raid?jums "de facto"
cosmix 22.05.2023 16:02:02 links |
RT @KulisMarcis: Ja latviešiem piespiedu kārtā de facto jārunā minoritātes (25%) valodā krieviski, lai strādātu, lai sazinātos publiskā tel… | |
cosmix 21.05.2023 21:19:52 links |
RT @liana_langa: Partija, kas Latvijā uzstājīgi komunicē krievijas valsts valodā, uztur divvalodību de facto, krievina, nicina Latvijas maz… | |
Artis Schlossberg 21.05.2023 12:41:41 links |
RT @DievaSuni: Valsts finansētie sabiedriskie mediji krievu valodā ir divvalodības atzīšana de facto. Ja valsts pārvalde neciena savas val… | |
Reinis Ivanovs 13.05.2023 13:25:52 links |
RT @mvanags: De facto -vilcieni ir muzeja eksponāti. :) | |
Artis Schlossberg 13.05.2023 12:36:23 links |
RT @general_ben: We should give UAF what it needs to stop Russian attacks which target innocent Ukrainian civilians. We're "de facto" givin… | |
Kaspars Foigts 11.05.2023 11:30:23 links |
@aigarius @KugisB @Aleksan36338262 Nu nav tur nekādas de facto ietaupīšanas. Tu samaksā par tādas opcijas esamību pat tad, ja par opciju izvēlies nemaksāt. | |
Artis Schlossberg 07.05.2023 22:40:09 links |
RT @Miks1983: Interesants De facto sižets par Stambulas konvenciju. Žēl,ka žurnālisti sit bumbu tikai vienos vārtos un atkal izceļ viena po… | |
Armands 07.05.2023 10:13:00 links |
Nesaistīti ar tēmu, bet šis ir iemesls, kāpēc jābūt bidē vai kā minimums mitrajam WC papīram. Cilvēks, kurš pēc padiršanas izmanto tikai sauso WC papīru, līdz nākamajai dušai še facto staigā apkārt apdirsies. https://t.co/P3B04iYs9H | |
Artis Schlossberg 05.05.2023 15:05:46 links |
RT @Jenotsons: @BSmildzina To, ka Latgale de facto ir pa pusei rusņa. Un arī to, ka nekas nemainīsies, kad apsprāgs vecās padomji vaņkas un… | |
Artis Schlossberg 04.05.2023 02:21:45 links |
RT @DurhamWASP: "The main mark of modern governments is that we do not know who governs, de facto any more than de jure. We see the politic… | |
Reinis 03.05.2023 20:31:20 links |
Ok, izrādās, ka CSDD tagad [atkal] atļauj norakstīt trasportlīdzekļus arī bez to nodošanas pārstrādes uzņēmumam. Interesanti, kāpēc pēkšņi tā. Lai gan summā tas ir labi, jo ļauj juridiski atbrīvoties no de facto zudušiem auto. Tāpat arī tad ir drusku brīvāk ar ārdīšanu daļās. | |
Jauns.lv 30.04.2023 21:57:22 links |
Spiegošanā apsūdzētā bijušā Saeimas deputāta Jāņa Ādamsona tiesas prāvā politiķim šonedēļ nācās taisnoties par naudas pārskaitījumiem viņa meitai, ko prokurors uzskata par Krievijas maksājumiem politiķim, vēsta LTV raidījums “de facto”. https://t.co/M0uitmkLGs | |
Ivo Leitāns 24.04.2023 10:16:24 links |
Pie sižeta beigām (kur Levits apgriežas un aiziet jautājuma laikā) “de facto” vaicā: “Vai konsultējāties ar citām personām?” Laikam jau nebija vajadzības… https://t.co/u6zyRe3TTI https://t.co/7k4XMwVHxh | |
Delfi 17.04.2023 07:41:54 links |
Par Šķēles, Šlesera un Lemberga saikni ar "Dienu" un "Dienas biznesu" ir runāts jau vairāk nekā desmitgadi, atgādina "de facto". https://t.co/plKFqzIKjc | |
Artis Schlossberg 16.04.2023 19:11:25 links |
RT @OzKaterji: Lula is an idiot, and this ‘neutral’ idiocy objectively aids the Russian invasion. Refusal to support Ukraine is de facto as… | |
Artis Schlossberg 15.04.2023 21:05:58 links |
RT @DurhamWASP: "The main mark of modern governments is that we do not know who governs, de facto any more than de jure. We see the politic… | |
Aleksandrs Kiršteins 14.04.2023 08:06:32 links |
