@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis bet nu tāpat nesaprot, to, ka nē, nevar tikt klāt tavam apakšbikšu izmēram un mammas vārdam tā īzī pīzi. es pat apgalvotu, ka ir vieglāk tevi personiski stalkot, nekā šo mēģināt no agregētiem datiem iegūt un izpīpēt. 11 atbildes

Girts
(2021-05-27 13:50:56)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis bet nu tāpat nesaprot, to, ka nē, nevar tikt klāt tavam apakšbikšu izmēram un mammas vārdam tā īzī pīzi. es pat apgalvotu, ka ir vieglāk tevi personiski stalkot, nekā šo mēģināt no agregētiem datiem iegūt un izpīpēt.
Girts
(2021-05-27 13:54:16)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis politiskā profilēšana, jā, tur ir riski. taču cienītie kungi - to brīvajā pasaulē, īpaši ASV darīja jau pirms 2.p.k. aktīvi to sāka darīt 70tajos. apkopoja vārdus, adreses, politiskās preferences, telefona numurus. zvanīja,nāca mājās, vāca datus. ne
@normis@toot.lv
(2021-05-27 13:55:08)
@twitter
@GirtsS @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis Tu nevari, kaut kādi lielāki uzņēmumi gan jau var. Tas pats Cambridge Analytica (un tie, kas nāca viņu vietā) un Clearview diez vai ņemsies ar LV mēroga klientiem. Bez šiem skandāliņiem varbūt arī mirstīgajiem FB piedāvātu šos datus, kas lai to zin. T
Girts
(2021-05-27 13:58:39)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis nunu. cambrige piesaukšana ir interesanta.. tur ir daudz vairāk dūmu, nekā uguns. leģendas, nekā realitātes. mani tiešām vairāk biedē pasaule, kurā mīti uzvar realitāti. tāda pasaule gan ir ļoti manipulējama.
Girts
(2021-05-27 14:01:55)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis nē, nu ir skaidrs, ka tārgetings zaudēs, to ierobežos un sarežģis. taču no tā ieguvēji būs tikai lielie un varenie. ar lieliem budžetiem varēja savu panākt gan pirms tārgetinga ēras, gan varēs pēc. vai biznesā vai politikā.
Girts
(2021-05-27 14:03:27)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis ko mazie darīs - ies caur lielajiem. maksās 30% par jebko. alternatīvu nebūs. apple ir jau skaidri rāda, kāda būs nākotne. un tāpat profilēs un tārgetēs. tikai viņi.
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:03:47)
@twitter
@GirtsS @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis Tu esi reklāmdevēja pusē, tāpēc tev nesaprast, ka mani vispār neinteresē nekādas reklāmas. Es maksāju par saturu, tur kur var maksāt, lai reklāmu nebūtu. Es tās ignorēšu vai bloķēšu.
Girts
(2021-05-27 14:07:16)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis nē, es esmu mazo un vidējo biznesu pusē. tas uz ko iet pasaule, ir totāla lielo platformu dominance. zinu ka tev tas patīk. man ne. un nē, tu neignorē mārketingu. mēs gana labi visi zinām tavu dzīves veidu. tu esi tāds pats paterētāj-mārketinga-upuri
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:08:06)
@twitter
@GirtsS @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis Nu nu, pastāsti man, kā marketings mani ietekmē veidos, kurus es pats neizvēlējos?
Girts
(2021-05-27 14:12:20)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis šo cīņu gan, Normund, esam zaudējuši jau krietni pirms sabruka dzelzs priekškars. mūsu izvēles ir ļoti mārketinga un ietemētāju veidotas. tās sen vairs nav mūsu. lai gan es šaubos vai jebkad ir bijušas mūsu. https://t.co/Cv7mxugTsQ
@normis@toot.lv
(2021-05-27 14:14:42)
@twitter
@GirtsS @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis Tas izklausās vēl filosofiskāk par manu miglā tīto datu vākšanas scenāriju. Es produktus izvēlos tikai pēc paša pieredzes un kārtīgas izpētes, lai nu kuru, bet mani toč nevarētu apvainot impulsa pirkumos balstoties uz influenceriem un slēpto marketing
Girts
(2021-05-27 14:18:13)
@twitter
@normis @PuuchuksJ @KristapsLcs @SandisBertaitis tu tā domā :) tas labi! bet es piemēram negirbu nemaz veltīt tik daudz laika izpētei. lielākā daļa negrib. cilvēki ņem to, ko uzticami avoti iesaka. nākotnē tie būs apple, amazon un varbūt vēl infulenceri. un viss. tagad iespēju bija vairāk. gan patēr

© 2009-2017 civciv ;)