Vecā 4P ēra mārketingā beigusies, sākušies 4M laiki. http://t.co/kEI39Pn4 5 atbildes

Andris Rubīns
(2012-02-29 08:38:51)
@twitter
Vecā 4P ēra mārketingā beigusies, sākušies 4M laiki. http://t.co/kEI39Pn4
Zigurds Zakis
(2012-02-29 09:03:32)
@twitter
@Rubins nu, tā 4M teorija tāda pavisam baltiem diegiem šūta
Andris Rubīns
(2012-02-29 09:05:28)
@twitter
@zz_zigurds Tas skaidrs. Bet domāšanas virziens (mission, movement) pretstatā (price, product) ir apsveicams.
Zigurds Zakis
(2012-02-29 09:58:29)
@twitter
@Rubins Movement skan skaisti, StrawberfyFrog un BBDO jau gadus 5-6 praktizē, bet tas strādā tikai zīmoliem ar augstu sociālo lomu un mērogu
Zigurds Zakis
(2012-02-29 10:00:12)
@twitter
@Rubins 4M īsti kopā nelīmējas, daudz jautājumu, izkstās pēc kārtējās pseidoteorijas. 4P paliks, tur viss kārtībā, tas mrkng nevis branding
Andris Rubīns
(2012-02-29 12:44:41)
@twitter
@zz_zigurds Katrs pats savu 4X kalējs.

© 2009-2017 civciv ;)