@MarisRelins Labdien! Ja ir radušās problēmas ar preci, Jums jāgriežas pie mums 1a.LV birojā Mūkusalas iela 41,Rīgā. 38 atbildes

Tavs viedveikals 1A
(2015-08-10 12:00:52)
@twitter
@MarisRelins Labdien! Ja ir radušās problēmas ar preci, Jums jāgriežas pie mums 1a.LV birojā Mūkusalas iela 41,Rīgā.
Māris Reliņš
(2015-08-10 12:04:56)
@twitter
@1a_lv perfekts klienta serviss, ordeni jums :)
Māris Reliņš
(2015-08-10 12:13:51)
@twitter
@1a_lv cik ilgi diagnostika ies, lai noteiktu, ka DPD vai jūs salauzāt preci?
Tavs viedveikals 1A
(2015-08-10 12:39:07)
@twitter
@MarisRelins Preču diagnostika ir ne ilgāka par 30 darba dienam.
Māris Reliņš
(2015-08-10 12:39:29)
@twitter
Šis ir labs :) @1a_lv: @MarisRelins Preču diagnostika ir ne ilgāka par 30 darba dienam.
Māris Reliņš
(2015-08-10 12:47:51)
@twitter
.@1a_lv un ko līdz tam? :) tie 800eur vienkārši stāv iesaldēti, darbi iesaldētāji, jo nezinām nākotni? Tā?
Aleksejs Mjaliks
(2015-08-10 12:53:02)
@twitter
.@marisrelins Šie, laikam, @1a_lv neapjēdz, kā viņi tagad grauj savu reputāciju. :)
Aleksejs Mjaliks
(2015-08-10 12:53:24)
@twitter
@marisrelins @1a_lv Dīvaini, ka ir internetveikali, kas joprojām nesaprot, kā strādā internets. :)
Tavs viedveikals 1A
(2015-08-10 13:07:09)
@twitter
@MarisRelins Lai varētu apmainīt preci ir jākonstatē preces defekts- ražošanas brāķis, tādēļ nepieciešams veikt diagnostiku.
Māris Reliņš
(2015-08-10 13:08:57)
@twitter
.@1a_lv diagnostika, kas notiek 30 dienas? vai tik daudz mantas saplēšat, ka tik liela rinda? Es negribu mainīt, es gribu atpakal naudu!
Austra Jāvalde-Dārziņa
(2015-08-10 13:35:10)
@twitter
@1a_lv @MarisRelins Ja ar problēmām var vērsties tikai birojā, kādu iemeslu dēļ jūs izmantojiet sociālos tīklus? Gaidīšu atbildi, paldies!
Māris Reliņš
(2015-08-10 13:35:53)
@twitter
@austra @1a_lv viņi pa telefonu uzvedas identiski. interneta veikals kārto lietas tikai savā birojā.. kāpēc vajag internetu veikalu tad?
Austra Jāvalde-Dārziņa
(2015-08-10 13:37:27)
@twitter
@MarisRelins @1a_lv Nē, bet mani tiešām interesē - kādi bija iemesli, kuru dēļ tika kādā sapulcē izlemts - esam tajā Twitterī?
Tavs viedveikals 1A
(2015-08-10 13:40:28)
@twitter
@MarisRelins Tā kā produktam ir fizisks defekts (ieplīsis stikliņš),tas ir jāpārbauda oficiālajam servisam, pirms iespējams atgriezt naudu.
Tavs viedveikals 1A
(2015-08-10 13:41:09)
@twitter
@MarisRelins 30 dienas ir maksimālais termiņš, kuru nosaka oficiālais servisa centrs nevis mēs.
Māris Reliņš
(2015-08-10 13:41:46)
@twitter
.@1a_lv bet es pērku no jums nevis no kaut kada oficiālā servisa vai kā tur… neizvairaties no atbildības tiklīdz sūdi.
Māris Reliņš
(2015-08-17 10:38:00)
@twitter
@1a_lv atgādinu par sevi, man objektīvu vajag uz rītdienu :)
Tavs viedveikals 1A
(2015-08-17 10:49:49)
@twitter
@MarisRelins Sveiki, informāciju no piegādātājiem saņemsim šīs nedēļas laikā, sīkāku informāciju varat saņemt, rakstot uz serviss@1a.lv
Māris Reliņš
(2015-08-17 10:50:45)
@twitter
.@1a_lv Vai es varēšu dabūt atpakaļ naudu? Es no jums pērku nevis no vēl kādiem piegādātājiem.. tā mēs līdz Ķīnai tiksim.
