Ja pērn #bestmarketing 90% digital kampaņu bija jau iepriekš zināmas, tad šoreiz, rādās, par lielāko daļu neko nezināju. Bija vērts nākt! 7 atbildes

Arturs Mednis
(2012-02-17 11:40:11)
@twitter
Ja pērn #bestmarketing 90% digital kampaņu bija jau iepriekš zināmas, tad šoreiz, rādās, par lielāko daļu neko nezināju. Bija vērts nākt!
Uldis Ziediņš
(2012-02-17 12:40:38)
@twitter
@arturs pag, tas pats lektors, kas pirms gada? Es kaut kur lasīju par konferensi un domāju, ka lasu gadu vecas ziņas. :)
Arturs Mednis
(2012-02-17 14:34:40)
@twitter
@uldisz Tas pats UK lektors ar daudz jauniem piemeriem un digital kampanu keisstadijiem. Divaini, auditorija vairs neredzu nevienu blogeri.
Uldis Ziediņš
(2012-02-17 14:36:35)
@twitter
@arturs visi sasēdušies aģentūrās un visu jau zin.
Austra Jāvalde-Dārziņa
(2012-02-17 14:56:55)
@twitter
@uldisz @dzedajs Yes, pievienojos - manuprāt, tieši tur arī radies :)
Arturs Mednis
(2012-02-17 15:47:22)
@twitter
@uldisz Neviens nekad nezina visu :). Arī no aģentūrām gandrīz neviens nebija, pārsvarā uzņēmumu mārketinga cilvēki. Kas ir ļoti labi!
Uldis Ziediņš
(2012-02-17 15:49:14)
@twitter
@arturs tāpēc jau mēs tagad sēžam vienā telpā. Žēl, ka uzņēmumu mārketinga cilvēki nedzird šīs lekcijas.
moosatov
(2012-02-17 21:10:43)
@twitter
@arturs @uldisz ļoti gribēju aiziet, bet bija lekcijas.

© 2009-2017 civciv ;)