Dieez,@SwedbankLatvia apdrošināšanas uzņēmums bieži neuzskata par nepieciešamu paziņot par lietas virzību klientam? 4 atbildes

Kaspars Foigts
(2019-07-15 17:12:40)
@twitter
Dieez,@SwedbankLatvia apdrošināšanas uzņēmums bieži neuzskata par nepieciešamu paziņot par lietas virzību klientam?
Swedbank
(2019-07-15 17:36:15)
@twitter
@laacz Sveiki! Parasti cenšamies ievērot noteiktos termiņus, bet lai pārbaudītu, kāpēc saziņa nav notikusi, aicinām… https://t.co/LmSSezf8VC
Kaspars Foigts
(2019-07-15 19:35:43)
@twitter
@SwedbankLatvia Paldies, bet īsti nav vairs svarīgi. Pieņēmu lēmumu līdz ar līguma termiņa beigām mainīt apdrošinātāju.
Jānis Lācis
(2019-07-16 08:09:35)
@twitter
@laacz @SwedbankLatvia Kad man bija KASKO gadījums (Swedbank paši ierosināja noformēt kā KASKO, lai ātrāk var sākt… https://t.co/oxBGg7W7FV
Jānis Lācis
(2019-07-16 13:05:11)
@twitter
@laacz @SwedbankLatvia Precizēju – 2018. gada 10. augustā tas bija KASKO gadījums (tā nebija tā reize, kad man vien… https://t.co/eQmb9BlutS

© 2009-2017 civciv ;)