Diena sākās ar to, ka uzdūros vietējam libertārietiem. Cilvēks salasījies Cato Institute un Heritage Foundation izdotus tekstus un domā, ka varētu ko nopietnu teikt par ekonomiku. Atbildēju, ka adekvāta reakcija uz simpātijām pret Austriešu skolu ir izsmiekls. 4 atbildes

Reinis Ivanovs
(2020-10-07 12:52:05)
@twitter
Diena sākās ar to, ka uzdūros vietējam libertārietiem. Cilvēks salasījies Cato Institute un Heritage Foundation izdotus tekstus un domā, ka varētu ko nopietnu teikt par ekonomiku. Atbildēju, ka adekvāta reakcija uz simpātijām pret Austriešu skolu ir izsmiekls.
Reinis Ivanovs
(2020-10-07 12:56:13)
@twitter
Tas nav jauki, bet tas nav negodīgi. Varbūt pirms desmit gadiem es vairāk justu līdz cilvēkam, kas "iepērkas" uzskatus būtībā vairumā; izvēlas etiķeti, kurai nāk līdz vesels komplekts ar nostājām. It īpaši pēdēju gadu norisēm būtu jākliedē doma, ka pasaule būtu tik vienkārša.
Reinis Ivanovs
(2020-10-07 12:59:21)
@twitter
Man attiecīgi nav īsti aptverošas etiķetes sev. Tālejošākā un noturīgākā etiķete, ko es sev piedēvētu, ir zinātniskais skepticisms, kurš, par nožēlu, ideju tirgū pietiekami nekotējas, jo vairumam par to ir naivs, bet pārliecināts priekšstats.
Reinis Ivanovs
(2020-10-07 13:01:27)
@twitter
Varēt aptuveni paskaidrot to, ko reizēm sauc par "hipotētiski deduktīvo modeli" un varbūt vēl falsifikacionismu un verifikacionismu nenozīmē, ka būtu saprasta zinātne vai, precīzāk, zinātnes kā procesa pamati un to nozīme arī ārpus formālāk zinātniska konteksta.
Reinis Ivanovs
(2020-10-07 13:04:31)
@twitter
Demarkācijas problēmai ir konkrēta un izteikta nozīme daudzos kontekstos, tai skaitā negaidīti prozaiskos, un šī nozīme palielinās līdz ar neskaidrību. Par daudziem būtiskiem jautājumiem nepastāv skaidra konsensa, un tāpēc ir jāvērtē, kas ir un nav zinātne, un ticamības robežas.

© 2009-2017 civciv ;)