Es, protams, novērtēju, ka man ir iespēja mest liekus līkumus ar velo, lai no Šampētera puslīdz droši tiktu līdz Vecrīgai, bet vispār sāk gribēties, lai Rīgas domē būtu opozīcija, kas rūpētos par veloinfras sakārtošanu, kā tas bija pirms 2021. gada. 27 atbildes

Dzeina //
(2022-08-24 09:39:58)
@twitter
Es, protams, novērtēju, ka man ir iespēja mest liekus līkumus ar velo, lai no Šampētera puslīdz droši tiktu līdz Vecrīgai, bet vispār sāk gribēties, lai Rīgas domē būtu opozīcija, kas rūpētos par veloinfras sakārtošanu, kā tas bija pirms 2021. gada.
Imants
(2022-08-24 09:43:19)
@twitter
@dzeina Bet, bet... bet taču... https://t.co/rTfcllQXoR
Dzeina //
(2022-08-24 09:52:57)
@twitter
@zais_ Nu jā. Labs sākums būtu, ja @otucis izbrauktu tagad, kad visās malās remontdarbi (un Vanšu tilts aktīvi brūk kopā), no, teiksim, Kalnciema ielas Circle - K līdz Rīgas domei. Un tad pastāsta, cik ērti tas ir.
Dzeina //
(2022-08-24 10:01:03)
@twitter
Apzinos, ka mani kaķa lāsti līdz domnieku debesīm nekāpj, jo, citējot, "var taču Zasulauka stacijā iekāpt vilcienā!" bet kopš Kalnciema ielas haosa sākuma nokļūšana no Pārdaugavas centrā ik rītu ir izvēle - vai nu sēdēt korķos, vai arī braukt ar velo pa izārdītām ietvēm.
Dzeina //
(2022-08-24 10:02:53)
@twitter
Atzīmēšu, ka kombo "pilsētas velo + bērns sēdeklītī" nav īsti piemērota off-road izbraucieniem, kur vēl jādala ceļš ar nekontrolēti un agresīvi braucošiem mikromobilajiem elektroskrejriteņiem. OK, izskatās, ka būs
Armands
(2022-08-24 10:05:50)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Par Vanšu tiltu piekrītu, bet maršruts līdz tam, ko Tev rādīju, pa Kapseļu-Meža-Balasta ietvēm ir ļoti mierīgs un bez stresa braucams un attālumā nav būtisku atšķirību, bet mazāk luksoforu. Arī ietves tur nekur nav uzraktas un 30 zona, var arī pa brauktuvi.
Dzeina //
(2022-08-24 10:10:19)
@twitter
Tātad, kas ir noticis? Veicinot mikromobilitāti, pilsētā ielaisti bīstami transportlīdzekļi - elektroskūteri. Pateicoties tam, sabiedriskā transporta noslodze mazinās. Attiecīgi nav nepieciešams to sakārtot. Ar sabiedrisko kaut kur nokļūt kļūst arvien sarežģītāk.
Dzeina //
(2022-08-24 10:10:20)
@twitter
Tā kā dati rāda - cilvēki sabtransp neizmanto, tā infru un pieejamību nav nepieciešamības uzlabot. Tajā pašā laikā arī veloinfrai līdzekļu/ intereses/ plāna nav. Paliek auto kā vienīgā jēdzīgā izvēle. Nu, vai kājas - bet es negribu dzīvot pilsētas centrā.
Dzeina //
(2022-08-24 10:10:20)
@twitter
Un tad mums ir lampiņas un parkleti Baznīcas ielā, un brūkošs Vanšu tilts, kur sarūsēt paguvušas pat pirms vairākiem gadiem uzliktās aizsargmargas, un RD nav gatava pat vienkāršākajam risinājumam drošības uzlabošanai - noteikt vienvirziena satiksmi uz ietvēm abās tilta pusēs.
Dzeina //
(2022-08-24 10:11:12)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Kad tu tur pēdējo reizi esi braucis? Tur ietves ir nonestas, krustojumu Kapseļu X Melnsila jau pāris nedēļas šķērsot var tikai metoties zem auto riteņiem.
Dzeina //
(2022-08-24 10:12:37)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis + uzlikta kaut kāda parodija par gājēju pāreju, ko auto ignorē, savukārt ar velo nemaz tai nevar klāt tikt.
Dzeina //
(2022-08-24 10:16:59)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Lai arī @RigasDome solīja, ka tiks izvērtēts, kā būvnieks Kalnciema ielā nodrošina pārvietošanos kājāmgājējiem un velo, ir kļuvis tikai traģiskāk. Visiem viss vienalga, būvnieks dara, kā viņam ērtāk, ne ar vienu nerēķinoties.
Armands
(2022-08-24 10:20:39)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Sajaucu ielas, Ernestīnes. Otro no Kalnciema ielas.
