Īsumā par Elon Musk, kapitālismu un sociālismu. Skaidrojums: ja tev ir daudz naudiņas, no kuras tu uztaisi vēl vairak naudiņu, un valsts tev piemaksā, mīlēt kapitalismu ir ļoti ērti. https://t.co/h9pOUI4KSU 19 atbildes

Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:00:28)
@twitter
Īsumā par Elon Musk, kapitālismu un sociālismu. Skaidrojums: ja tev ir daudz naudiņas, no kuras tu uztaisi vēl vairak naudiņu, un valsts tev piemaksā, mīlēt kapitalismu ir ļoti ērti. https://t.co/h9pOUI4KSU
Girts
(2020-08-08 14:02:59)
@twitter
@pecisk Kas tās ir par subsīdijām? Nodokļu atlaides investīcijām?
Girts
(2020-08-08 14:12:46)
@twitter
@pecisk Ook, tur viss čupā un pa daudziem gadiem samests. Tai skaitā zaļās subsīdijas pircējiem (nene, nevajag mums zaļās tehnoloģijas) Biedē man tavējo izpratne par ekonomiku un uzņēmumiem. Reāli biedē. Ir tik viegli spriedelēt un spriest taisno tiesu, kad neko paši nav uzbūvējuši. https://t.co/B
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:17:01)
@twitter
@GirtsS Biedē man tava neizpratne par ekonomiku. Visas šīs iniciatīvas nebūtu bez valsts iespējamas. Tātad - kāda jēga kapitālam? Īsti nekāda. Tā ir saīsne, jo mēs esam iestastījuši sev, ka bez pritāvas finansiālās iniciatīvas nekas nenotiktu. Kas ir absurds abpgalvojums.
Girts
(2020-08-08 14:22:14)
@twitter
@pecisk Pag. Tad mums vajag vai nevajag, lai attīstās zaļās tehnoloģijas un pircējiem ir pietiekama motivācija tās iegādāties? Bet par to otru. Nu bet, Krišjāni, uz priekšu, radi ko labāku. Parādi, ka var citādāk. Kaut kā nav to sociālistisko piemēru jaunu tehnoloģiju rādīšanā.
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:24:47)
@twitter
@GirtsS Ģirt, ir. Lielākā daļa jauno tehnoloģiju atklājumu ir valsts apmaksātas. Pat ASV. Man nekas nav jāpierāda. Tas jau ir sen pierādīts.
Girts
(2020-08-08 14:28:57)
@twitter
@pecisk No lielās atklāšanas labaratorijās līdz to tehnoloģiju padarīšanai par lietojamām ikdienā ir vēl garš ceļš. To nu vēsture un ikdiena labi parāda.
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:30:15)
@twitter
@GirtsS Jā. Bet atkal jau - tā nav problēma, ko kapitāls īsti risina. Musks un kungi sarosījās tikai tad, kad federālā valdība teica, ka finansiāli dāsni šādas idejas atbalstīs. Piebildīšu, ka naftinieki ir vēl trakāk - saņem miljardus tikai par skaistām acīm gadā.
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:31:36)
@twitter
@GirtsS Daudz kur Rietumos kad nav bijis uzņēmums, kas sniedz pakalpojumu, valsts normālos apstakļos ir tīri veiksmīgi radījusi iestādi, kas funkcionalitāti veic.
Girts
(2020-08-08 14:36:52)
@twitter
@pecisk Rietumi ir jauktā ekonomika.tas arī pareizi. Kontrolēts, iegrožots kapitālisms, kas ievirza produktīvā gultnē cilvēku alkatību un vēlmi būt pārākiempar baru. Asv pārāk labēji aizgājuši, to grūti apstrīdēt no Eiropas skatoties, bet šitādi "subsīdiju" pārmetumi muļķīgi
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:38:20)
@twitter
@GirtsS Nav jau pārmetums. Tusks sāka runāt par to, cik "sociālisms" slikts, un ASV ar to saprot arī valsts palīdzību un subsīdijas. Cilvēki norādīja uz atklāto divkosību. Viņš arī ļoti demonstrē savu self-made man bildi, kaut reāli starta pozīcija ar normālu kapitālu no vecākiem.
Girts
(2020-08-08 14:40:09)
@twitter
@pecisk Bet tak to saku, Krišjāni, uz priekšu. Parādiet, ka var labāk! Bez tam subsīdijām, bez to apguvējiem ļaunajiem zaļajiem kapitālistiem no ASV un Ķīnas, maz alternatīvu, kas būtu radījuši aiz tīras sirds plaši lietojamas tehnoloģijas, kas cilvēcei palīdzēs tikt vaļā no fosilajiem
Girts
(2020-08-08 14:49:24)
@twitter
@pecisk Musks, protams, visādi kaitinošs pipars un runā sviestu bieži, taču viņa izdarītais cieņas vērts. Bez viņa fosilo auto dominance pasaulē joprojām būtu bez redzamām izmaiņām ne tuvā, ne tālā nākotnē. Tā arī lielā atšķirība no čavesa un psrs mīļa bērnija. Vienam vārdi, otram darbi
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:51:01)
@twitter
@GirtsS "Bez viņa fosilo auto dominance pasaulē joprojām būtu bez redzamām izmaiņām ne tuvā, ne tālā nākotnē." Ļoti stiprs apgalvojums bez seguma. Elektro auto attīstība notika jau bez viņa. Viņam labāks PR jo Amerika. Eiropā un Japānā kustība uz elektro auto notika jau sen.
Girts
(2020-08-08 14:57:58)
@twitter
@pecisk visi lielie auto ražotāji tagad nemaz neslēpj, ka ķer Teslu, kuri pirmie sāka taisīt normālas elektro mašīnas, nevis tās parodijas, ko taisīja lielo ražotāju nomaļos departamentos. Tur pirms 3-5 gadiem visai neslēpti elektro uzskatīja par nišas&PR produktu, nevis reālu nākotni
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 14:59:23)
@twitter
@GirtsS Ģirt, nopietni, papēti elektro autiņus. Nē, Tesla nesāka pirmā. Lielie ražotāji bija pamatoti skeptiski par elektro autiņu iespēju izrauties, jo bateriju izmēri bija problēma, efektivitāte bija problēma.
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 15:00:32)
@twitter
@GirtsS Saprotams, ka Tesla kā startup kurināja PR cenšos nostādīt sevi unikālā pozīcijā - duh, I know how that sausage is made. Ir iemesls kāpēc BMW i sērija UK ir populārakais e-auto, nevis Tesla. Neviens neko neķēra.
Girts
(2020-08-08 15:08:43)
@twitter
@pecisk i sērija ir parodija par auto, domāta šaurai auto entuziastu grupai
Pēteris Krišjānis
(2020-08-08 15:11:02)
@twitter
@GirtsS i sērija konstanti tiek augstāk vērtēta šeit, it īpaši jaunais laidiens. BMW bosu gan atlaida drusku citu iemeslu dēļ.
Girts
(2020-08-08 15:23:05)
@twitter
@pecisk Tesla 2019 gada UK bija nr 1. Norvēģija labāks paraugs, jo tur jau meinstrīms pa lielam sācies. Šogad beidzot lielie ķer, jo parādās normāli auto. Piemēram Zoe. Taču, lai, ko domātu par musku, nezinu nevienu nopietnu elektro analītiķi, kas nenovērtētu viņa doto nozarei. https://t.co/tVLPLbLO

© 2009-2017 civciv ;)