Zane B.
(2015-08-17 10:55:40)
@twitter
@MarisRelins @1a_lv Beigās būsi pats vainīgs, pats saplēsis un pierādīt neko nevarēsi...
Uldis Ziediņš
(2015-08-17 10:55:42)
@twitter
@marisrelins @1a_lv tas, ko internetveikali nevēlas teikt skaļi - viņi ir tikai starpnieki, kam ir vienalga un ne par ko nav jāatbild.
Māris Reliņš
(2015-08-17 10:57:32)
@twitter
.@uldisz @1a_lv nu pagaidām izskatās, ka tiešām viss vienalga :) Drīz pārsūtīs visu uz Ķīnu un teiks, lai ar tiem runājot.
Uldis Ziediņš
(2015-08-17 10:57:51)
@twitter
@marisrelins @1a_lv risinājums būtu viena kārtīga trača uztaisīšana ar @PTACgovLV iesaistīšanu. Iespējams, tad kaut kas nozarē sakārtotos.
Māris Reliņš
(2015-08-17 10:58:46)
@twitter
@uldisz @1a_lv man tikko atnaca 100eur Facebook reklamas davanu kupons, liekas, ka zinu, kur izmantošu.
@normis@toot.lv
(2015-08-17 10:59:11)
@twitter
@marisrelins @uldisz @1a_lv PTAC
Uldis Ziediņš
(2015-08-17 11:01:34)
@twitter
@marisrelins @1a_lv klaigāt ir viens variants, bet tīri juridiski panākt to, ka internetveikali nevar "pārsūtīt" atbildību, noderētu visiem.
Māris Reliņš
(2015-08-17 11:02:22)
@twitter
@uldisz @1a_lv ja iešu pie ptac, tad taisīšu blogu :)
Uldis Ziediņš
(2015-08-17 11:12:48)
@twitter
@marisrelins eku @Knoks arī uz tās pašas kara takas šorīt uzkāpis.
Māris Reliņš
(2015-08-17 11:16:23)
@twitter
@uldisz @knoks skaisti, tas tik liecina, ka cerību ir maz.
Gints Knoks
(2015-08-17 11:29:03)
@twitter
@uldisz @MarisRelins Arī nepatīkama pieredze?
Māris Reliņš
(2015-08-17 11:29:37)
@twitter
@knoks @uldisz saplēstu foto lēcu atsūtija. Man tas īsti nav kucēnu bildēšanai mājās, tāpēc ļoti deg.. a viņi attaisnojas ar "ražotāju"
Gints Knoks
(2015-08-17 11:36:00)
@twitter
@MarisRelins @uldisz Es Tevi labi saprotu. Man arī dega.
Māris Reliņš
(2015-08-17 11:36:31)
@twitter
@knoks @uldisz pa lielam - mēs tagad īrēsim,ja nevarēs, tad pirksim Elkorā.
Māris Reliņš
(2015-08-17 11:43:58)
@twitter
@knoks @uldisz http://t.co/jcBsIayPfq
Jānis Polis
(2015-08-17 12:14:47)
@twitter
@MarisRelins Ar @ElinaBelova nupat @xnet_lv nopirkām fočuku ar defektīvu bateriju un iespējamu displeja defektu. Pilnīgi bail vest atpakaļ.
Xnet.lv e-veikals
(2015-08-17 13:42:01)
@twitter
@JanisPolis Sveiks, žēl, ka tā ar aparātu. Skataties, vai ērtāk mums pievest vai šeit: http://t.co/tGqnVC3UM4 Ja turp, uzzvaniet iepriekš!
Xnet.lv e-veikals
(2015-08-17 13:43:11)
@twitter
@JanisPolis Abos gadījumos līdzi jābūt pirkuma dokumentiem. Dod ziņu, ja rodas jebkādi papildus jautājumi. Paldies :)
Jānis Polis
(2015-08-17 13:43:24)
@twitter
@xnet_lv Man birojs ir 50m no jūsējā. Rīt pievedīšu.
Xnet.lv e-veikals
(2015-08-17 13:44:11)
@twitter
@JanisPolis Sarunāts :)

© 2009-2017 civciv ;)