Armands
(2022-08-24 10:21:45)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis @RigasDome Jo, redz, nevar vnk normāli aizvērt ciet autojoslas un miers. Viena josla auto, otra gājējiem un velo būtu pareizais risinājums. Un pēc remontiem malējās joslās A burtus uzkrāsot.
Dzeina //
(2022-08-24 10:22:06)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis @RigasDome Krāsa nav infrastruktūra.
Dzeina //
(2022-08-24 10:23:44)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Nu jā, tas jau ir tas, ko es saku - ka man ir privilēģija čiliņā mest visādus līkumus. Lai arī reāli man jānokļūst Vecrīgā pie pils, kas būtu taisns stiepiens pa Kalnciema/ Vanšu. Tā vietā es līkumoju cauri Pārdaugavai un braucu pa Akmens tiltu. Tomēr drošāk.
Armands
(2022-08-24 10:23:52)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis @RigasDome A burti, cik manīts, kaut cik strādā. Un nav jau grūti vismaz šī kontroli nodot arī @RigasPP rokās.
Armands
(2022-08-24 10:24:48)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Tak taisni no Kalnciema uz Vanšu tiltu tāpat nevar nokļūt, tur anyway jābrauc vai nu kaut kāda mistika ap to tiltu, vai lejā caur Meža ielu. Attiecīgi uzreiz uz Ernestīnes ielu nekas diži tālāks nesanāk. Ticu, ka Tu pa Vanšu tilta brauktuvi kā es, kad esmu viens, nebrauc.
Dzeina //
(2022-08-24 10:28:06)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Taču nav nekāda mistika. Braucot pa labo pusi centra virzienā, šķērso Slokas ielas krustojumu, taisni augšā uz tilta, aiz pieturas nedaudz lejup pie Park Inn ir gājēju pāreja, atpakal uz viadukta un tad gar bij. Preses namu dziedādams var braukt.
Armands
(2022-08-24 10:29:39)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis 5x augšā lejā, Tu nebrauc ar 57kg piekabi aizmugurē. Man vieglāk nobraukt bez tām vertikālēm pa mierīgu ceļu, kur pa brauktuvi mierīgi var atmīt līdz 25 un auto garām nestumjas (iespējams, tas ir piekabes efekts, ka auto kļūst ļoti pieklājīgi).
Dzeina //
(2022-08-24 10:29:55)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Tas (no Slokas līdz Swedbankai) ir reāli drošākais un ērtākais posms, miskaste ir Kalnciema iela remonta laikā un Vanšu tilts visu laiku. Uz otru pusi braucot līdzīgi var izpildīt, pie Olimpijas uzbraucot uz viadukta, tad lejā gar Daugavgrīvas ielu un gar Latvijas banku.
Armands
(2022-08-24 10:32:46)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Visos gadījumos n reizes augšā/lejā, plus debili līkumi. Es varētu nomērīt, bet esmu diezgan drošs, ka pa manu maršrutu ir ātrāk. Man ar piekabi kalnā augšā ir 5 km/h. Pa sānu ir tikai augšā Vanšu tiltā, kas ir arī pa Tavu maršrutu, bet Tev tur sanāk vēl 2 kalni.
Dzeina //
(2022-08-24 10:35:11)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Klau, es tur visādus maršrutus esmu izmēģinājusies vasaras garumā. Tas, ko minēju, IR ātrākais tīri objektīvi. Visur citur sakrājas 10 - 15 min klāt. Es saprotu, ka tev ir tikai tava taisnība tavas piekabes izmērā, bet nē.
Armands
(2022-08-24 10:36:43)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Kādas 10-15 min klāt, ja brauciens no Šampētera līdz Klusajam centram (Valkas iela) pa manu maršrutu ir 18 minūtes? oO
Armands
(2022-08-24 10:36:58)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Gribu redzēt, kā Tu savu nobrauc trijās :D
Armands
(2022-08-24 10:39:39)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Kartē arī labi redz, ka nekādu būtisku līkumu, salīdzinot ar Kalnciema ielu, nesanāk mest. https://t.co/NFbtRSUfnP
Dzeina //
(2022-08-24 10:43:07)
@twitter
@thearmi @zais_ @otucis Tu lasi arī, vai tikai raksti? Problēma ir arī Vanšu tilts. Kalnciema ielas miskaste ir īstermiņa bēda, bet uz Vanšu tilta līdz remontam un infras sakārtošanai man īsti braukt ar bērnu negribas.
Armands
(2022-08-24 11:01:24)
@twitter
@dzeina @zais_ @otucis Par Vanšu tiltu jau es Tev uzreiz piekritu. Par pārējo gan īsti nē. Vanšu tiltam vispār ir nepieciešams velojosla + A josla + auto josla. Vietas tam lieliski tur sanāk, atliek tikai sazīmēt, salikt stabiņus un aidā.

© 2009-2017 civciv ;)