Vislielākā problēma ar lojalitātes programmām - cilvēki nesaprot sistēmu, negūst un neizbauda pieredzi, līdz ar ko "aizpeld" #gamification 5 atbildes

Laura
(2013-02-21 20:18:48)
@twitter
Vislielākā problēma ar lojalitātes programmām - cilvēki nesaprot sistēmu, negūst un neizbauda pieredzi, līdz ar ko "aizpeld" #gamification
Edgars Turlajs
(2013-02-21 20:26:31)
@twitter
@LauraLasmane man riebjas, ka katrs grib iešķiebt savu plastikāta karti
Laura
(2013-02-21 20:27:04)
@twitter
@EdgarsTurlajs tā arī ir problēma… tāpēc, cerams, ka drīz drīz @Walmoo_LV jau būs ikdiena!
Kristens Rubenis
(2013-02-21 21:33:24)
@twitter
@LauraLasmane no pieredzes LV, lojalitātes programma ir vairāk paštīksmināšanās priekšmets,nevis apzīmējums sistemātiskam instrumentam.
Laura
(2013-02-21 21:43:14)
@twitter
@krubenis esošie piemēri liecina, ka jā… līdz pilnvērtīgām sistēmām tāls ceļš ejams
Kristens Rubenis
(2013-02-21 22:01:11)
@twitter
@LauraLasmane ceļš ir īsināms, velosipēds otreiz nav jāizgudro. kavēklis.. pilnvērtīga funkcionējoša sistēma ir dārga prece.

© 2009-2017 civciv ;)