Šengenas zona kā darbaspēka nosūkšanas projekts lieliski veicināja Vācijas un UK ekonomisko attīstību, bet eirozona vēl papildus nostiprināja Vācijas finansu sistēmu, pārvēršot eiro de facto par doičmarku! https://t.co/T8ZEZRFiDo | |
Artis Schlossberg 05.04.2023 22:46:53 links |
RT @liana_langa: Kad tiks izbeigtas krievu valodas zināšanu prasības LV? Šādas prasības uztur neleģitīmo divvalodību de facto Latvijā, kas… | |
cosmix 04.04.2023 23:13:14 links |
RT @liana_langa: 1/ Neliels pavediens - analīze par šo dīvaino raidījumu. Kāpēc dīvains? Tas skata divvalodības de facto jautājumu ārpus va… | |
Delfi 03.04.2023 02:31:41 links |
AS "Latvenergo" izrādījusi interesi par AS "Latvijas gāze" meitasuzņēmuma AS "Gaso" iegādi, vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums "De facto". https://t.co/qLPBNnBlGt | |
Diena 02.04.2023 22:42:22 links |
AS "Latvenergo" izrādījusi interesi par AS "Latvijas gāze" meitasuzņēmuma AS "Gaso" iegādi, vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums "De facto" https://t.co/I85AZqaxoE | |
cosmix 31.03.2023 13:37:31 links |
RT @liana_langa: Brīvajā mikrofonā vismaz trīs zvani ar iebildumiem pret Latvijas iekrievotību, divvalodību de facto -:) https://t.co/vtFim… | |
Artis Schlossberg 28.03.2023 12:20:28 links |
RT @_arnoldkh: A massive redistribution of assets is ongoing in the Ukrainian territories occupied by Russia: agricultural companies, facto… | |
Elina Melngaile 27.03.2023 18:58:25 links |
RT @_arnoldkh: A massive redistribution of assets is ongoing in the Ukrainian territories occupied by Russia: agricultural companies, facto… | |
Diena 27.03.2023 10:02:34 links |
Konkurss par loģistikas pakalpojumu sniegšanu pārtikas piegādei armijas vajadzībām gan miera, gan kara apstākļiem sarīkots pēc parastas publisko iepirkumu procedūras, vēsta Latvijas Televīzijas (LTV) raidījums "de facto". https://t.co/3COr4W0325 | |
Delfi 27.03.2023 06:02:17 links |
Pats Zelmenis "de facto" noliedza sev izvirzītās apsūdzības. https://t.co/9yjNwLkpAz | |
Delfi 23.03.2023 09:45:47 links |
"Karš de facto ir zaudēts. De iure mēs vēl varēsim pastīvēties par miera līgumiem un varbūt izžmiegt kādas teritorijas sev. Tas gulsies uz tevi." https://t.co/KgNAaXTdQH | |
Jauns.lv 19.03.2023 21:06:23 links |
Jau nedēļas vidū “de facto” rīcībā nonāca informācija par kādu jaunu Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja kriminālprocesu, kurā visi aizdomās turētie ir plaši pazīstamas un savulaik Rīgas domes struktūrās ietekmīgas figūras. https://t.co/hGk5TArqI6 | |
Diena 19.03.2023 21:02:59 links |
Eiropas Parlamenta deputāta un bijušā Rīgas mēra Nila Ušakova jaunajā lietā @KNABinforme aizdomās tur arī EP deputātu un Rīgas bijušo vicemēru Andri Ameriku, Aleksandru Brandavu, Leonu Bemhenu un Emīlu Jakrinu, vēsta LTV raidījums "de facto" https://t.co/5MEDShVSeg | |
Aleksandrs Kiršteins 19.03.2023 20:44:31 links |
Kalvītis ,,De Facto” melo ausis kustinādams, ka nezina par Avena lomu robežlīguma slēgšanā. Avenu pie VVF atsūtīja Putins, lai viņa panāk, ka Šķēle organizē TP atbalstu robežlīguma slēgšanai bez Abrenes un deklarācijas par okupācijas ceļā veiktajiem robežas grozījumiem. | |
Didzis Dejus 18.03.2023 21:55:55 links |
RT @GeoffCutmore: ‘Swiss authorities press CS and UBS to merge - de facto UBS taking over CS…We expect that a merger will be announced befo… | |
Artis Schlossberg 17.03.2023 13:33:30 links |
