Zvana nezināms numurs. "Labdien te no bites, mums jums ir piedāvājumiņš, kuru atklāšu, kad nosauksiet parolīti". Emm, nezinu parolīti. Neatceros. "Jūs to varat apskatīties manabite". Nezinu manabite paroli. Sarunājam sazvanīties pēc pusstundas, kad būšu ticis iekšā manabite... 4 atbildes

Juris
(2020-10-08 16:07:55)
@twitter
Zvana nezināms numurs. "Labdien te no bites, mums jums ir piedāvājumiņš, kuru atklāšu, kad nosauksiet parolīti". Emm, nezinu parolīti. Neatceros. "Jūs to varat apskatīties manabite". Nezinu manabite paroli. Sarunājam sazvanīties pēc pusstundas, kad būšu ticis iekšā manabite...
Juris
(2020-10-08 16:10:49)
@twitter
Sāku domāt, ka nezināmam numuram nebūtu saucis paroli pat tad, ja to atcerētos. Zvanu bitei, lai pārliecinātos, ka numurs, no kura zvanīts, ir viņējais. "Nosauciet klienta id un parolīti, lai varam pārbaudīt, ka jums ir zvanīts!" Ka tevi jupis, nu nezinu es to paroli...
Juris
(2020-10-08 16:13:30)
@twitter
Bet ja es jums nosaukšu telefona numuru, no kura zvanīts, varēsiet pārbaudīt vai tas ir jūsējais? "Nē, nevarēsim." Paldies, visu labu. Ok, labā roka nezina, ko dara kreisā. Pavadu pāris minūtes, lai tiktu iekšā manabite un atrastu paroli...
Juris
(2020-10-08 16:17:20)
@twitter
Zvanu vēlreiz. Jā, pēc paroles nosaukšanas, man apstiprina, ka esot man zvanīts. Lieliski. Kad zvanīs, zināšu, ka varu saukt savu paroli. Kad pēc 15 minūtēm zvanīja, gatavoju pusdienas un nedzirdēju, ka zvana telefons. Priekškars.
Juris
(2020-10-08 16:22:16)
@twitter
Secinājumi 1) Es nebūtu saucis savu paroli nezināmam numuram pat tad, ja to atcerētos. 2) Bitei vajadzētu katram klientam iedot paroli, kura ir bites cilvēkiem jānosauc klientam, lai klients var savā pusē pārliecināties, ka zvana no bites. Paroli var izdomāt pats klients.

© 2009-2017 civciv ;)