mosties.org tikai veicinās diskusiju! @arturs un citiem, kas strādā mediju aģentūrās nāksies vairāk runāt par konkrētiem rezultātiem. 10 atbildes

Māris Reliņš
(2010-02-22 18:10:51)
@twitter
mosties.org tikai veicinās diskusiju! @arturs un citiem, kas strādā mediju aģentūrās nāksies vairāk runāt par konkrētiem rezultātiem.
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:12:38)
@twitter
@MarisRelins Beidzot to ir kāds sapratis. Tieši tā! Piekāst visas prezentācijas un intervijas. Klienta kontā ripo nauda - Tu speciālists.
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:12:57)
@twitter
@MarisRelins Neripo nauda - ej tirgo arbūzus.
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:13:29)
@twitter
@MarisRelins Ok, es nedaudz pārspīlēju, bet pa lielam ir tā.
Māris Reliņš
(2010-02-22 18:14:11)
@twitter
@AlbertsJodis tāpēc esmu priecīgs, ka strādāju pie produkta nevis kampaņveidīga klikšķu pasākuma ;) produkts veido ilgstošas attiecības
Māris Reliņš
(2010-02-22 18:14:46)
@twitter
@AlbertsJodis bet arī klikšķkampaņas ir interesanti veidot. Tiešām! Var eksperimentēt uz čuju daudz.
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:18:24)
@twitter
@MarisRelins Strādāt pie produkta ir OK, bet galvenais, lai šis produkts arī kkad naudu sāk ģenerēt. Citādi fail.
Māris Reliņš
(2010-02-22 18:21:35)
@twitter
@AlbertsJodis Jā! Pēdējā daudz, kas apgūts un tas, kas agrāk bija HUGE (visas twitter lietas), tagad liekas maziņa un nenozīmīga lieta.
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:25:16)
@twitter
@MarisRelins Aha. Jāredz visa komunikācijas telpa. Ar vienu tw neko daudz nevar iesākt. Bet saliekot kopā sastāvdaļas jau sanāk normāla zupa
Māris Reliņš
(2010-02-22 18:28:17)
@twitter
@AlbertsJodis 10x jāskaita un tad jādara :) Tad arī veidosies lielāka mērīšanas tendence un tehnoloģijas (mediji?) pielāgosies :)
Alberts Jodis
(2010-02-22 18:34:46)
@twitter
@MarisRelins Neesmu drošs. 10x skaitot un tikai tad darot var pazaudēt fokusu. Man pat nebūtu ko 10x skaitīt, ja uzreiz redzu, kas jādara.

© 2009-2017 civciv ;)