@reinistraidas @peterispuritis bbc neder? 72 atbildes
Girts (2016-12-20 09:23:46) |
@reinistraidas @peterispuritis bbc neder? | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:26:33) |
@girtss @reinistraidas @peterispuritis tas nav neitrāls. Manuprāt nekas nav īsti neitrāls. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 09:27:04) |
@GirtsS @peterispuritis jā, tas ir vienīgais, kam vēl kaut kāda uzticība ir saglabājusies. | ||
Girts (2016-12-20 09:31:38) |
@normis @reinistraidas @peterispuritis aleluja. Protams, ka nekas nav neitrāls. Nav tādas lietas kā tīras neitrālitātes | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:32:22) |
@girtss @reinistraidas @peterispuritis nē nu protams. Bet BBC ir tālu no “tuvu neitrāls” IMO | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:35:24) |
@GirtsS @reinistraidas @peterispuritis jooopcik kā vārdi piņķerējas /aiziet pēc kafijas ... zzzz / | ||
Girts (2016-12-20 09:37:58) |
@normis @reinistraidas @peterispuritis jāvelk folija cepure, reptiloīdi valda par bbc. Šausmas. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:39:17) |
@GirtsS @reinistraidas Es tev tikai saku, man ir politiski neitrāli paziņas reģionā, un viņi saka, Sīrijā nekas nav kā rietumu medijos | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 09:41:40) |
@normis @GirtsS https://t.co/DxU6X2BqmE | ||
Girts (2016-12-20 09:43:00) |
@normis @reinistraidas kas ir politiski neitrāli cilvēki tajā reģionā? Kas tajā reģionā vispār var būt politiski neitrāls? | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:44:44) |
@GirtsS @reinistraidas visai daudzi man stāsta, ka putins dara labas lietas tur. Es biju šokā, bet viņi šokā par mani. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 09:46:52) |
@GirtsS @reinistraidas runa ir par to, ka kara laikā, visas puses bīda savu propogandu. Nekas nav balts vai melns. Daudzi ir brainwashoti | ||
Raimonds (2016-12-20 09:47:05) |
@normis @GirtsS @reinistraidas https://t.co/uCSGyn58xd nedaudz neitrāls skatījums par to kas notiek | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 09:55:13) |
@Raimonds_B @normis @GirtsS pēc vox stāsta, ekstrēmisti un isis bija labie, tad nāca režīms (jau brīvā pilsētā) un sāka šaut bērnus for fun? | ||
Raimonds (2016-12-20 10:00:14) |
@reinistraidas @normis @GirtsS Kāda jāga no ziņām pat vis neitralakajam ja tu pats izlobi to ko gribi dzirdēt? https://t.co/GN8HsTZu6O | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:00:56) |
@Raimonds_B ASV medijs, nav gluži neitrāls. Komentāri vispār lieliski | ||
Raimonds (2016-12-20 10:01:53) |
@normis nekasd mūsdienas nav neitrāls, diemžel | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:03:02) |
@Raimonds_B nu šie pat nav ļoti slēpti: https://t.co/gWxO7ACaf7 | ||
Girts (2016-12-20 10:04:16) |
@reinistraidas @Raimonds_B @normis wow. Ekstrēmisti. Ok. Tas nav neitrāls apzīmējums. Un allepo ar Isis kāds sakars? | ||
Girts (2016-12-20 10:10:29) |
@normis @reinistraidas ja draugi stāsta, ka putins labs, tad viņi točna nav neitrāli. Reģions ir ļoti sarežģīts. Ir daudz puses. | ||
Raimonds (2016-12-20 10:11:01) |
@GirtsS @reinistraidas kā kads? paskaties https://t.co/GN8HsTZu6O | ||
Girts (2016-12-20 10:12:25) |
@normis @reinistraidas faktiski nav iespējams no mūsu attāluma ieņemt kādas puses pozīciju. Varam tikai vērtēt konkrētas darbības. | ||
Girts (2016-12-20 10:17:11) |
@normis @reinistraidas allepo aplenkums un tīrīšana ir/bija vājprātīgi necilvēcīgi. Ja vien neuzskata tos cilvēkus par necilvēkiem | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:20:08) |
@GirtsS @reinistraidas tas nav mans viedoklis, bet ļoti daudzi uzskata, ka tas ir fake news | ||
Girts (2016-12-20 10:22:42) |
@normis @reinistraidas o jā. Protams. Filmēts Holivudā. Piedod. Nav nopietni. Nu fak. Vienkārši vāks. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:24:18) |
@GirtsS @reinistraidas filmēts kas tieši? Civiliedzīvotāju līķu bilžu tā pamaz, daudz fotošopa arī | ||
Girts (2016-12-20 10:27:24) |
