Kāpēc Itella māna savus klientus (gan nosūtītājus, gan saņēmējus), sūtījuma notikumos norādot, ka preci mēģināts piegādāt, lai gan tā nav? No rīta ielika piegādes busiņā, bet līdz vakaram nepaspēja izvadāt visu? https://t.co/sQQwrFgsET 5 atbildes

Ilmārs Poikāns
(2023-03-13 22:46:49)
@twitter
Kāpēc Itella māna savus klientus (gan nosūtītājus, gan saņēmējus), sūtījuma notikumos norādot, ka preci mēģināts piegādāt, lai gan tā nav? No rīta ielika piegādes busiņā, bet līdz vakaram nepaspēja izvadāt visu? https://t.co/sQQwrFgsET
Ingus Rūķis
(2023-03-13 22:59:27)
@twitter
@ilmarmors Tajā skaitā svētdienās, kad pilnīgi noteikti neko nav mēģinājuši.
Mārtiņš Bruņenieks
(2023-03-13 23:44:37)
@twitter
@ingus @ilmarmors Man nesen svētdienā zvanīja, ka ir klāt. Nebiju gatavs un tad atveda pirmdien. Laikam veicas ar kurjeru.
Ilmārs Poikāns
(2023-03-14 11:20:38)
@twitter
No sarunas ar Itella atbalstu - kurjers esot atzīmējis (iekšējā aplikācijā?), ka nepaspēja piegādāt. Tas nozīmē, ka uz āru apzināti rāda maldinošu informāciju. Kurjers, kas parasti piegādā un ar kuru nav bijušas problēmas, ir atvaļinājumā. Viņu aizvieto kāds cits. Ja aizvieto :)
Alise
(2023-03-14 16:01:17)
@twitter
@ilmarmors Viņiem parasti kkāda iekšēja problēma, ja tāds parādās (nav telefona nr norādīts, kurjers nemāk kko, utt). Tad jāzvana un jāprasa wtf.
Ilmārs Poikāns
(2023-03-14 16:49:08)
@twitter
@mafmafii Šajā konkrētajā gadījumu, kad pirmo reizi zvanīju, tad pēc telefona numura, pārjautājot vārdu un uzvārdu, atrada sūtījumu. Nu vismaz teica, ka viss kārtībā. Lai gan nākamreiz piezvanot bija jāsauc citam operatoram sūtījuma numurs. Vairs nevaru saprast, kad Itella melo, kad nē :)

© 2009-2017 civciv ;)