Pēdējie 2 gadi @Mobilly bijuši ļoti interesanti. Gan 80% un 50% kritumi, apjucis ekselis, gan jauni veiksmīgi produkti un kāpumi. Noteikti iemācījāmies būt paļāvīgāki, elastīgāki, gan arī starp sapulcēm ātri pabarot mājskolniekus. Paldies visiem mīļajiem klientiem un kolēģiem! https://t.co/dKvhWTGB 3 atbildes
Girts (2022-01-18 15:16:07) |
Pēdējie 2 gadi @Mobilly bijuši ļoti interesanti. Gan 80% un 50% kritumi, apjucis ekselis, gan jauni veiksmīgi produkti un kāpumi. Noteikti iemācījāmies būt paļāvīgāki, elastīgāki, gan arī starp sapulcēm ātri pabarot mājskolniekus. Paldies visiem mīļajiem klientiem un kolēģiem! https://t.co/dKvhWTGB | ||
Kristaps Skutelis (2022-01-18 15:20:29) |
@GirtsS @Mobilly Paldies par darbu! Pandēmijas gados man Mobilly sanāk izmantot mazāk, jo nav tik bieži jāparkojas pilsētā, tāpēc prieks, ka parādās jauni pakalpojumi (Puto mazgātuve). Tik uz priekšu un augšu! | ||
Uldis Bērziņš (2022-01-19 09:33:46) |
@GirtsS @Mobilly Europark murmuļiem liels zaudējums ir aiziešana no @Mobilly. Es tagad cenšos no tām izvairīties un meklēju stāvvietu, kur var maksāt ar mobilly. | ||
Martins Klucis (2022-01-19 11:51:23) |
@GirtsS @normundsbergs @Mobilly Tas info un statistika par “Aktīviem” lietotājiem, kas veikuši vismaz 1 pirkumu manuprāt ir apšaubāms. @Mobilly OBLIGĀTI katram klientam, kuram uz konta stāv naudas līdzekļi ir jāveic vismaz viens pirkums gada laikā - savādāk bilance mistiski sāk kristies. |