RT @SlawomirDebski: The difference is that no one even tries today to represent the de-facto Russian war interest in this case anymore, wit… | |
Edgars Jēkabsons 15.03.2023 11:34:13 links |
Patiesi. Salīdzinājumam - Kaimiņa skandāls par MUN uzņēmuma izmantošanu kā savējo "de facto" bija 2017. gada februārī, bet pirmās instances spriedums akurāt 6 gadus vēlāk. https://t.co/AuadsJEQXH | |
Artis Schlossberg 15.03.2023 10:14:00 links |
RT @GicAriana: I recently said that @NATO has given Russia de facto control over the Black Sea. Today, in an act of UNPROVOKED aggression… | |
Artis Schlossberg 05.03.2023 21:05:52 links |
RT @UnspookedS: The "☭" is a hate symbol of a genocidal crypto-fascist ideology that is de facto anti-communist and anti-human emancipation… | |
Artis Schlossberg 03.03.2023 21:05:13 links |
RT @mersHamdingers: @IngaSpringe Kāpēc tas liekas agresīvi? Manuprāt tas ir tāpēc, ka pirms tam Latvijā de facto ir bijusi divvalodība. Arī… | |
Armands 28.02.2023 12:57:49 links |
@LauraLasmane Mums tepat Latvijā de facto tieši tā ir. Ja nejūties labi mentāli/fiziski, ir gan extra dienas, ko tam var tērēt, gan iespēja pārbīdīt darba stundas. Tādu noteiktu darba stundu pa lielam vispār nav, tik, cik komanda vienojas par kopīgām sapulcēm un pieejamību kolēģiem. | |
Artis Schlossberg 26.02.2023 22:36:50 links |
RT @BraussHeinrich: 3) Abzug der US-Nuklearwaffen aus Europa. Die hätte bedeutet: De-facto-Verlust der erweiterten Abschreckung der USA zum… | |
Artis Schlossberg 21.02.2023 15:11:43 links |
RT @liana_langa: Paraksti, lūdzu, iniciatīvu 'Par valsts valodas satusa nostiprināšanu." Par Latviju bez divvalodības de facto, par okupāci… | |
Artis Schlossberg 21.02.2023 09:56:57 links |
RT @bertina_alec: On his latest stream, Strelkov and Maxim Klemova insinuated strongly that Gazprom already has a de facto battalion operat… | |
Ainis Sproģis 20.02.2023 00:15:34 links |
RT @liana_langa: Paraksti, lūdzu, iniciatīvu 'Par valsts valodas satusa nostiprināšanu." Par Latviju bez divvalodības de facto, par okupāci… | |
Delfi 19.02.2023 21:15:00 links |
“de facto” zināms, ka Mielavam kā valdes asistentam apmēram 1500 eiro mēnešalgu RTAB maksāja divus gadus https://t.co/JEEGAlSDHA | |
Armands 17.02.2023 08:49:30 links |
@saliktengriba Gar Zolitūde-Stradiņi-Māras dīķis vispār de facto jau ir, cik tur tā darba būtu normālu uztaisīt kopā ar RailBaltica? Oo | |
Diena 12.02.2023 21:46:45 links |
Bijušā Latvijas Bankas prezidenta Ilmāra Rimšēviča krimināllietā Krievijas ģenerālprokuratūra 2019.gadā atteikusies sūtīt svarīgas liecības no Kamčatkas, nosaucot apsūdzības par "politiski motivētu vajāšanu", vēsta LTV raidījums "de facto" https://t.co/DhhXEcO0MC | |
TV3 Ziņas 09.02.2023 10:47:10 links |
Latvijas iestādēm pieprasīti paskaidrojumi par to, kā notikušas konsultācijas ar mazākumtautību kopienām, kā arī uzsvēts, ka šādi stingri ierobežojumi var nozīmēt kādas valodas de facto likvidēšanu. https://t.co/DZRuF7iwIz | |
nra.lv 05.02.2023 21:06:03 links |
“de facto” publisko Rimšēviča sarunas pirtī: Esmu tev... mazo, mazo, mazo čaju parādā vai ne? https://t.co/seVz8lb9vI https://t.co/Yd8uIHO7xT | |
cosmix 30.01.2023 16:33:44 links |
RT @liana_langa: Šodien vajadzētu 139 parakstus, lai pārkāptu 4000 robežai. Likums novērsīs divvalodību de facto Latvijā un atsvabinās mūs… | |
Iveta Kažoka 29.01.2023 23:28:28 links |
