Nu, es mēģināju izteikt savu domu. BLOGĀ: Digitālie (sociālie) mediji un ekspektāciju menedžments http://t.co/1A4NgweOr2 20 atbildes

Māris Antons
(2013-04-03 16:03:40)
@twitter
Nu, es mēģināju izteikt savu domu. BLOGĀ: Digitālie (sociālie) mediji un ekspektāciju menedžments http://t.co/1A4NgweOr2
Uldis Ziediņš
(2013-04-03 16:05:32)
@twitter
@AntonsMaris aaaaaaaaa! "Ekspektācijas". Kas tas tāds?
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:06:06)
@twitter
@AntonsMaris kur tur menedžments? Starp rindām var izlasīt citas lietas. Ja nomaina nosaukumu, tad tā ir visās reklāmas nozarēs.
Māris Antons
(2013-04-03 16:06:07)
@twitter
@uldisz cerības, gaidas?
Māris Antons
(2013-04-03 16:06:45)
@twitter
@MarisRelins tas ir par to, ka līdz tam esam aizdzīvojušies, jo menedžmenta nav.
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:07:13)
@twitter
@AntonsMaris no reklāmas gaida brīnumus, no pr gaida brīnumus, pat no gurellām gaida :)) visur tā ir.
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:07:55)
@twitter
@AntonsMaris rupji sakot, no jebkura outsource, pēc tavas definīcījas gaida brīnumus.
Māris Antons
(2013-04-03 16:08:10)
@twitter
@MarisRelins un man tas nepatīk. Ir bijuši klienti, kas visur liek naudu, redz atdevi, bet socmedijos liek, jo vajag, neredzot atdevi.
Uldis Ziediņš
(2013-04-03 16:10:36)
@twitter
@AntonsMaris Kaut kā savādāk. Tālajā 2009. gadā @ValdisMelderis rakstīja - https://t.co/6SPSNWYyxh
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:12:35)
@twitter
@AntonsMaris ja klients visu zinatu, tad viņam tu neesi vajadzīgs. Ja tu nesniedz pievienoto vērtību - arī neesi vajadzīgs.
Arturs Mednis
(2013-04-03 16:12:36)
@twitter
@AntonsMaris Es tev nepiekrītu! Manuprāt, bieži ir otrādi, tieši soc. medijois var izvērtēt atdevi pat precīzāk kā šur tur citur (neminēšu).
Jānis Polis
(2013-04-03 16:13:28)
@twitter
@arturs @AntonsMaris Protams, ka var. Un vajag. Stāsts jau ir par to, ka tas ļoti bieži netiek darīts :)
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:13:43)
@twitter
@AntonsMaris turklāt, kā @arturs saka, salīdzinot ar tradicionālām nozarēm, soc medijos (digital) atdevi nomērīt var krietni precīzāk.
Māris Antons
(2013-04-03 16:13:52)
@twitter
@arturs tad, ja reālais bizness notiek online, jā. Ar offline visādi brīnumi socmedijos ir redzēti.
Māris Antons
(2013-04-03 16:15:17)
@twitter
@MarisRelins jā. Man kaut kā ir veicies ar prasīgiem klientiem. Tiem, kuriem neesmu redzējis vajadzību pēc maniem pakalpojumiem, tā arī saku
Māris Antons
(2013-04-03 16:16:35)
@twitter
@MarisRelins @arturs dažos keisos, jā. Citos, galīgi nē. Es ar atdevi domāju reāli pārdotu preci, nevis engagement rate u.c. jokus.
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:17:24)
@twitter
@AntonsMaris nu ja, no POS, OOH u.c. var nomērīt precīzi :)
Arturs Mednis
(2013-04-03 16:18:43)
@twitter
@AntonsMaris Atkarīgs klienta/produkta, bet daļā gadījumu tas ir vienkārši grūtāk. Tomēr REĀLĀK kā, piem, nobrendotas mājas atdeves mērīšana
Māris Antons
(2013-04-03 16:18:51)
@twitter
@MarisRelins POS, OOH var nomērīt precīzāk, nekā Like&Share konkursu ar iPhone balvā.
Māris Reliņš
(2013-04-03 16:19:16)
@twitter
@AntonsMaris izklausās ka tu esi apvainojies uz visiem :(
Māris Antons
(2013-04-03 16:19:47)
@twitter
@MarisRelins šitais pēdējais tvīts nepareizi iznāca

© 2009-2017 civciv ;)