@dzeina @Olga_Procevska Lēnāk pār tiltu, 10-gadīga Golfa dīzeļa vidējais degvielas patēriņš ir 4.5 litri uz 100, pa šoseju pat zem 4, kur hibrīdam ātri beidzas suliņa un aiziet diezgan padaudz. Kvēpus savāc DPF. CO2 110 g/km. Plus hibrīda bačiņu ražošanas sociālās izmaksas... https://t.co/ebQp59wrH 4 atbildes

Armands
(2023-03-29 16:33:49)
@twitter
@dzeina @Olga_Procevska Lēnāk pār tiltu, 10-gadīga Golfa dīzeļa vidējais degvielas patēriņš ir 4.5 litri uz 100, pa šoseju pat zem 4, kur hibrīdam ātri beidzas suliņa un aiziet diezgan padaudz. Kvēpus savāc DPF. CO2 110 g/km. Plus hibrīda bačiņu ražošanas sociālās izmaksas... https://t.co/ebQp59wrH
Dzeina //
(2023-03-29 16:56:44)
@twitter
@thearmi @Olga_Procevska Tu esi dzirdējis par tādu maģiju, ka braucot ar benzīnu lādējas bača? Roju regulāri izbraukāju ar kaut kādu smieklīgu patēriņu, pat neslēdzoties pie elektrības.
Armands
(2023-03-31 09:07:17)
@twitter
@dzeina @Olga_Procevska Darbināt benzīna ģeneratoru un no tā elektromotoru gan tīri pēc fizikas likumiem nevajadzētu būt efektīvāk, kā to pašu benzīna jaudu nodot pa tiešo ritei. Tik daudz, cik, ja KERS ļauj ar ģeneratoriem bremzēt, bet tas pilsētai, ne šosejai.
Armands
(2023-03-31 09:08:03)
@twitter
@dzeina @Olga_Procevska Tobiš es nenoliedzu, ka hibrīds ir super efektīvs pilsētā + kopumā jaunas paaudzes dzinējs vispār tērē ļoti maz, bet uz šosejas anyway efektīvāk būtu iztikt bez tā vidusposma. Plus, protams, visa kobalta herņa, par kuru es, diemžēl, tagad uzzināju detaļās.
Armands
(2023-03-31 09:08:45)
@twitter
@dzeina @Olga_Procevska Agrāk likās kaut kā vairāk "sūds ar tiem melnajiem", bet kad reāli noklausies par to, kas Kongo raktuvēs notiek, paliek bišku šķērmi ap dūšu. Mobilie vēl viens, bet elektroauto/hibrīdi ir baigais kobalta apjoms vienā auto. https://t.co/QClYztfc9a

© 2009-2017 civciv ;)