2010tie bija sociālo tīklu Vāgnerisma laiks. Nekāda atrisinājuma, tikai bezgalīgi klīstoši harmoniski meklējumi. 2000tie, savukārt, bija romantisma periods ar vēlīno kulmināciju, Foursquare (Čaikovska lomā), kur mēs liegi dalījāmies publiski pat ar savu atrašanos vietu. 2 atbildes
Dāvids Jūms (2019-12-14 01:07:31) |
2010tie bija sociālo tīklu Vāgnerisma laiks. Nekāda atrisinājuma, tikai bezgalīgi klīstoši harmoniski meklējumi. 2000tie, savukārt, bija romantisma periods ar vēlīno kulmināciju, Foursquare (Čaikovska lomā), kur mēs liegi dalījāmies publiski pat ar savu atrašanos vietu. | ||
Dāvids Jūms (2019-12-14 01:10:36) |
90tajos tikmēr internets piederēja tikai cilvēkiem parūkās pie klavesīniem. https://t.co/SNWUtXpIcN | ||
Dāvids Jūms (2019-12-14 01:13:00) |
Pēc visa spriežot, nākamā desmitgade internetā būs totāls džezs. |