@ilmarmors @gatisozols @aigarius @KirilsSolovjovs Šis ir vairāk jautājums @gatisozols, kas De facto nokomentēja, ka vairs nepietiek laika. Nezinu, vai valstij pieder EP vēlēšanu modulis, bet, droši vien, ka tas vai tā atjauninājumi. Un nezinu, kādas zināšanas valstij ir par "bāzes moduļa" uzturēšanu | |
Iveta Kažoka 29.01.2023 20:28:26 links |
Šodienas LTV De facto sižets par CVK ... vienkārši OMFG! Katrs, kuru nākamnedēļ Saeima apstiprinās CVK amatos, riskē uz galvas dabūt kriminālprocesu vai organizatoriski izgāztas vēlēšanas. Šī jau ir tāda mēroga krīze, ka atbildība to atrisināt ir valsts vadošajām amatpersonām. | |
cosmix 29.01.2023 16:18:37 links |
RT @liana_langa: Vēl tikai 263 balsis līdz 4000! Sarauj, latvieši, mēs varam! Likumprojekta iniciatīva novērsīs divvalodību de facto LV, to… | |
cosmix 26.01.2023 22:46:40 links |
RT @liana_langa: Lieliski, paldies visiem! Dodamies uz priekšu, uz 4000! Iniciatīvas mēŗkis ir novērst divvalodību de facto Latvijā - šo 10… | |
cosmix 26.01.2023 15:16:33 links |
RT @KulisMarcis: Latvijas valdība! Integrācija nedrīkst nozīmēt pamattautas latviešu de facto pārkrievošanu kaut kādu "biznesa interešu" va… | |
Artis Schlossberg 26.01.2023 10:19:29 links |
RT @KulisMarcis: Latvijas valdība! Integrācija nedrīkst nozīmēt pamattautas latviešu de facto pārkrievošanu kaut kādu "biznesa interešu" va… | |
cosmix 25.01.2023 21:55:49 links |
RT @liana_langa: Mums iet labi! Velkam līdz 3000, tad 10 000. Šī ir iniciatīva izbeigt divvalodību de facto Latvijā un nodrošināt latviešu… | |
25.01.2023 15:00:08 links |
RT @IvoButkevics: Man ir 33 gadi. Un kaut kā Latvija ir pieļāvusi 'de facto' divvalodību savā zemē praktiski visu manu mūžu. Labākais laiks… | |
Artis Schlossberg 24.01.2023 16:48:58 links |
RT @JSaryuszWolski: “Poland is set to become Europe’s powerhouse” “Warsaw and Helsinki increasingly will be de facto leaders of European d… | |
bRRR 23.01.2023 13:50:49 links |
RT @IvoButkevics: Man ir 33 gadi. Un kaut kā Latvija ir pieļāvusi 'de facto' divvalodību savā zemē praktiski visu manu mūžu. Labākais laiks… | |
Diena 23.01.2023 09:45:30 links |
Kamēr vienas pašvaldības cīnās ar plūdiem un to nodarītām sekām, citas ne vien ļauj apbūvēt vietas, kas atzītas par applūstošām, bet pat cīnās par iespēju attīstīt vietas, kas plūdu risku kartēs atzītas par potenciāli applūstošām, vēsta LTV "de facto" https://t.co/53we4aMsxf | |
Artis Schlossberg 22.01.2023 22:58:29 links |
RT @PauloMacro: Absolutely stellar comment in Kuppy’s Event Driven Monitor today (highlights mine). Declining productivity is a huge facto… | |
Artis Schlossberg 22.01.2023 18:02:57 links |
RT @f_arnis: @IvoButkevics Mazliet precizēšu, "de facto" divvalodība ir bijusi tikai tur, kur latviešu vairākums, vai kur viņiem "teikšana"… | |
Artis Schlossberg 22.01.2023 18:02:13 links |
RT @IvoButkevics: Man ir 33 gadi. Un kaut kā Latvija ir pieļāvusi 'de facto' divvalodību savā zemē praktiski visu manu mūžu. Labākais laiks… | |
Artis Schlossberg 11.01.2023 17:12:33 links |
RT @kSukevics: Mums jau tā uzticība politiskajām partijām ir zem katras kritikas, bet nu šis De Facto svētdienas sižets bija vispār viens l… | |
Edgars Jēkabsons 21.12.2022 14:31:02 links |
Tā slānīšana acīmredzot ir jautājumi par finansējuma un tā piešķiršanas lēmumu caurspīdību. VEF treneris Gailītis: "Latvijā ir raidījumi "de facto" un vēl visādi, kas slāna tos, kas dod naudu sportam. Runa ir par "TTT Rīga" un vēl citiem. Viņi nostāda publiku pret sportu." | |
LA.LV 16.12.2022 17:39:17 links |
