@phronemophobe Sveicināti! Nepieciešama Jūsu autorizācija. Lūdzu, sazinieties ar mums no savas internetbankas, aprakstot pa solim, kas (kurā brīdī) neizdodas. Vai ir kādi paziņojumi, kāds autorizācijas veids, pārlūks, kāda karte utt.? 4 atbildes

Swedbank
(2020-01-09 17:36:38)
@twitter
@phronemophobe Sveicināti! Nepieciešama Jūsu autorizācija. Lūdzu, sazinieties ar mums no savas internetbankas, aprakstot pa solim, kas (kurā brīdī) neizdodas. Vai ir kādi paziņojumi, kāds autorizācijas veids, pārlūks, kāda karte utt.?
Swedbank
(2020-01-10 13:49:01)
@twitter
@phronemophobe Aicinām Jūs telefoniski sazināties ar Swedbank Konsultāciju centru, lai varētu palīdzēt Jūsu situācijā. Sociālajā vidē nav pieejami klientu dati, tapēc iespējams saņemt tikai informatīvas atbildes.
Māris Antons
(2020-01-10 13:49:45)
@twitter
@SwedbankLatvia @phronemophobe Informatīvās atbildes ir pašas labākās :)
Swedbank
(2020-01-10 14:17:30)
@twitter
@phronemophobe @MarisAntons Atbildes uz saņemtajiem e-pastiem tiek sniegtas 2-3 darba dienu laikā.
Eduards
(2020-01-14 18:36:59)
@twitter
@SwedbankLatvia kāpēc tagad katru reizi kad gribu ieskaitīt naudu Revolut kontā man prasa autorizāciju?

© 2009-2017 civciv ;)