Atzīšos: pagaidām man patīk tas, ko prezidents dara- lai taču mēģina savādāk! Bet ja tas MK tiešām izrādīsies tik traģisks kā baumo, tad ... 40 atbildes

Iveta Kažoka
(2013-12-10 21:35:23)
@twitter
Atzīšos: pagaidām man patīk tas, ko prezidents dara- lai taču mēģina savādāk! Bet ja tas MK tiešām izrādīsies tik traģisks kā baumo, tad ...
Edgars
(2013-12-10 21:57:25)
@twitter
@ivetakazoka prasītos skaidrojums sabiedrībai par kritērijiem MP un ministriem, pagaidām tikai patīk/nepatīk
Iveta Kažoka
(2013-12-10 21:59:30)
@twitter
@Balitis tas, kas nudien prasās: paša izvēlēts premjera amata kandidāts un ieteikumi MK turpmākajai sastādīšanai/darbam
Iveta Kažoka
(2013-12-10 22:06:14)
@twitter
@Balitis laba reputācija, profesionalitāte, vadības pieredze - viss pārējais ir uzticēšanās jautājums un aplēses par realistiskumu
Edgars
(2013-12-10 22:16:06)
@twitter
@ivetakazoka Piekrītu, bet prasās pils komentārs. Klusēšana vairāk liecina par izmisīgu mēģinājumu izdzīt cauri kaut kur sashēmoto.
Iveta Kažoka
(2013-12-10 22:16:57)
@twitter
@Balitis jā. Bet pagājušas 2 nedēļas kopš demisijas - vēl viss ir pieklājības robežās
Edgars
(2013-12-10 22:27:59)
@twitter
@ivetakazoka piekrītu, bet pa šīm 2 nedēļām, mēs vairāk paziņojumus par prez. viedokli esam dzirdējuši no Urbja nekā no prezidenta.
Iveta Kažoka
(2013-12-10 22:29:38)
@twitter
@Balitis KATRS, kas tiekas ar prezidentu, pie medijiem atgriežas ar savu interpretāciju par to, ko A.B. domā! Interpretācijas nesakrīt. ;)
Edgars
(2013-12-10 22:33:36)
@twitter
@ivetakazoka Tieši tā! Tāpēc dienas beigās prasītos prez. viedoklis. Klusēšana rada spekulācijas, baumas un sabiedrības neuzticību procesam.
Nellija Ločmele
(2013-12-11 01:01:35)
@twitter
@IvetaKazoka kas tieši Tev patīk? Tas, ka 2 nedēļas ir 0 iespējas uzdot jautājumus & saņemt atbildes? Vai tas, ka Satversme sen nav atvērta?
Iveta Kažoka
(2013-12-11 08:08:24)
@twitter
@NellijaL vērtēsim pēc rezultāta. Neredzu problēmu ar Satversmi- premjera kandidāts viens no nedaudzajiem prezidenta patstāvīgajiem lēmumiem
Iveta Kažoka
(2013-12-11 08:10:40)
@twitter
@NellijaL tas, kā polit. process notika pēdējā laikā,bija degradējoši- ja var atrast citādu modeli,jāmēģina. Piebalgs bija pareizs virziens.
Nellija Ločmele
(2013-12-11 12:25:48)
@twitter
@IvetaKazoka prezidentam nav patstāvīgu politisku lēmumu. MK apstiprina Saeima - tātad prezidentam jāvirza kandidāts, kam ir atbalsts Saeimā
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:27:14)
@twitter
@NellijaL tādu cilvēku var būt daudz vairāk nekā 1 - prezidenta atbildība: starp viņiem izvēlēties labāko
Jānis Geste
(2013-12-11 12:29:56)
@twitter
@IvetaKazoka @NellijaL No pils gribētos sākumā dzirdēt argumentus un kritērijus, ko tieši meklē! Bet, redz', nestāsta!
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:32:28)
@twitter
@gestins @NellijaL jā, tas ir pārmetums vietā - jāpasaka, ar ko nākamajai valdībai principiāli jāatšķiras no iepriekšējās un tad kandidāti
Nellija Ločmele
(2013-12-11 12:35:34)
@twitter
@IvetaKazoka protams, var būt vairāki! Bet tagad ir 1,kuram Saeima sola atbalstu, bet VP nedod iespēju, vāji pamatodams ar savu "pārliecību"
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:40:02)
@twitter
@NellijaL nu ja neuzticas tam, ka Pabriks būs labs premjers, tad neuzticas. Premjera amata kandidāts - prezidenta politiskā atbildība.
Pēteris Krišjānis
(2013-12-11 12:40:34)
@twitter
@IvetaKazoka @NellijaL prezidentam nav politiskās atbildības. Lasi Satversmi :)
Nellija Ločmele
(2013-12-11 12:40:50)
@twitter
@IvetaKazoka degradējoša šobrīd izskatās nespēja argumentēt lēmumus. Protams, vērtēsim rezultātu, bet process rada bažas par kvalitāti
Mareks
(2013-12-11 12:43:51)
@twitter
@gestins @IvetaKazoka @NellijaL Es esmu diezgan pārliecināts, ka MP virzītājiem viss ir pateikts.
