@IneseEjugbo To nevar pārdot tik labi kā “miljonāra bijusī”. Vēl labi tirgojas “atraitnes”, “ārlaulības bērni”, “salaiž ar citu”, “slavenību brīvdienas”, “bijusī zvaigzne grimst nabadzībā”, “jauns pielūdzējs”, “skandāls paraugģimenē” utt. Dzeltenā prese būs tik ilgi, kamēr to pirks. 1 atbildes

Uldis Ziediņš
(2020-04-22 09:18:48)
@twitter
@IneseEjugbo To nevar pārdot tik labi kā “miljonāra bijusī”. Vēl labi tirgojas “atraitnes”, “ārlaulības bērni”, “salaiž ar citu”, “slavenību brīvdienas”, “bijusī zvaigzne grimst nabadzībā”, “jauns pielūdzējs”, “skandāls paraugģimenē” utt. Dzeltenā prese būs tik ilgi, kamēr to pirks.
Gints Kiršteins
(2020-04-22 10:30:01)
@twitter
@IneseEjugbo Ar citu virsrakstu kliku skaits būtu 10x mazāks. Portāls pelna ar klikiem, attiecīgi viss pakārtots tiem. Respektīvi portāla piedāvā, ko lasītājs vēlas, nevis otrādi. Tas pats ar rotaļlietu izkārtojumu veikalos, neviens neko neuzspiež, tā vienkārši labāk tirgojas.

© 2009-2017 civciv ;)