Problēma ar AI nav tā, ka skolnieki izmantos to, lai pildītu mājasdarbus. Problēma ir tā, ko vispār mācīt skolniekiem, kādas iemaņas mums būs vajadzīgas nākotnē, bet kādas tiešām nebūs? 6 atbildes

Jurģis Liepnieks
(2022-12-25 11:15:50)
@twitter
Problēma ar AI nav tā, ka skolnieki izmantos to, lai pildītu mājasdarbus. Problēma ir tā, ko vispār mācīt skolniekiem, kādas iemaņas mums būs vajadzīgas nākotnē, bet kādas tiešām nebūs?
Liene Liepiņa
(2022-12-25 11:24:01)
@twitter
@JurgisLiepnieks Man ir pārdomas par atkarībām un kaislībām. Vai tās paliks ekskluzīvi cilvēkiem? Vai arī AI vienbrīd kautri atzīsies,ka vakardienu švaki atceras un vispār - nospēlējis palielu summu kazino.
John
(2022-12-25 11:26:59)
@twitter
@JurgisLiepnieks Tieši šāds jautājums arī man radās, jo ņemot vērā ai progresu pat programmētāju profesija var teikt ir izmirstoša
Kaspars Staškevičs
(2022-12-25 12:03:35)
@twitter
@JurgisLiepnieks būs jāmāk programmēt un debagot tos pašus AI, jo nav tāda viena AI. Un elementāro elektronikas zināšanu slieksnim nāksies būt augstākam. Piedevām vēl aizvien vairāk ierīču tiks slēgtas tīklos un jebkas, kas ir pievienots tīklam rada jaunus drošības riskus. STEM zināšanas būs top.
Eduards
(2022-12-25 12:08:37)
@twitter
@JurgisLiepnieks Fizikā un Ķīmijā pat ne tuvu vēl nav viss atklāts. To arī bērniem jāmācās.
Armands Brants
(2022-12-25 13:06:15)
@twitter
@JurgisLiepnieks Nekas dziļākajā būtībā nemainīsies. Būs cilvēki, kuri radīs, un cilvēki, kuri patērēs. Ir jāiemācās nokļūt radošajā pusē, plus jābūt tik labam, lai tevi patērē. Tas arī ir viss, kas ir jāzina par komerciju.
Jurģis Liepnieks
(2022-12-25 13:08:12)
@twitter
@armandsbrants Piekrītu

© 2009-2017 civciv ;)