@uldisz @cybercannibal Vispār kartē var redzēt, ka tās kopumā ir mazāka daļa konkrētā Barselonas rajona ielu, no kurām auto tiks izmesti ārā. Faktiski tas pats, ja Rīgas centrā par gājēju ielām partaisītu Tērbatas, Antonijas, Alberta ielas. 2 atbildes

Girts
(2020-11-12 09:10:06)
@twitter
@uldisz @cybercannibal Vispār kartē var redzēt, ka tās kopumā ir mazāka daļa konkrētā Barselonas rajona ielu, no kurām auto tiks izmesti ārā. Faktiski tas pats, ja Rīgas centrā par gājēju ielām partaisītu Tērbatas, Antonijas, Alberta ielas.
Uldis Ziediņš
(2020-11-12 09:26:55)
@twitter
@GirtsS @cybercannibal Ar kaut ko jau jāsāk. Man šķiet, ka Rīgas bezauto zona (samazināts ātrums, iebraukšana tikai iedzīvotājiem un piegādei, aizliegts tranzīts, platas, apstādītas ietves utt.,) nākotnē varētu būt, piemēram, šī https://t.co/zbNEWtKjB9
Girts
(2020-11-12 09:46:15)
@twitter
@uldisz @cybercannibal tas patālākā nākotnē. tranzītu dabūt prom nevar vienkārši aizledzot braukt. domāju, ka ielu platumu/joslu skaita mazināšana, $ stāvvietas visā centrā + arī ārpus tā + arī stāvvietu mazināšana, un pats galvenais - A joslas visur (m-prāt, to Čaka vairāk vajadzēja), ar ko jāsāk

© 2009-2017 civciv ;)