Starp citu - @Straujuma un @Rigas_pils - kā tas nākas ka pat Horvātijā (kas ES ir tikai 2 gadus) ir autobāņi un mums ir tikai bedres? 31 atbildes

Uldis Bērziņš
(2015-07-02 22:39:50)
@twitter
Starp citu - @Straujuma un @Rigas_pils - kā tas nākas ka pat Horvātijā (kas ES ir tikai 2 gadus) ir autobāņi un mums ir tikai bedres?
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-02 23:36:34)
@twitter
@uldisb @Straujuma @Rigas_pils Itāļi viņiem tos uzbūvēja pēc kara.
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 07:13:41)
@twitter
@amjaliks itāļiem naudu nav kur likt? :) Kāpēc mēs nevaram Eiropas naudu ieguldīt tur kur visvairāk vajag un būs lielākā atdeve?
Girts
(2015-07-03 07:34:53)
@twitter
@uldisb @amjaliks Rīga - Liepāja bānis maksātu 2-4 miljardus jeb līdz pat pusei valsts gada budžeta. Kā tas atmaksātos?
Girts
(2015-07-03 07:37:38)
@twitter
@uldisb @amjaliks + ja salīdzina ar Horvātiju, jāņem vērā, ka tur vairāk kā 2x iedzīvotāju blīvums. Attiecīgi ir vairāk jēga kko tādu būvēt
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 11:09:48)
@twitter
@uldisb Horvātijā tie autobāņi nav bezmaksas, cik atceros.
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 12:10:42)
@twitter
@GirtsS @amjaliks iedomājies ja Rīga-Liepāja būtu stundas brauciens... Ātri vien atmaksātos, ka cilvēki uz ūdensgalvu Rīgu nepārceltos.
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 12:11:02)
@twitter
@amjaliks vai tad es saku ka LV vajag bez maksas???
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:14:43)
@twitter
@uldisb Tu nepazīsti Latvijas tautu? Te vairums 0,30 € var izvēlēties pusstundu savas dzīve tērēt. Kurš par tās šoseja izmantošanu maksātu?
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 12:15:42)
@twitter
@amjaliks Ainaži- Bauska pietiktu sākumam.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:16:24)
@twitter
@uldisb @girtss Rīga-Liepāja pa taisno ir 200 km. Kā šo var mērot stundas laikā? Tā, lai bez līķiem.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:18:17)
@twitter
@uldisb Atrodi privātos investorus, kas būs gatavi te būvēt un uz priekšu. Privātās šosejas nav valdības atbildība.
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 12:18:57)
@twitter
@amjaliks @GirtsS sorry, 2h. :)
Girts
(2015-07-03 12:25:50)
@twitter
@uldisb @amjaliks nespēju iedomāties ekonomiski pamatojamu modeli 1h ietaupījumam ceļā uz 90k pilsētu,ar izmaksām 2-4miljardi(10-15% no ikp)
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 12:27:23)
@twitter
@GirtsS @amjaliks un kāds ekonomiskais pamatojums bāņiem Slovēnijā,Slovākijā un Polijas ziemeļos???Nekāds... Ne visu var ekonomiski pamatot.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:27:44)
@twitter
@GirtsS @uldisb Un jāņem vērā, ka šādi bāņi grauj lokālo uzņēmējdarbību, ko "baro" braucēji par tagadējām šosejām.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:28:32)
@twitter
@uldisb @GirtsS Salīdzīni valstu izmērus un apdrīvotības blīvumus.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:30:33)
@twitter
@girtss @uldisb Piemēram, tagad, katru reizi braucot uz laukiem, ieraucam Lāčos. Ja A9 būtu autobānis, es tajos Lāčos vairs nerādītos. ..
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 12:33:13)
@twitter
@girtss @uldisb Tiem pārdevējiem nāksies pārcelties uz Rīgu vai Īriju. Ko līdzīgu piedzīvoja ASV, attīstot savu starpštatu šoseju sistēmu.
Girts
(2015-07-03 12:51:13)
@twitter
@amjaliks @uldisb tieši tā. Suvalkos ir 70k iedzīvotāji, bānis nav. Bialostokā 300k, bānis vēl top. Latvijā ir pārāk mazas pilsētas!
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 14:16:07)
@twitter
@GirtsS @amjaliks uz Suvalkiem akurāt bānis top...
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 14:18:30)
@twitter
@uldisb @girtss Par 4 miljardiem varam uzbūvēt bāni uz Liepāju. Vai arī savest kartībā esošo ceļu tīklu.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 14:19:26)
@twitter
@uldisb @girtss Starpcitu, vai tad Tu nebija viens no nodokļu nemaksāšanas atbalstītājiem, kas aizstāvēja mājražotājus?
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 14:19:58)
@twitter
@uldisb @girtss Ar tādu pieeju, mums noteikti nespīd autobāņi. Nebūs naudas, par ko tos uzturēt.
Girts
(2015-07-03 22:07:03)
@twitter
@uldisb @amjaliks jā, tālā nākotne+tur ir pilnīgi cita transporta intensitāte kā Rīgas -Liepājas šosejā un reģionā 2x iedzīvotāju blīvums
Girts
(2015-07-03 22:10:52)
@twitter
@uldisb @amjaliks lai vai kā. PL gadā bāņu būvniecībā tērē 0,2-0,4% no IKP. LV tas būtu 45-90 miljoni EUR. Sanāktu 5-10 km gadā :)
Uldis Bērziņš
(2015-07-03 23:26:42)
@twitter
@GirtsS @amjaliks neviena cita valsts nav tik bagāta lai uzbūvētu nāves ceļu ar divām joslām (p100), kur mierīgi varēja būt kārtīga šoseja.
Girts
(2015-07-03 23:32:53)
@twitter
@uldisb @amjaliks uz priekšu! būvē par savu naudu bāņus.NAV LV tādas naudas, lai būvētu bāņus.Nav ne ekonomikas izmērs,ne cilvēku daudzuma!
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 23:33:05)
@twitter
@uldisb @girtss Tikai nevajag… Ja tautā liela daļa uzskata, ka tas ir normāli braukt 120..160 km/h, nekādas atdalošās barjeras nelīdzēs.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 23:37:21)
@twitter
@uldisb @girtss Un beidz mētāties, starp A9, A1+A7 un P100. Nepārliecinoši izklausās argumenti.
Aleksejs Mjaliks
(2015-07-03 23:38:14)
@twitter
@uldisb @girtss Un, starpcitu, P100 ir pievadceļs Ozolniekiem un Jelgavai. Šeit noteikti neviens nebūs autobāni. Arī ja te būtu Polija.
Uldis Bērziņš
(2015-07-04 00:08:56)
@twitter
@amjaliks p80 biju domājis. Es nesaprotu par ko diskutējam - es nekad nepiekritīšu ka mums nevajag kārtīgus ceļus un ka esam tam pa nabagu.

© 2009-2017 civciv ;)