Piektdien ielūza @Citadele karte, pasūtiju jaunu, sapratu ka vajadzētu aizvietot iepriekšējo, uzdrukāju internetbankā, ka lai salauzto karti bloķē, brīvdienās saņēmu ziņu ka nodota speciālistam. Šodien nesaņēnu ziņu, tik loginbankā sapratu ka jaunā karte ir atcelta :) 1 atbildes

Matīss Murgonis
(2022-11-28 18:28:58)
@twitter
Piektdien ielūza @Citadele karte, pasūtiju jaunu, sapratu ka vajadzētu aizvietot iepriekšējo, uzdrukāju internetbankā, ka lai salauzto karti bloķē, brīvdienās saņēmu ziņu ka nodota speciālistam. Šodien nesaņēnu ziņu, tik loginbankā sapratu ka jaunā karte ir atcelta :)
Matīss Murgonis
(2022-11-28 18:31:14)
@twitter
Es tik tā par to ka varēja kaut kā tas jūsu speciālist painformēt, aplikācija notifikācija, vai sms, vai epasts vai zvans. Nu nekas šodien aizvietoju karti vēlreiz

© 2009-2017 civciv ;)