Interesanti, kāpēc @airBaltic maksas tālrunim ir paaugstināts tarifs, kad cilvēks gaida savienojumu? Vai taisnīgāk nebūtu gaidīšanai maksu samazināt, jo nekāds pakalpojums taču tad netiek sniegts (protams, ja vien par pakalpojumu neuzskatām mūziku, kas skan gaidīšanas laikā)? 2 atbildes

Dace Akule
(2021-12-30 12:43:13)
@twitter
Interesanti, kāpēc @airBaltic maksas tālrunim ir paaugstināts tarifs, kad cilvēks gaida savienojumu? Vai taisnīgāk nebūtu gaidīšanai maksu samazināt, jo nekāds pakalpojums taču tad netiek sniegts (protams, ja vien par pakalpojumu neuzskatām mūziku, kas skan gaidīšanas laikā)?
airBaltic
(2021-12-30 12:45:46)
@twitter
@DaceAkule Labdien! Ja pasažiera rīcībā ir aktīva rezervācija, visiem mūsu klientiem nodrošinām arī parastā tarifa tālruņa numuru - tas atrodams rezervācijas apstiprinājuma e-pastā. Tāpat vienkāršākos gadījumos informāciju sniedzam arī sociālajos tīklos (bezmaksas)!
Dace Akule
(2021-12-30 21:33:28)
@twitter
@airBaltic Paldies, bet tas neatbild uz jautājumu par augstāku tarifu, kad cilvēks tikai gaida savienojumu, lai saņemtu palīdzību, par ko ir gatavs maksāt.

© 2009-2017 civciv ;)