@normis @reinistraidas es izstājos. Putins dara labu. Bbc melo un ražo viltus ziņas. Pret to nav iespējams argumentēt. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:28:24) |
@GirtsS @reinistraidas tu iedomājies, ka ir tikai viena patiesība, kuru attēlo CNN/BBC un visi pārējie melo. Izrādās ir citi viedokļi | ||
Girts (2016-12-20 10:28:25) |
@normis @reinistraidas var uzskatīt rebelus par sliktiem, ok. Var uzskatīt, ka reģionā vajag Asadu. Ok. Bet noliegt faktus ir cits līmenis. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:28:54) |
@GirtsS @reinistraidas es neteicu, ka es tiem piekrītu un ka tie nav 100% propoganda. Tikai par to, ka propoganda ir visās pusēs. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:29:14) |
@GirtsS @reinistraidas kamēr pats neesi savām acīm redzējis, viena bilde portālā nav "fakts" | ||
Girts (2016-12-20 10:29:56) |
@normis @reinistraidas precīzi atražot vienas puses, turklāt tieši karā iesaistītās, retoriku ir forši. Uz priekšu. Rietumi cūkas! | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:32:09) |
@GirtsS @reinistraidas ignorēt visu, izņemot vienu izvēlēto pusi, pašam neizvērtēt informāciju, tas ir ok ? | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 10:34:13) |
@GirtsS @normis nav faktu, Ģirt. Ne tev, ne man. Neviena. Ir tikai "viņš teica, viņa teica". Tas, ka to ziņo CNN nepadara to, par faktu. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 10:36:28) |
@GirtsS @normis es piemēram atzīstu, ka nezinu pilnīgi neko, otras puses info vispār nepatērēju, bet ļauties bbc un cnn plūsmai arī netaisos | ||
Ingvilda (2016-12-20 10:43:09) |
@normis @GirtsS @reinistraidas Un Alepo iedzīvotāju video tapuši "kur"? Un kas tad tur notiek, ja visi melo? | ||
Girts (2016-12-20 10:45:19) |
@reinistraidas @normis tu izmantoji putina/asada vārdus = Ekstrēmisti + allepo saistīji ar isis.Tā fucking nav neitralitāte.viņu retorika! | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 10:47:31) |
@Ingvilda @GirtsS @reinistraidas pameklē twitterī #aleppo, ir tik pat daudz video, kur viss ir citādi. Neteikšu, ka nav fake, protams | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 10:50:46) |
@GirtsS @normis Sīrijas karam ir tiešs sakars ar ekstrēmismu un isis, jo Assads apzināti iepludināja to rebeļu grupās. Šīs ir rietumu ziņas. | ||
Girts (2016-12-20 10:51:24) |
@normis @Ingvilda @reinistraidas es tak pašā sākumā teicu - tur ir DAUDZ puses un daudz taisnību. Vienus galina, citi svin uzvaras. | ||
Girts (2016-12-20 10:54:16) |
@reinistraidas @normis asads nav ekstrēmists? | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 10:56:47) |
@GirtsS es neizmantoju putina vārdus, šie ir rietumu avoti, kas lieto vārdu "ekstrēmisti" Sīrijas sakarā https://t.co/VwBXYRal3l | ||
Girts (2016-12-20 11:00:02) |
@reinistraidas tur ir gan tadi, gan ne tādi. Tur ir kopā teju 10 puses. Allepo arī dažādas. Tik asadam un putinam visi tur vienādi. | ||
Girts (2016-12-20 11:01:03) |
@reinistraidas jebkurā gadījumā. Uz tavu sākotnējo jautājumu ir jau sen atbildēts. Gribi vairāk, lasi kaut Wikipediju. | ||
Girts (2016-12-20 11:02:04) |
@reinistraidas reāli vienīgie kuri kaut cik neitrāli, kaut cik uz faktiem ne ideoloģiju ataino notiekošo, kā reiz ir rietumu vadošie mediji | ||
Ingvilda (2016-12-20 11:02:06) |
@normis @GirtsS @reinistraidas No uzticamiem vai vismaz ticamiem avotiem? Vai tādiem, kurus kāds ir pārbaudījis? | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 11:03:17) |
@Ingvilda @GirtsS @reinistraidas es jau neko, bet pat daži no mūsu politiķiem pārstāv "citus uzskatus" šajā jautājumā :-D | ||
Ingvilda (2016-12-20 11:05:44) |
@normis @GirtsS @reinistraidas pag, pag.. uzskatiem nav nozīmes. Nozīme ir a) faktiem; b) avotiem. Viss. | ||
@normis@toot.lv (2016-12-20 11:06:43) |
@Ingvilda @GirtsS @reinistraidas gandrīz visas tās bildes nāk no tvitera. Uzmanīgi jāvēro, kuras no tām ir ar ticamu izcelsmi. Viss ko teicu | ||
Raivis Purins (2016-12-20 11:11:58) |
@GirtsS @reinistraidas @peterispuritis https://t.co/dDz5MSPzoB | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 11:37:11) |
