2010tie bija sociālo tīklu Vāgnerisma laiks. Nekāda atrisinājuma, tikai bezgalīgi klīstoši harmoniski meklējumi. 2000tie, savukārt, bija romantisma periods ar vēlīno kulmināciju, Foursquare (Čaikovska lomā), kur mēs liegi dalījāmies publiski pat ar savu atrašanos vietu. 2 atbildes

Dāvids Jūms
(2019-12-14 01:07:31)
@twitter
2010tie bija sociālo tīklu Vāgnerisma laiks. Nekāda atrisinājuma, tikai bezgalīgi klīstoši harmoniski meklējumi. 2000tie, savukārt, bija romantisma periods ar vēlīno kulmināciju, Foursquare (Čaikovska lomā), kur mēs liegi dalījāmies publiski pat ar savu atrašanos vietu.
Dāvids Jūms
(2019-12-14 01:10:36)
@twitter
90tajos tikmēr internets piederēja tikai cilvēkiem parūkās pie klavesīniem. https://t.co/SNWUtXpIcN
Dāvids Jūms
(2019-12-14 01:13:00)
@twitter
Pēc visa spriežot, nākamā desmitgade internetā būs totāls džezs.

© 2009-2017 civciv ;)