil, kuriem klientu kartēs uzkrājas visa info par pirkumu vajag to čakaru ar uzlīmju krāšanu? 7 atbildes

Jānis Palkavnieks
(2015-11-28 14:24:00)
@twitter
Vai kāds var paskaidrot kāpēc Rimi vai Statoil, kuriem klientu kartēs uzkrājas visa info par pirkumu vajag to čakaru ar uzlīmju krāšanu?
Karlis
(2015-11-28 14:26:57)
@twitter
@Palkavnieks uzlīmes mētājas makā un kalpo kā papildus reklāma/atgādinājums. Tas pats kas ar lojalitātes kartēm kuras sen var būt digitālas
Andis Silakaktins
(2015-11-28 14:31:37)
@twitter
@Palkavnieks @JanisPolis digitāli nevar "samesties", t.i. atdot uzlīmes mammai un krāšana paliek mazāk sociāla. Viens no iemesliem
Ingus Rūķis
(2015-11-28 14:35:04)
@twitter
@Palkavnieks psiholoģisks paņēmiens, kā likt tev nopirkt uzlīmju lietu. Uzlīmes ir taustāmas un iedod tev sajūtu, ka tu esi kko nopelnījis
Aivars Meijers
(2015-11-28 14:49:31)
@twitter
@Palkavnieks @JanisPolis lai klienti nopirktu vairāk saņemot pretī taustāmu “vērtību”. Manipulē ar psihi.
Kristine Garina
(2015-11-28 15:25:37)
@twitter
@Palkavnieks kā tad mainīsies uzlīmēm ar kolēģiem un kaimiņiem?? Vesels pasākums sabiedrības saliedēšanai un integrācijai!
Jānis Palkavnieks
(2016-01-26 12:41:51)
@twitter
Tad nu nepagāja ne pāris mēneši un ir https://t.co/BVLTupwWLP
Master
(2016-01-26 12:50:51)
@twitter
@Palkavnieks paldies par info. Rakstā gan trūkst galvenais - kā pieslēgt. Bet intiutīvi atradu šo opciju MansRimi profila konfigurācijā

© 2009-2017 civciv ;)