par slavenajām Airbaltic reklāmām: te ir oficiālais apraksts no Google Ads https://t.co/eyVLDT8vrL par valodu tārgetingu. It sevišķi meklējot zīmolus kā Airbaltic, Paypal, Rimi, Google nespēj dažkārt saprast, kādā valodā cilvēkam reklāmu padot vai arī ieslēdzas A/B testi. 2 atbildes

Edgars Koroņevskis
(2023-05-02 10:32:38)
@twitter
par slavenajām Airbaltic reklāmām: te ir oficiālais apraksts no Google Ads https://t.co/eyVLDT8vrL par valodu tārgetingu. It sevišķi meklējot zīmolus kā Airbaltic, Paypal, Rimi, Google nespēj dažkārt saprast, kādā valodā cilvēkam reklāmu padot vai arī ieslēdzas A/B testi.
Edgars Koroņevskis
(2023-05-02 10:47:52)
@twitter
piebildīšu, ka te runa ir par brand atslēgvārdiem - kur ir tikai viens vārds: zīmols, nevis papildu norādes kā "airbaltic tickets", "airbaltic biļetes" utml. Google mērķis ir pelnīt, viņi visādos veidos centīsies reklāmas testēt, maksimāli daudz "servēt", lai tikai iegūtu klikus.
Edgars Koroņevskis
(2023-05-02 10:49:58)
@twitter
+ vēl tipisks stereotips, ar kuru nākas sastapties: Google pats netulko reklāmas.

© 2009-2017 civciv ;)