Lielie auto glābj dzīvības, izņemot, ja esi ārpus liela auto, jo tad augstie un taisnie priekšgali daudz biežāk nogalina, un arī SUV pasažieru drošība ir neviennozīmīga, jo augstāks smaguma centrs nozīmē mazāku stabilitāti un lielāku iespēju apgāzties 6 atbildes
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:17:46) |
Lielie auto glābj dzīvības, izņemot, ja esi ārpus liela auto, jo tad augstie un taisnie priekšgali daudz biežāk nogalina, un arī SUV pasažieru drošība ir neviennozīmīga, jo augstāks smaguma centrs nozīmē mazāku stabilitāti un lielāku iespēju apgāzties | ||
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:17:47) |
Lielajiem auto papildus tam, ka tie jau tā ir nāvējošāki, ir arī lielāka iespēja nepamanīt cilvēkus pagriezienos vai aizķert tos, braucot garām https://t.co/vvXrhXbUgC | ||
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:17:47) |
Man patīk arī vientiesība iegūglēt, ka ir ⭐ kaut kāda ⭐ izpēte, kas atbilst jau iepriekš pieņemtajam, un tad pieņemt to kā patiesību, lai gan tas ir pietiekami sarežģīti, lai būtu pat izpēte par to, ka lielo auto drošības sajūta liek braukt nedrošāk https://t.co/4GUCEraNkY | ||
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:17:48) |
Lielo auto izplatība ASV arī lielā mērā ir saistīta ar t.s. light truck loophole, kas ļauj apiet emisijas standartus, un tas kopumā ir bijis viens liels un nāvējošs eksperiments, ko nebūtu jāatkārto citur https://t.co/fnwthrO8NQ | ||
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:17:48) |
Par SUV kā sērgu pilsētās arī tieši nupat iznāca @notjustbikes video eseja https://t.co/qnKhWNlwQV | ||
Aleksejs Mjaliks (2023-03-25 15:24:29) |
@slikts Un ja vēl salīdzina ar bērna augstumu, tad bērnu nobrauks pat nepamanot. | ||
Reinis Ivanovs (2023-03-25 15:27:23) |
@amjaliks Tā ir progresa cena |