Atšķirībā no radara (mums gan, šķiet, tiek izmantoti lidari), kas ir smalks mērinstruments, vidējā ātruma kontroles sistēma, vienkāršoti runājot, ir 2 kameras, programmatūra numuru atpazīšanai un v=s/t. Kāpēc to vidējo ātrumu nevar noteikt, starp jebkurā divām kamēram? https://t.co/cturOcwmqR 4 atbildes
Aleksejs Mjaliks (2022-09-13 17:19:30) |
Atšķirībā no radara (mums gan, šķiet, tiek izmantoti lidari), kas ir smalks mērinstruments, vidējā ātruma kontroles sistēma, vienkāršoti runājot, ir 2 kameras, programmatūra numuru atpazīšanai un v=s/t. Kāpēc to vidējo ātrumu nevar noteikt, starp jebkurā divām kamēram? https://t.co/cturOcwmqR | ||
Aleksejs Mjaliks (2022-09-13 17:22:22) |
Un kāpēc vispār nevarētu likt lietā jebkuras kameras, kas pavērstas pret ceļu un pieslēgta tīklam, piemēram, arī tās, ko tagad @LVceli uzdevumā liek uz E77 viedizācijas ietvaros? @CSDD_LV @Valsts_policija @Sat_Min | ||
Ingus Rūķis (2022-09-13 17:48:31) |
@amjaliks Laika/pulksteņa sinhronizācija starp kamerām, bet tā ir risināma tehniska nianse. | ||
Aleksejs Mjaliks (2022-09-13 17:55:10) |
@ingus Jā, pie tīkla pieslēgām kamerām noteikti tā ir problēma. #sarkasms Un vispār jau zem klajas debess novietotām ierīcēm var visai uzticami izmantot, piemēram, GPS laiku. | ||
Aleksejs Mjaliks (2022-09-13 17:56:37) |
@ingus Un galejs risinājums, šādos „mazākas precizitātes posmos“ varētu piemērot lielāku kļūdas diapazonu, lai pat pāris sekunžu nobīde neradītu viltus pozitīvus gadījumus. |