@saliktengriba @freifunkLV Oslo, manuprāt, ir ļoti labs piemērs. Jo brauc daudzi, nečīkst par to, ka kaut kas ir ar ledu, aprīko ar radzēm un dragā. Jā, arī ietves Oslo netīra un gājēji uzvelk radzes uz apaviem... un nečīkst. Piekrītu, nav īsti labi pret invalīdiem, bet pilsēta kust uz priekšu! Un n 2 atbildes

Armands
(2022-10-04 13:41:10)
@twitter
@saliktengriba @freifunkLV Oslo, manuprāt, ir ļoti labs piemērs. Jo brauc daudzi, nečīkst par to, ka kaut kas ir ar ledu, aprīko ar radzēm un dragā. Jā, arī ietves Oslo netīra un gājēji uzvelk radzes uz apaviem... un nečīkst. Piekrītu, nav īsti labi pret invalīdiem, bet pilsēta kust uz priekšu! Un n
Armands
(2022-10-04 13:42:02)
@twitter
@saliktengriba @freifunkLV Un es tur daudz esmu vazājies tieši ziemā, tumsā apkārt. Jau zinu, ka līdzi jāpaķer zābaku uzlikas, lai nenosistos kādā stāvā ielā, kurā nav neviens ietvi kaisījis un tā ir tīrs ledus. Veloceļu klusumā dzirdi pa gabalu no velo radžoto riepu radītās skaņas.
Armands
(2022-10-04 13:43:23)
@twitter
@saliktengriba @freifunkLV Protams, nav jau Amsterdamas līmenis. Oslo daudzi arī ar auto brauc (pamatā tie, kas Oslo paši nedzīvo). Bet tur ir ideāls balanss starp visiem transporta veidiem, jo sastrēgumu nav, auto diezgan daudz, velo arī, un biežs un ērts sabiedriskais.

© 2009-2017 civciv ;)