Mazliet uzrakstīju par čatbotiem. https://t.co/j2W4S5kjep 7 atbildes

Jānis Polis
(2021-04-22 13:05:50)
@twitter
Mazliet uzrakstīju par čatbotiem. https://t.co/j2W4S5kjep
Armands
(2021-04-22 13:06:36)
@twitter
@JanisPolis Nav nekā kaitinošāka par čatbotiem.
Jānis Polis
(2021-04-22 13:07:14)
@twitter
@thearmi Slikti čatboti
Kirils Solovjovs
(2021-04-22 13:18:40)
@twitter
@JanisPolis Šajā lietā ļoti grēko @SwedbankLatvia. Viņu asistents laikam neko vairāk par "Vai vēlies parunāt ar cilvēku?" nemāk, bet nemāk arī saprast, ka nevēlos saņemot šo jautājumu katru reizi, kad veicu kādu darbību.
Jānis Polis
(2021-04-22 13:24:37)
@twitter
@KirilsSolovjovs @SwedbankLatvia Joprojām ir ļoti daudz nepārdomātu čatbotu risinājumu, kuri tiek promotēti kā milzu inovācija, bet realitātē tikai nokaitina klientus. Tāda tehnoloģijas nobriešanas fāze, kurā nereti izmantotāji fano par pašu izmantošanas faktu, bet lietderības maz. Bet tas pamazām m
Jānis Ziediņš
(2021-04-22 13:25:52)
@twitter
@JanisPolis Labs raksts, korekti secinājumi. Pēc izmantošanas datiem valsts pārvaldē, ir redzams, ka botiem ir nākotne.
Armands
(2021-04-22 13:30:18)
@twitter
@JanisPolis Labu līdz šim savā praksē neesmu redzējis.
Jānis Polis
(2021-04-22 13:30:21)
@twitter
@janisz Paldies.

© 2009-2017 civciv ;)