@normis @kursorslv @krizdabz Es domāju, ka Toyota un FHI, nedaudz iespringstot, varētu uzbūvēt labāko EV. 17 atbildes

Janis Vitkovskis
(2021-05-13 12:38:02)
@twitter
@normis @kursorslv @krizdabz Es domāju, ka Toyota un FHI, nedaudz iespringstot, varētu uzbūvēt labāko EV.
@normis@toot.lv
(2021-05-13 12:39:12)
@twitter
@Janchelis @kursorslv @krizdabz Bet viņi neizspringst. Skat jaunāko Lexus EV, pēdējais mēsls visās frontēs. Pat interjera kvalitāte 3x slitkāka kā BMW iX3
Janis Vitkovskis
(2021-05-13 12:41:54)
@twitter
@normis @kursorslv @krizdabz Bet tas nav tāpēc, ka viņu mērķa tirgos EV nav pieprasīts? Es nezinu cik EV ir pieprasīts Āzijā.
@normis@toot.lv
(2021-05-13 12:42:45)
@twitter
@Janchelis @kursorslv @krizdabz Mans viedoklis, ka tā ir Japāņu stūrgalvīgā mentalitāte. Viņi ieciklējās uz to, ka nākotne ir hibrīdi un ūdeņradis un ĻOTI negrib atzīt to, ka kļūdījās ar šo pareģojumu.
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 12:43:24)
@twitter
@normis @Janchelis @kursorslv Nav jau teikts, ka kļūdījās. Kas tev liek domāt, ka kļūdījās? Pirms 10 gadiem arī elektroauto bija gandrīz necik. Tagad ir mazliet vairāk.
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 12:43:51)
@twitter
@Janchelis @normis @kursorslv Runā, ka Ķīnā EV tirgus ir gana liels. Bet tur atkal ir savi spēlētāji.
@normis@toot.lv
(2021-05-13 12:46:19)
@twitter
@krizdabz @Janchelis @kursorslv Okei, jāpagaida, kad EV kļūs lielāks, ja Toyota sāks slīdēt no savas pozīcijas uz leju, tad redzēs. Runā, ka EURO7 visiem sados pa dupsi, nāksies vairāk EV taisīt.
Janis Vitkovskis
(2021-05-13 12:46:57)
@twitter
@krizdabz @normis @kursorslv Man ar šķiet, ka vēl "uzvarētājs" nav zināms. Cik vēl nesen TDI tika uzskatīts par pasaules glābēju, tad LPG, tad hibrīdi, tad elektriskie, gan jau vēl pāris nomainīsies. Un paliksim pie vēl pie kaut kāda cita enerģijas avota.
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 12:47:28)
@twitter
@normis @Janchelis @kursorslv Pavei, BMW arī skatās ūdeņraža virzienā https://t.co/Qokl8KV1DF
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 12:48:13)
@twitter
@Janchelis @normis @kursorslv Kaut kā tā, un katrs cenšas vilkt deķīti uz savu pusi. Elektroauto ir gana daudz būtisku trūkumu, kas tiem neļauj ātri kļūt par masveidā izmantojamiem auto.
Gints Kiršteins
(2021-05-13 13:05:13)
@twitter
@krizdabz @normis @Janchelis @kursorslv Tas joprojām ir EV, bet ar ~10X ietilpīgāku bateriju un siltumu kā blakus produktu. Ziemeļos, varētu būt labs variants, vienīgi baterija visu laiku jāsilda, lai nesasalst ūdens. H var no dabasgāzes ražot. Japānā imo pat tirgoja Hondas ar visu H ražošanas aparā
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 13:06:09)
@twitter
@gkirstei @normis @Janchelis @kursorslv Jā, tāpēc es brīnos kāpēc šobrīd pieejamo EV braucēji tā vīpsnā par ūdeņraža auto :)
@normis@toot.lv
(2021-05-13 13:17:01)
@twitter
@krizdabz @gkirstei @Janchelis @kursorslv Norvēģijā viena stacija un H cena lielāka kā benzīnam. Ieguve netīra
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 13:21:48)
@twitter
@normis @gkirstei @Janchelis @kursorslv Šobrīd, jā. Bet pirms 10 gadiem arī elektroauto nebija kur uzlādēt. Es tikai norādu uz to, ka ne velti pasaules lielākie auto ražotāji pēta arī ūdeņraža virzienu.
@normis@toot.lv
(2021-05-13 13:24:03)
@twitter
@krizdabz @gkirstei @Janchelis @kursorslv Cik es zinu, H staciju skaits tieši samazinās. Tas nav attīstības jautājums
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 13:25:11)
@twitter
@normis @gkirstei @Janchelis @kursorslv Tu runā par to/tām stacijām, ko uz laiku slēdza, kad Skandināvija vienā uzgāja gaisā?
@normis@toot.lv
(2021-05-13 13:37:37)
@twitter
@krizdabz @gkirstei @Janchelis @kursorslv Nekas jauns jau netiek būvēts, cik es zinu
Kristaps Skutelis
(2021-05-13 13:38:35)
@twitter
@normis @gkirstei @Janchelis @kursorslv Jo nav jau ūdeņraža mašīnu. Manuprāt, te no sākuma ir naudas maiss jāatrod kaut kādu projektu paskatā. "Parastās" elektromašīnas taču atbalsta visādos veidos.

© 2009-2017 civciv ;)