Lielie auto glābj dzīvības, izņemot, ja esi ārpus liela auto, jo tad augstie un taisnie priekšgali daudz biežāk nogalina, un arī SUV pasažieru drošība ir neviennozīmīga, jo augstāks smaguma centrs nozīmē mazāku stabilitāti un lielāku iespēju apgāzties 6 atbildes

Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:17:46)
@twitter
Lielie auto glābj dzīvības, izņemot, ja esi ārpus liela auto, jo tad augstie un taisnie priekšgali daudz biežāk nogalina, un arī SUV pasažieru drošība ir neviennozīmīga, jo augstāks smaguma centrs nozīmē mazāku stabilitāti un lielāku iespēju apgāzties
Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:17:47)
@twitter
Lielajiem auto papildus tam, ka tie jau tā ir nāvējošāki, ir arī lielāka iespēja nepamanīt cilvēkus pagriezienos vai aizķert tos, braucot garām https://t.co/vvXrhXbUgC
Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:17:47)
@twitter
Man patīk arī vientiesība iegūglēt, ka ir ⭐ kaut kāda ⭐ izpēte, kas atbilst jau iepriekš pieņemtajam, un tad pieņemt to kā patiesību, lai gan tas ir pietiekami sarežģīti, lai būtu pat izpēte par to, ka lielo auto drošības sajūta liek braukt nedrošāk https://t.co/4GUCEraNkY
Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:17:48)
@twitter
Lielo auto izplatība ASV arī lielā mērā ir saistīta ar t.s. light truck loophole, kas ļauj apiet emisijas standartus, un tas kopumā ir bijis viens liels un nāvējošs eksperiments, ko nebūtu jāatkārto citur https://t.co/fnwthrO8NQ
Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:17:48)
@twitter
Par SUV kā sērgu pilsētās arī tieši nupat iznāca @notjustbikes video eseja https://t.co/qnKhWNlwQV
Aleksejs Mjaliks
(2023-03-25 15:24:29)
@twitter
@slikts Un ja vēl salīdzina ar bērna augstumu, tad bērnu nobrauks pat nepamanot.
Reinis Ivanovs
(2023-03-25 15:27:23)
@twitter
@amjaliks Tā ir progresa cena

© 2009-2017 civciv ;)