Diskusijas par gājēju ielām saistās ar plašāku diskusiju par auto lomu Rīgas iedzīvotāju dzīvē vispār. Cilvēcīgi es saprotu kāpēc pie mums ir auto kults - tā ir iebuvēta brīvība, esam pieraduši ar auto darīt visu, un tas sākās krietni agrāk par neatkarību. 1 atbildes
Pēteris Krišjānis (2020-01-05 17:15:03) |
Diskusijas par gājēju ielām saistās ar plašāku diskusiju par auto lomu Rīgas iedzīvotāju dzīvē vispār. Cilvēcīgi es saprotu kāpēc pie mums ir auto kults - tā ir iebuvēta brīvība, esam pieraduši ar auto darīt visu, un tas sākās krietni agrāk par neatkarību. | ||
Pēteris Krišjānis (2020-01-05 17:15:04) |
Vai tas nozīmē ka gājēju ielas nevar veidot? Nē, tieši otrādi, tās ir apzināti jāveido, tur kur iespējams, un Tērbatas iela pēc praktiskās pieredzes manuprāt ir laba kandidāte. Jābūt balansam, it īpaši tāpēc ka savus auto nepieciešamības paradumus tik drīz neizmainīsim. |