Vai tie visi, kas atbalsta ātruma samazinājumu centrā līdz 30kmh, ir redzējuši šo līkni? Sanāk, ne tikai tu ilgāk pavadīsi laiku ceļā, bet arī radīsi lielāku piesarņojumu, jo automašīna dedzinās vairāk degvielas. @MStakis @Talis_L https://t.co/pe4s1MhGNo 12 atbildes

Eduards
(2020-10-08 08:57:35)
@twitter
Vai tie visi, kas atbalsta ātruma samazinājumu centrā līdz 30kmh, ir redzējuši šo līkni? Sanāk, ne tikai tu ilgāk pavadīsi laiku ceļā, bet arī radīsi lielāku piesarņojumu, jo automašīna dedzinās vairāk degvielas. @MStakis @Talis_L https://t.co/pe4s1MhGNo
Kristaps Skutelis
(2020-10-08 09:03:12)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L Tur tas lielais sapnis ir tāds, ka autobraukšana pilsētā būs tik sačakarēta, ka cilvēkiem nāksies pārkāpt uz velosipēdiem vai iet kājām dziedot latvju tautasdziesmas.
Aigars Mahinovs
(2020-10-08 09:32:05)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L https://t.co/mPCSqholP4 ir *daudz* svarīgāks faktors pilsētā.
Eduards
(2020-10-08 10:23:08)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L Gribu pačukstēt, ja vispār aizliegtu braukt Rīgā ar auto, negadījumu skaits būtu 0. Tagad automašīnas ir daudz labākā tehniskā stavoklī nekā pirms 30 gadiem, kur loģika samazināt ātrumu, ja nobremzēt var ātrāk?
Aigars Mahinovs
(2020-10-08 10:29:23)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L Nevar. Dominē cilvēku reakcijas laiks, kas nav mainījies. Ja agrāk bija ok ziedot 40% gājēju dzīvību, lai tik auto brauktu mazliet žirgtāk, tagad tas vairs nav pieļaujami. Nav kur skriet pilsētā. Tas arī palīdz apvadceļus būvēt tā, lai pa tiem būtu ātrāk.
Eduards
(2020-10-08 10:57:51)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L Tad drīzāk vajag veikt stingrākas pārbaudes izejot medicīnisko pārbaudi. Respektīvi, ja reakcijas laiks zem normas, tiesības nost.
Eduards
(2020-10-08 10:59:05)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L Jo domāju man zem 1 promilles reakcijas laiks būtu labāks, nekā manai 70gadīgai kaimiņienei, kura braukā ar vecu 4to golfu ar sarūsējušiem bremžu diskiem.
Aigars Mahinovs
(2020-10-08 11:05:10)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L Nav starpības. Ar lielisku reakcijas laiku ap 0.2 sekundēm pilnīgi pietiek lai pilsētā uz 50 km/h cilvēku notriektu. Nav vietas ātrai braukšanai vietā kur ir cilvēki. T.i. pilsētā. Elektro auto zemos ātrumos ir vēl efektīvāki. Cilvēki strādā no mājām vairāk. Viss iet uz
Eduards
(2020-10-08 11:07:37)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L Kad elektro auto maksās tāpat kā iekšdedzes dzinēja auto, tad šo diskusiju var atsākt. Pagaidām vidējais latvietis nevar atļauties elektro auto. Jāuzlabo infrastruktūra, nevis jāierobežo kustība.
Aigars Mahinovs
(2020-10-08 12:13:15)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L Maksā jau arī. Gan ID3 ir līdzīgā cenā kā Golf, ID4 kā Tiguāns, Mini EV kā Mini Cooper, iX3 kā X3 30i. T.i. ja visiem sakonfigurē vienādas opcijas. EV pamatkomplets vienmēr ir bagātāks par lētāko benzīnnieku.
Eduards
(2020-10-08 13:02:21)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L ID3 nav Tiguan klase. ID3 ir VW Up klase. Un Up maksā 15k.
Aigars Mahinovs
(2020-10-09 01:35:30)
@twitter
@Eduards @MStakis @Talis_L ID3 ir Golfa izmērā ārēji un Passāta ietilpībā. ID4 ir kā Tiguāns.
Eduards
(2020-10-09 11:09:10)
@twitter
@aigarius @MStakis @Talis_L Ok, piekrītu, Golfa izmērā, bet tā galīgi nav Tiguan klase. Tiguānam bagažnieks 520l, bet ID3 385 litri. Salons arī ir mazāks pēc tilpuma. Golf maksā 20k, tātad man sanāk nopirkt 2 jaunus golfus, nevis vienu ID3.

© 2009-2017 civciv ;)