@GirtsS @delikatie_krumi Taisnošana apzog tos, kas dzīvo pa ceļam. Ja visi maršruti būtu taisni, Rīgā vajadzētu kādus 200-300 sabiedriskā transporta maršrutus. Un vadāt tikai ar minibusiem. 10 atbildes

Armands
(2019-12-11 10:05:33)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi Taisnošana apzog tos, kas dzīvo pa ceļam. Ja visi maršruti būtu taisni, Rīgā vajadzētu kādus 200-300 sabiedriskā transporta maršrutus. Un vadāt tikai ar minibusiem.
Girts
(2019-12-11 10:13:03)
@twitter
@thearmi @delikatie_krumi Tramvajam kopā ar vilcienu Rīgā jābūt kā virszemes metro - transporta tīkla mugurkaulam, tam jābrauc taisni, ātri, bieži un jāpārvadā lieli koncentrēti daudzumi. Pakšos no tramvaja nokļūst ar busiem, mikriņiem, velo un k2.
Girts
(2019-12-11 10:13:54)
@twitter
@thearmi @delikatie_krumi Un arī ar auto. Tramvaja tālajos galos - Juglā, Baložos, Dreiliņos, Imantā jābūt lielajiem park&ride.
Armands
(2019-12-11 10:16:38)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi Piemēram, Baložos nav tāda cilvēku daudzuma, lai brauktu taisnais transports. Rīdziniekiem tāds P+R neko diži nedod. Un diez vai iebraucēji maksās 10-15 EUR par dienu, lai nosegtu P+R un tramvaja izmaksas.
Armands
(2019-12-11 10:17:20)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi Vienīgais, ja paralēli ieviestu 20 EUR iebraukšanas maksu Rīgā tiem, kas te nav deklarējušies, sastrēgumu laikos (7-10, 15-19), varbūt tad tas strādātu.
Girts
(2019-12-11 10:18:48)
@twitter
@thearmi @delikatie_krumi Ķekavas novads, Iecava, Ziepniekkalns. Tur būs pilns, ja būs ātri un ērti. Un nē, park&ride nevar maksāt 10-15 eur dienā. 50 eur max abonements ar visu iekļautu.
Armands
(2019-12-11 10:21:23)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi Un kas par to samaksās? Rīgas nodokļu maksātāji. Tomēr, ja Rīgu izmanto tie, kas te ne IIN, ne NĪN nemaksā, viņiem sava infrastruktūra un Rīdziniekiem radītās neērtības jāsedz pilnā apmērā. Vai arī jāmaina nodokļu struktūra uz tādu kā NOR, kur daļa iet uz darbavietas pašvald
Armands
(2019-12-11 10:22:12)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi ps cilvēki vieglu roku maksā 16 EUR dienā par parkingu Rīgas centrā, plus par sēdēšanu mega korķos. Ātrs tramvajs ir lielāka ekstra.
Girts
(2019-12-11 10:28:41)
@twitter
@thearmi @delikatie_krumi Rīdzinieki citādāk maksā ar sliktu veselību dēļ slikta gaisa. Un rīdzinieki iegūst no tā, ka šeit sabrauc lauķi un rada ikp. Jo vairāk sabrauc, jo labāk. Tik vajag, lai tīrs gaiss. Taču kopumā šeit arī valstij būtu jāpiedalās un Pierīgas pašvaldībām arī.
Armands
(2019-12-11 10:39:28)
@twitter
@GirtsS @delikatie_krumi Liela iebraukšanas maksa Rīgā nedeklarētajiem arī nodrošinātu krietni tīrāku gaisu. Jo rīdzinieki jau pārsvarā brauc ar sabiedrisko un tieši ne-rīdzinieki rada lielāko slogu ceļiem. Plus, protams, A joslas sen bija jāizveido visur, jo arī tās ir rīdzinieku interesēs.
Girts
(2019-12-11 10:44:06)
@twitter
@thearmi @delikatie_krumi Iebraukšanas maksa, ja nav sakārtots ātrs transports, Rīgu ietekmēs drīzāk negatīvi - aizvien lielāks spiediens ekonomiskajai aktivitātei izvākties no centra. Maksu var ieviest tad, ja ir labs transports. To vispirms jāsakārto. A joslas uz tiltiem utt.

© 2009-2017 civciv ;)