@Ingvilda @SlavaVK tik to ir ļoti grūti noorganizēt tā, lai sistēmiski netiktu priviliģēti vieni talanti pār citiem (jo laiks ir ierobežots) 9 atbildes
Iveta Kažoka (2014-01-26 14:05:47) |
@Ingvilda @SlavaVK tik to ir ļoti grūti noorganizēt tā, lai sistēmiski netiktu priviliģēti vieni talanti pār citiem (jo laiks ir ierobežots) | ||
Ingvilda (2014-01-26 14:08:15) |
@IvetaKazoka @SlavaVK Patiesībā - nekādu problēmu. Ir apmācību sistēmas, kurās tas ir iekļauts pēc definīcas. | ||
Ingvilda (2014-01-26 14:09:26) |
@IvetaKazoka @SlavaVK Piemēram, iespēja apgūt mācību priekšmetu dažādos līmeņos. Vienā laikā un telpā. Sk. Starpautiskā bakalaurāta progr. | ||
Ingvilda (2014-01-26 14:10:49) |
@IvetaKazoka @SlavaVK Talantam noslodzes ziņā ir jābūt priviliģētam, pretējā gadījumā viņš izdemolē klasi vai pārspēlējas datorspēles | ||
Iveta Kažoka (2014-01-26 14:11:21) |
@Ingvilda @SlavaVK ja padziļināti nododies kādai nozarei, grūti pat pamanīt to, ka tev varētu būt vēl lielāks talants kādā citā | ||
Ingvilda (2014-01-26 14:20:51) |
@IvetaKazoka @SlavaVK manuprāt, ideāli būtu, ja priekšmetus var apgūt pamatlīmenī + padziļinātā līmenī. Katram tik cik vajag un var pavilkt. | ||
Ingvilda (2014-01-26 14:21:41) |
@IvetaKazoka @SlavaVK Tas gan vairāk uz pamatskolu, vidusskolu attiecināms, ne sākumskolu. | ||
Iveta Kažoka (2014-01-26 14:24:42) |
@Ingvilda @SlavaVK piekrītu. + Atstājot laiku/iespēju attīstīt arī citus talantus, kas skolā maz tiek kultivēti - praktiskos,emocionālos utt | ||
Ingvilda (2014-01-26 15:13:20) |
@IvetaKazoka BTW, man šķiet @SlavaVK varētu daudz stāstit par talantīgiem jauniešiem, kuri attīsta vairākas eksaktās jomas | ||
Ingvilda (2014-01-26 15:14:01) |
@IvetaKazoka @SlavaVK paskaties kaut vai fizikas, ķīmijas, matemātikas, programmēšanas olimpiāžu laureātus. Daudzi uzvārdi atkārtojas |