Viss ir tik vienkārši. Palīdzi sievietei justies kā dievietei - tiksi ietekmīgāko @zimolutops virsotnē. http://t.co/ydfVS95b0C via @7GURU 10 atbildes

Andris Rubīns
(2014-03-11 09:03:44)
@twitter
Viss ir tik vienkārši. Palīdzi sievietei justies kā dievietei - tiksi ietekmīgāko @zimolutops virsotnē. http://t.co/ydfVS95b0C via @7GURU
Krista Baumane
(2014-03-11 09:34:53)
@twitter
@Rubins @zimolutops @7GURU zvaigžņu tulki, spoki, dievietes - kam šie "zīmoli" ko ietekmē?!
Guntis Stirna
(2014-03-11 09:46:14)
@twitter
@Rubins @zimolutops @7GURU viss ir vēl vienkāršāk lielāks budžets - augstāka vieta topā.
Andris Rubīns
(2014-03-11 09:50:29)
@twitter
@Krista_Baumane @zimolutops @7GURU Profesors padomiņš (ar 55'000 cilvēku iesaisti mēnesī) arī visai ietekmīgs zīmoliņš.
Ieva Knake
(2014-03-11 09:52:17)
@twitter
@StirnaGun @Rubins @7GURU tops parāda tieši pretējo - ne vienmēr lielāks zīmola budžets garantē lielāku sekotāju iesaisti. #zimolutops
Andris Rubīns
(2014-03-11 09:55:04)
@twitter
@StirnaGun @zimolutops @7GURU Gunti, Tu par multimiljonu vērtajām korporācijām mammamuntetiem.lv un @ZvaigznuTulks?
Krista Baumane
(2014-03-11 10:01:46)
@twitter
@Rubins @zimolutops @7GURU izskatās pēc aptieku reklāmas kataloga
Guntis Stirna
(2014-03-11 10:22:34)
@twitter
@ievakn @Rubins @7GURU #zimolutops uzrādam budžetus nevis spekulējam. Korelācija ar budžetu ir nenoliedzama lai gan nav vienīgais faktors.
Andris Rubīns
(2014-03-11 10:30:39)
@twitter
@StirnaGun @ievakn @7GURU Lielākie LV reklāmdevēji TOP15 nav tikuši, tāpēc apgalvojums "korelācija ar budžetu ir noneliedzama" interesants.
Andris Rubīns
(2014-03-11 10:34:50)
@twitter
@StirnaGun @ievakn @7GURU Svaigākie oficiālie @TNSLatvia dati par 2013. gada pirmo pusgadu: http://t.co/OTVjpWKZ3q
Guntis Stirna
(2014-03-11 10:46:25)
@twitter
@Rubins @ievakn @7GURU @TNSLatvia tas laikam pēdējo gadu jaunums - zīmols pus gadā:)

© 2009-2017 civciv ;)