Cik būtiski Tev ir tas, ka uzņēmums sociālajos tīklos izrāda īpašu attieksmi un liek Tev justies kā patiesi nozīmīgam klientam? 7 atbildes

Laura
(2012-11-27 11:52:48)
@twitter
Cik būtiski Tev ir tas, ka uzņēmums sociālajos tīklos izrāda īpašu attieksmi un liek Tev justies kā patiesi nozīmīgam klientam?
Māris Reliņš
(2012-11-27 11:53:55)
@twitter
@LauraLasmane es cenšos izvairīties no komunikācijas, jo atbildes parasti sākas ar "Māri, …". Tad ir skaidrs, esmu uzkāpis kādam uz varžacīm
Kristaps Ozoliņš
(2012-11-27 11:55:45)
@twitter
@LauraLasmane samērā nozīmīgi, jo izraisa uzticēšanos.
Aldis
(2012-11-27 12:10:37)
@twitter
@LauraLasmane vai tad tas nav galvenais? Soc tīkli jau nau Kino :)
Laura
(2012-11-27 12:11:22)
@twitter
@Blicsons kādam tas var likties galvenais (mainly - klientiem), bet dažiem (mainly - uzņēmumiem) kā kaut kas lieks, bez kā var iztikt
Aldis
(2012-11-27 12:13:04)
@twitter
@LauraLasmane nu tad šādi uzņēmumi ir pārpratuši (mainly - jēgu)
Laura
(2012-11-27 12:14:16)
@twitter
@Blicsons novērojumi liecina, ka jā - jo reti kurš (vismaz LV) tiešām goes the extra mile (plašāk gan par to izpļāpāšos blogā tūliņ)
Aldis
(2012-11-27 12:16:48)
@twitter
@LauraLasmane kamēr uzņēmumi nesapratīs, ka lieta nav tikai ciparos (sekotāju skaitā), tikmēr notiks Vislatvijas krāniņu mērīšanās! #cipari

© 2009-2017 civciv ;)