@laacz Jautājums par motivāciju celt konkurējošu produktu. Sarežģīta pārdošana, tehniski- mazāk izaicinājumu. @GirtsS @krizdabz 27 atbildes

Mairis Skuja
(2015-01-01 23:56:11)
@twitter
@laacz Jautājums par motivāciju celt konkurējošu produktu. Sarežģīta pārdošana, tehniski- mazāk izaicinājumu. @GirtsS @krizdabz
Kaspars Foigts
(2015-01-02 00:07:41)
@twitter
@mairisskuja @GirtsS @krizdabz Pārdošana ir lielākā sāpe, tehniski - jauks side projekts nelielam uzņēmumam.
Mairis Skuja
(2015-01-02 00:10:10)
@twitter
@laacz Mazam, jā. Bet ne bez iespējas kādu ~ 1 gadu (vismaz) brutāli dedzināt naudu. Tāda privilēģija ir jārada. @GirtsS @krizdabz
Girts
(2015-01-02 00:13:23)
@twitter
@mairisskuja @laacz vairāk kā gadu. Droši. Minētu, ka deacs gadus 4-5 dedzināja. Doma sākot gan jau bija līdzīga - jauks side proj
Mairis Skuja
(2015-01-02 00:16:04)
@twitter
@GirtsS Tu zini, kas to projektu attīsta DEAC pusē? Es diemžēl, nepazīstu nevienu no borda, lai varētu pajautāt.
Kaspars Foigts
(2015-01-02 00:21:30)
@twitter
@mairisskuja @GirtsS @krizdabz Atkarīgs no rezultāta un pārdošanas. Gads būtu minimums.
Girts
(2015-01-02 00:34:29)
@twitter
@laacz @mairisskuja labs rezultāts+pārdošana = laba komanda.Tas maksā+citi nieki,kuros salasās.Bet kaut 10k mēn.salasīt te ne viegli,ne ātri
Kaspars Foigts
(2015-01-02 00:39:58)
@twitter
@GirtsS @mairisskuja Es šo vairāk redzētu kā lielisku labās sirds projektu (papildus citiem, kas nes naudu, protams).
Girts
(2015-01-02 00:58:14)
@twitter
@laacz @mairisskuja nu jā...Es gan varu pieciest reklāmas,vai piemaksāt,bet labdarību no citiem negaidu.Pats jau arī pa velti nestrādāju
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:01:48)
@twitter
@GirtsS @laacz Reklāmas maksas versijā var atslēgt. Brt tā nav šī produkta problēma. Šī produkta problēmas ir: 1) UI/UX - ir garām;
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:03:15)
@twitter
@GirtsS @laacz 2) Nepareiza attiecība starp maksas/bezmaksas fīčām- limitē iespēju pelnīt no maksas servisiem;
Kaspars Foigts
(2015-01-02 01:03:23)
@twitter
@GirtsS @mairisskuja Es arī negaidu, taču acīmredzami, ka konkrētais produkts ir orientēts uz peļņu, nevis UX vai kvalitāti...
Girts
(2015-01-02 01:05:03)
@twitter
@laacz @mairisskuja jebkurš biznesa produkts primāri ir orientēts uz peļņu :-) tas pārējais jau ir stila izvēles jautājums :-)
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:05:36)
@twitter
@GirtsS @laacz 3) Nerada vajadzību atgriezties un/vai neizmanto iespēju nopelnīt ar maksas reklāmu e-pastā/sms. Neizmanto auditorijas pot.
Girts
(2015-01-02 01:06:30)
@twitter
@mairisskuja @laacz uuu. Iedomājies vien kāds skandāls būtu, ja viņi sūtītu reklqmas sms:-)
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:06:30)
@twitter
@GirtsS @laacz 4) Esošais reklāmu pārdošanas un mērķēšanas modelis būtu smagi uzlabojams.
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:07:23)
@twitter
@GirtsS @laacz Citiem vārdiem- šī produkta problēma slēpjas spējīgos dizaineros un mārketinga cilvēkos.
Girts
(2015-01-02 01:07:50)
@twitter
@laacz @mairisskuja bet es piekrītu, ka vismaz no malas kā izskatās, neizskatās labs tas viņu izvēlētais piegājiens :-) un jau rakstīju..
Girts
(2015-01-02 01:09:14)
@twitter
@laacz @mairisskuja par to viņus var un vajag kritizēt, kā Mairis smuki te salika tikko. Bet ķērkšana pēc adblock ir prasts komunisms :-)
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:10:06)
@twitter
@GirtsS SMS- sarežģītāk, bet e-pastos mierīgi. Cita lieta, ka tas būtu jādara komplektā ar normālu tārgetingu un piedāvājumiem.
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:11:27)
@twitter
@GirtsS Viņu esošie piedāvājumi balstās tikai uz "ģimeni" un "brīvo laiku". Viss pārējais ir neizmantotas iespējas.
Girts
(2015-01-02 01:11:58)
@twitter
@mairisskuja vispār reklāmas, kā $ avota, problēmu loks ir gana plašs.Arī te nemaz nav tik viegli panākt, ka ienākumi sedz tiešās izmaksas
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:15:10)
@twitter
@GirtsS Viņi jau izmanto gan "premium", gan reklāmas modeli. Tikai dara to smagi neefektīvi, jo apakšā nav produkta vai sajēgas.
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:16:04)
@twitter
@GirtsS Bet kopumā ņemot, viss šis ir tikai teoretizēšana- tur būtu jāredz skaitļi un vēl šis tas, lai izprastu situāciju.
Girts
(2015-01-02 01:16:43)
@twitter
@mairisskuja labi, paldies, bija interesanta diskusija :-) tagad pamazām jāsāk atgriezties ikdienas rūtīnā, jaiet gulēt :-)
Girts
(2015-01-02 01:20:35)
@twitter
@mairisskuja mani vnk sakaitināja adblock pieprasīšana. Ja to lieto, lai nekunkst publiski. Tas nav svētas tiesības :-) tā ir zagšana.
Mairis Skuja
(2015-01-02 01:27:51)
@twitter
@GirtsS "zagšana"-par skarbu teikts, bet reklāma ir taisnīga maksa par produktu kurš ir par velti. Fair enough. Es izmsntoju maksas versiju.
Girts
(2015-01-02 01:36:35)
@twitter
@mairisskuja vai veco labo banner-blidness :-)

© 2009-2017 civciv ;)