Šis ir tik traģikomisks tvīts, cilvēks pirms DIVDESMIT gadiem strādājis aģentūrā. Vispār šie mediju raksti maldinoši rada sajūtu, ka aģentūras peldās naudā, kamēr realitātē lielākā daļa no budžetiem ir reklāmas izvietošanai un nonāk pie medijiem, lai kāds to visu sadzirdētu. https://t.co/VYFt2hkJz5 2 atbildes

Vilhelms Meisters
(2021-01-07 16:03:47)
@twitter
Šis ir tik traģikomisks tvīts, cilvēks pirms DIVDESMIT gadiem strādājis aģentūrā. Vispār šie mediju raksti maldinoši rada sajūtu, ka aģentūras peldās naudā, kamēr realitātē lielākā daļa no budžetiem ir reklāmas izvietošanai un nonāk pie medijiem, lai kāds to visu sadzirdētu. https://t.co/VYFt2hkJz5
Vilhelms Meisters
(2021-01-07 16:08:55)
@twitter
Vēl par maldinošu informācijas rāmēšanu – šķiet, Nekā Personīga nesen izmantoja vārdu salikumu "Radošais direktors saņēmis 10K EUR par šo darbu" – jā, sure, tā tas strādā; arī autoservisa mehāniķis un zobārsts "saņem" visu naudu par savu darbu. Sīkumi it kā, bet kaitinoši.
Reinis Traidās
(2021-01-07 16:46:03)
@twitter
@VilhelmsM Mja, te nav necik izpratnes par to, cik no tās summas aiziet medijiem izvietošanai.

© 2009-2017 civciv ;)