Paldies par pacietību, situācija atrisināta un Smart-ID atkal darbojas ierastajā kārtībā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. 4 atbildes

Swedbank
(2019-09-10 14:14:24)
@twitter
Paldies par pacietību, situācija atrisināta un Smart-ID atkal darbojas ierastajā kārtībā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Aleksejs Mjaliks
(2019-09-12 16:20:26)
@twitter
@SwedbankLatvia Kāpēc IB nevar izveidot regulāru SEPA maksājumu?
Swedbank
(2019-09-12 16:36:07)
@twitter
@amjaliks Sveicināti! Regulāro maksājumu ir iespējams pievienot internetbankas sadaļā "Maksājumi, konti/Regulārais maksājums". Ir iespējams pievienot gan vietējo, gan starptautsiko maksājumu. Vai Jums uzrāda kļūmi?
Aleksejs Mjaliks
(2019-09-12 16:48:04)
@twitter
@SwedbankLatvia Nepamanīju to neuzkrītošo "Pievienot starptautisko regulāro maksājumu". Tagad viss kārtībā. Bet varbūt būt laiks beigt dalīt maksājumu vietējos un SEPA (Eiropas)?
Aleksejs Mjaliks
(2019-09-12 16:53:59)
@twitter
@SwedbankLatvia Paldies! Nepamanīju to neuzkrītošo "Pievienot starptautisko regulāro maksājumu". Tagad viss kārtībā. Bet varbūt būt laiks beigt dalīt maksājumu vietējos un SEPA (Eiropas)?

© 2009-2017 civciv ;)