Ja zīmols vai produkts mani neiedvesmo lielām lietām, es to neizvēlos. Skatos uz to kefīru un domāju - kur iedvesma? Kur uzmundrinājums pārspēt sevi? Kur TV klips ar patosu tekstā un dinamisku kadru maiņu? Nav? Nu tad fak jū, kefīrs. 2 atbildes

Edijs Majors
(2019-10-08 12:31:42)
@twitter
Ja zīmols vai produkts mani neiedvesmo lielām lietām, es to neizvēlos. Skatos uz to kefīru un domāju - kur iedvesma? Kur uzmundrinājums pārspēt sevi? Kur TV klips ar patosu tekstā un dinamisku kadru maiņu? Nav? Nu tad fak jū, kefīrs.
Master
(2019-10-08 12:39:06)
@twitter
@EdijsMajors Es, dzerot kefīru, vienmēr pārlasu to pašreklamējošo vēstījumu par to kā tieši šo litru gādīgi zemnieki saražojuši tieši man un cik tas ir vērtīgs. Pēc tam atžirgstu, iedomājoties to FoodUnion speciālistu, bakstot savu makbuku un cenšoties izspiest pozitīvu produkta saukli
Dzintars Skarbovskis
(2019-10-09 08:15:54)
@twitter
@dj_beatmaster @EdijsMajors Tādus tekstus parasti baksta radoši cilvēki, kas ne vienmēr sēž uzņēmumā. Un tu jau nezini, kur tas ābola bakstītājs ir uzaudzis. Varbūt laukos, kur pat pats ir govis slaucis un tikko slauktu pienu dzēris.

© 2009-2017 civciv ;)