@GirtsS mēs Latvijā dzīvojam sīvi, ekstrēmi dalītā infotelpā, kas rada ļoti polarizētus viedokļus un pārliecības vienā vai otrā pusē (...) | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 11:38:40) |
@GirtsS (...) papētīt kādreiz arī otras puses nostāju (vai ideoloģiju, ja gribi tā teikt) ir vērtīgi, jo tu sāc redzēt abu pušu agendu. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 11:40:09) |
@GirtsS (...) pretējā gadījumā tu ieslēdz sevi vienpusējā ideoloģijā pat nezinot un noraidot, ka arī TĀ ir daļa no iešpricētas ideoloģijas. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 11:43:00) |
@GirtsS šis bija lieki garš acinājums principā "keep an open mind" :) nevis cepties un cīnīties kādu, kas mēģina to darīt. Viss, pietiek. | ||
Girts (2016-12-20 11:57:51) |
@reinistraidas tik svarīgi atcerēties, ka rietumi šiet ir vistuvāk vidum. putins/asads ir vienā pusē, raiba opozīcija/kaimiņi otrā. | ||
Girts (2016-12-20 12:00:42) |
@reinistraidas vidū varbūt tik ķīnieši. viņiem tiešām vienalga.rietumi ir uz sekulārās opozīcijas pusi, bet nekādas milzu sirsnības tur nav | ||
Girts (2016-12-20 12:01:52) |
@reinistraidas rietumiem tajā reģionā intereses ļoti maz. pa lielam vienalga. opozīciju atbalsta vairāk pozas dēļ un arī maz atbalsta | ||
Girts (2016-12-20 12:03:37) |
@reinistraidas jebkāda informācija, kas nāk no putina puses ir tīrasiņu kara propoganda. jebkuriem līdzekļiem ietekmēt. rietumos nav tā | ||
Girts (2016-12-20 12:04:51) |
@reinistraidas ir ievirze, jā. ir attieksme (asads svimpis), jā . ir kļūdas, kur nekritiski iekrīt uz opozīcijas propogandu, jā. | ||
Girts (2016-12-20 12:07:54) |
@reinistraidas bet tas nav pat tuvu tam ko bliež no RUS. tapēc, ja open mind, tad šo labāk paturēt prātā. Kāds kam mērķis. | ||
Girts (2016-12-20 12:09:30) |
@reinistraidas rietumiem tāda īsti nav. putinam pavisam konkrēts - čakarēt rietumus pēc max programmas. putins ir aukstajā karā, rietumi nav | ||
Girts (2016-12-20 12:14:27) |
@reinistraidas tas par faktu atlasi. attieksmi jau katrs veido pats pēc saviem ieskatiem un sirdī dziļajiem priekšrakstiem. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 12:16:44) |
@GirtsS visam piekrītu, izņemot to, ka rietumu pusei nev agendas. Daudzi ASV kari pēc WW2 (Kuba, Vjetnama, Irāka, uc.) rosina domāt ko citu. | ||
Girts (2016-12-20 12:16:45) |
@reinistraidas ja jūti, ka rietumi sapuvuši, geji un neģeri nepatīk un putina (bez)ideoloģija uzrunā, tad viena ievirze. | ||
Girts (2016-12-20 12:17:25) |
@reinistraidas ja tomēr jūti, ka rietumu brīvība, lai arī nav perfekta, ir vērtība, tad cita ievirze. mana ievirze ir rietumu pusē. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 12:18:39) |
@GirtsS ok, nu man galīgi nav anti-rietumu ievirze. Nav arī kremļa ievirze. Man drīzāk ir tāda "visi viņi grib manu naudu" ievirze :) | ||
Girts (2016-12-20 12:18:45) |
@reinistraidas šoreiz nav. tajos bija,jā, noteikti. un līda kur nevajag. jā. varbūt. bet šoreiz nav. tik pozas pēc, mazas naudiņas tur iemet | ||
Girts (2016-12-20 12:21:04) |
@reinistraidas tavu $ gribu es. gribu lai tu maksā nodokļus tik pat cik es, neatceries? :) rietumiem pofig. putins grib tavu vienaldzību. | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 12:26:06) |
@GirtsS es nevaru tik pat nodokļus, cik tu, jo es vairāk riskēju un ienākumi nav garantēti. Tādam riskam būtu jābūt visnaz kādam bonusam :) | ||
Girts (2016-12-20 12:38:21) |
@reinistraidas tas jau cits stāsts. es par to kurš grib tavu naudu. es, penši un slimi bērni te pat Latvijā :P jeņķiem par tevi vienalga. | ||
Girts (2016-12-20 12:39:39) |
@reinistraidas bet putinam vajag tavu vienaldzību. tā ir valūta kas viņam vajadzīga. tā viņš rietumus sakaus. viņam aukstais karš nebeidzās | ||
Reinis Traidās (2016-12-20 12:42:51) |
@GirtsS Domāju, ka tik ilgi viņš nedzīvos. Drīzāk interesanti ir, kas nāks viņa vietā. | ||
Girts (2016-12-20 12:52:13) |
@reinistraidas pat ja viņš aizies, inde paliks ļoti ilgi. rietumu demokrātijās uzticība bija svarīgs faktors. tā ir ļoti sašķobīta. |