Pēdējie 2 gadi @Mobilly bijuši ļoti interesanti. Gan 80% un 50% kritumi, apjucis ekselis, gan jauni veiksmīgi produkti un kāpumi. Noteikti iemācījāmies būt paļāvīgāki, elastīgāki, gan arī starp sapulcēm ātri pabarot mājskolniekus. Paldies visiem mīļajiem klientiem un kolēģiem! https://t.co/dKvhWTGB 3 atbildes

Girts
(2022-01-18 15:16:07)
@twitter
Pēdējie 2 gadi @Mobilly bijuši ļoti interesanti. Gan 80% un 50% kritumi, apjucis ekselis, gan jauni veiksmīgi produkti un kāpumi. Noteikti iemācījāmies būt paļāvīgāki, elastīgāki, gan arī starp sapulcēm ātri pabarot mājskolniekus. Paldies visiem mīļajiem klientiem un kolēģiem! https://t.co/dKvhWTGB
Kristaps Skutelis
(2022-01-18 15:20:29)
@twitter
@GirtsS @Mobilly Paldies par darbu! Pandēmijas gados man Mobilly sanāk izmantot mazāk, jo nav tik bieži jāparkojas pilsētā, tāpēc prieks, ka parādās jauni pakalpojumi (Puto mazgātuve). Tik uz priekšu un augšu!
Uldis Bērziņš
(2022-01-19 09:33:46)
@twitter
@GirtsS @Mobilly Europark murmuļiem liels zaudējums ir aiziešana no @Mobilly. Es tagad cenšos no tām izvairīties un meklēju stāvvietu, kur var maksāt ar mobilly.
Martins Klucis
(2022-01-19 11:51:23)
@twitter
@GirtsS @normundsbergs @Mobilly Tas info un statistika par “Aktīviem” lietotājiem, kas veikuši vismaz 1 pirkumu manuprāt ir apšaubāms. @Mobilly OBLIGĀTI katram klientam, kuram uz konta stāv naudas līdzekļi ir jāveic vismaz viens pirkums gada laikā - savādāk bilance mistiski sāk kristies.

© 2009-2017 civciv ;)