Tā, @Lattelecom, atkal turpiniet klientu čakarēšanu? Saņēmu piedāvājumu SMS, izlasīju aprakstu (… https://t.co/1y6uy8G06n 13 atbildes

Master
(2019-01-12 17:17:14)
@twitter
Tā, @Lattelecom, atkal turpiniet klientu čakarēšanu? Saņēmu piedāvājumu SMS, izlasīju aprakstu (… https://t.co/1y6uy8G06n
Tet
(2019-01-12 20:06:16)
@twitter
@dj_beatmaster Pakalpojuma maiņas cenas nosacījumi atrodami jūsu esošajā līgumā, kā arī šeit:… https://t.co/bj0I9lPWOQ
Master
(2019-01-12 22:14:42)
@twitter
@Lattelecom OK, jūs mākiet darboties ar slēptajām izmaksām. Tā kā pakalpojumu pieteicu attālināti, ir spēkā 14 dien… https://t.co/P50aCkDFKt
Master
(2019-01-18 15:02:39)
@twitter
@Lattelecom Operators atzvanīja, piekritu palikt un nepāriet uz Starta internetu, neatcelt pieteikto pakalpojumu. B… https://t.co/L7O7ue5uQI
Tet
(2019-01-18 15:13:40)
@twitter
@dj_beatmaster Shortcut pārtop par neatkarīgu pakalpojumu, ko piedāvājam tiem, kam Helio iTV (un, līdz ar to, mūsu… https://t.co/9GcOqYHU13
Master
(2019-01-18 16:13:41)
@twitter
@Lattelecom Uz PC mobilā lietotne? Info epastu par šo nemaz nemanīju.
Tet
(2019-01-18 16:46:59)
@twitter
@dj_beatmaster Datora versija ir nedaudz aizkavējusies, bet ceram, ka pavisam drīz jau varēsim to “palaist tautās”.
Master
(2019-01-18 16:48:47)
@twitter
@Lattelecom labi, ka tā. Bet nogriezt Shortcut gan jēga, ja nav pilnvērtīga aizvietotāja konkrētajā brīdī, kad tieši tagad vajag
Ojārs Balceraitis
(2019-01-19 12:12:03)
@twitter
@Lattelecom kopš kura laika https://t.co/G1w4I9j7fL ir par maksu? Visu laiku tak bija nosacījums, ka šis pakalpojum… https://t.co/z8gmaQ9sVh
Tet
(2019-01-19 12:18:09)
@twitter
@_Mo3_ Sveiki. Turpmāk klientus, kuriem bija bezmaksas Shortcut TV, aicinām izmantot Helio iTV aplikāciju. Tiesa, l… https://t.co/TOjK1lTuL3
Ojārs Balceraitis
(2019-01-19 12:23:49)
@twitter
@Lattelecom Bēdīgi. Tad vismaz līdz datora versijai šo pakalpojumu varbūt vajadzēja atstāt aktīvu.
Tet
(2019-01-19 12:26:04)
@twitter
@_Mo3_ Tā tika atstāta klientiem, kas līdz šim daudz skatījās datorā.
Ojārs Balceraitis
(2019-01-19 12:36:10)
@twitter
@Lattelecom Definējiet, kas ir daudz šajā gadījumā? Un atkal rodas jautājums vai par to nevajadzēja paziņot?
Tet
(2019-01-19 12:37:45)
@twitter
@_Mo3_ Mēs par to ziņojām gan epastā, gan klientiem tika veikti automātiskie zvani. Atsūtiet privātā vēstulē savu k… https://t.co/igB2MTb0Z3

© 2009-2017 civciv ;)