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:45:28)
@twitter
@pecisk @NellijaL attiecībā uz šo lēmumu, kur nav neviena līdzparakstītāja, ir. Ja Saeimai nepatīk - atcelšana.
Mr Di
(2013-12-11 12:46:59)
@twitter
@IvetaKazoka @NellijaL Stop stop. Satversmes 53.p.: "Valsts Prezidents par savu darbību politisku atbildību nenes."
Nellija Ločmele
(2013-12-11 12:49:22)
@twitter
@IvetaKazoka "prezidenta uzticība" nav konstitucionāls jēdziens - MK vajag Saeimas uzticību. Prezidents var būt morāla autoritāte - ja var
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:50:32)
@twitter
@didzis_m @NellijaL nes par tiem lēmumiem, kas ir viņa patstāvīgie (kur nevajag kāda ministra līdzparakstu)
Iveta Kažoka
(2013-12-11 12:54:52)
@twitter
@NellijaL Saeima balso par pilno komplektu - premjeru ar kabinetu (pasakot uzticas vai nē). Kā prezidents tiek līdz kandidātam: viņa(s) ziņā
Ansis Egle
(2013-12-11 13:14:46)
@twitter
@didzis_m @zile_davidsone @IvetaKazoka @NellijaL kā paliek ar godaprātu un vienkārši cilvēcisku atbildību? To nereglamentē sirdsapziņa?
Nellija Ločmele
(2013-12-11 13:16:26)
@twitter
@IvetaKazoka tas nav privāts lēmums - šī ir valsts pārvalde! Šobrīd viss notiek pēc nesaprotamiem kritērijiem, kas netiek vēlētājiem atklāti
Nellija Ločmele
(2013-12-11 13:23:38)
@twitter
@ivetakazoka ja vienīgais kritērijs ir prezidenta "pārliecība", tad līdzšinējā pieredze diemžēl liek to noraidīt kā neskaidru un neuzticamu
Nellija Ločmele
(2013-12-11 13:32:17)
@twitter
@ivetakazoka tas vienkārši ir fakts, ka prezidentu raksturo pretrunīgas, neskaidras pārliecības - tas ir kā pieņemt vējrādītāju par kompasu
Iveta Kažoka
(2013-12-11 13:37:48)
@twitter
@NellijaL skatīsimies, ko tad nominēs, tad varēs spriest par motīviem. Ne visu var salikt kritērijos - skat.gadījums ar Rīgas Apgabaltiesu.
Iveta Kažoka
(2013-12-11 13:41:02)
@twitter
@NellijaL tāds pats fakts ir tas, ka šo 2 nedēļu kandidātu pieeju raksturoja vienk vēlme pārbīdīt krēslus. Ja tad arī viss, lai strādā V.D.
Mr Di
(2013-12-11 13:56:57)
@twitter
@IvetaKazoka @NellijaL Nu kaut kāda atbildība jau ir visiem. Bet kā tas VP gadījumā izpaužas? Grūti saskatīt.
Nellija Ločmele
(2013-12-11 14:02:45)
@twitter
@IvetaKazoka "lai strādā VD" ir variants, 1)kuru VP acīmredzot neatbalsta, ja jau panāca demisiju, 2)nav iespējams, jo VD ir demisionējis
Nellija Ločmele
(2013-12-11 14:06:13)
@twitter
@IvetaKazoka Rīgas apgabaltiesa kā reiz ir ļoti skaidrs gadījums un ministrs ir saprotami pateicis, kādas pārmaiņas grib panākt
Iveta Kažoka
(2013-12-11 14:28:25)
@twitter
@NellijaL ko nozīmē "panācis demisiju"? Netici,ka VD stāsta taisnību par sarunu ar Bērziņu? Demision.valdība var strādāt kaut līdz vēlēšanām
Iveta Kažoka
(2013-12-11 14:34:09)
@twitter
@NellijaL skaidrs tādēļ, ka uzticamies ministra labajiem nodomiem, ne tādēļ, ka izpildīti kādi kritēriji, kas parāda kandidātu pārākumu
Nellija Ločmele
(2013-12-11 16:05:08)
@twitter
@IvetaKazoka nav būtiski,kam es ticu - svarīgs ir uzskatāmais fakts, ka VD negāja pie AB ar demisiju, bet iznāca (neģīmī!) jau demisionējis
Iveta Kažoka
(2013-12-11 16:11:48)
@twitter
@NellijaL ...un? Pēc tam ir VD stāstītais par to, kāda bijusi saruna: cilvēciski ļoti ticama - varu šādu situāciju labi iedomāties.
Iveta Kažoka
(2013-12-11 16:14:24)
@twitter
@NellijaL ja neviens nebūtu atkāpies, situācija būtu daudz dramatiskāka nekā tagad. Saeimas balsojumi, kritika - strādāt nebūtu iespējams
Nellija Ločmele
(2013-12-11 16:36:48)
@twitter
@IvetaKazoka runāju par faktiem - Bērziņam bija izšķiroša loma VD demisijas lēmumā, neatkarīgi no tā, kam katrs tic un kā vērtē visus trīs

© 2009-2017 civciv ;)