Pēteris Apinis ar kolēģiem apspriež: “Tu redzēji, kā mūs De Facto nolēja?” https://t.co/HHPjjChkeJ | |
Artis Schlossberg 15.12.2022 12:07:03 links |
RT @metallicpipeli1: The "with" argument after 2022 is basically that they are entitled to de facto hegemony over the entire ex-Eastern Blo… | |
Elina Melngaile 10.12.2022 18:31:20 links |
RT @BorisJohnson: The war in Ukraine can end only with Vladimir Putin’s defeat. Russian forces must be pushed back to the de facto bound… | |
Artis Schlossberg 08.12.2022 13:09:48 links |
RT @EHunterChristie: It means a Russian military state presence in Serbia, de facto. | |
Reinis 06.12.2022 22:17:04 links |
@slikts Es taču tev piekrītu, vnk drusku nesaprotu, kāpēc tu manu tvītu, kurā aprakstu de facto situāciju, izmanto šī ilustrācijai, turklāt tādā tonī, ka varētu padomāt, ka domāju kaut kā citādāk. | |
Diena 04.12.2022 23:18:09 links |
Gatis Truksnis pēc notiesāšanas viltus komandējuma lietā un Jūrmalas domes deputāta mandāta un mēra vietas zaudēšanas pieņemts darbā par Jūrmalas vicemēra Jāņa Lediņa padomnieku, lai "turpinātu pildīt vēlētājiem dotos solījumus", vēsta LTV "De facto" https://t.co/QbxOHSRjYm | |
Artis Schlossberg 02.12.2022 14:04:58 links |
RT @JSanzterre: Yermak (the de facto chief of Ukraine's FP), assisted by Kuleba, Melnyk and their likes, have turned | |
juriskazha 02.12.2022 10:12:24 links |
@krizdabz @Kjiips @zuravlevs @Apvaarsnis @dzivesbiedri Ja izlasa rakstu, ir skaidrs, ka nevienu nevar pārliecināt mainīt orientāciju. "Sexuality cannot be pinned down by biology, psychology or life experiences, this study and others show, because human sexual attraction is decided by all these facto | |
cosmix 01.12.2022 00:09:49 links |
‼️Arestovičs: "Šī ir vēsturiska iespēja apturēt Krievijas draudus no Baltijas jūras līdz Melnajai jūrai, de facto iespēja glābt Eiropu. Vecajā Eiropā ir daži, kurus tas šausmina. Bet tas nav svarīgi." | |
LA.LV 28.11.2022 20:38:53 links |
Armijas formastērpiem piegādāts karavīru veselību apdraudošs audums, atklāj “De facto” https://t.co/M6CvXCpjZN | |
Jānis Iesalnieks 25.11.2022 13:44:22 links |
Valdības deklarācijas darba grupās ārlietu ministrs @edgarsrinkevics darbojas kā de facto mediators, bieži piedāvājot visām pusēm pieņemamas redakcijas jautājumos, kur koalīcijas partneru vidū ir domstarpības. Visu cieņu! | |
Artis Schlossberg 21.11.2022 21:26:21 links |
RT @ZARS_J: @selmuushh @ltvdefacto De Facto par vairākiem gadiem ar šo atklājumu ir nokavējuši. Vietnes, kurās pieejami 360° attēli, video,… | |
Kaspars Foigts 19.11.2022 21:45:44 links |
@agris_krusts 30 gadi ir de facto pieņemts kā ‘kaut kas’. | |
Jauns.lv 13.11.2022 20:56:26 links |
Dārgākā kampaņa – “Attīstībai/Par!”, dārgākais parlamenta deputāta mandāts – partijai “Latvija pirmajā vietā” (LPV), bet vislētāk viena vieta 14. Saeimā izmaksājusi “Stabilitātei!”, liecina Latvijas Televīzijas raidījuma “de facto” aprēķini. https://t.co/XfGXAjtQk5 | |
Artis Schlossberg 13.11.2022 13:27:27 links |
RT @liana_langa: 1/ Pavediens: Argumetācijas paraugs par latviešu valodas eksluzīvajām tiesībām Latvijā un divvalodības de facto novēršana… | |
Diena 07.11.2022 07:14:06 links |
No nākamā gada Eiropas Savienībā (ES) ieviesīs CO2 kvotas daļai šķeldas, kas var novest pie siltuma tarifu pieauguma, vēsta LTV raidījums "De facto" https://t.co/FSoBrkKxvF | |
Jauns.lv 06.11.2022 23:14:24 links |
Jau tagad ir skaidrs, ka projekts izmaksās dārgāk nekā plānots, un jautājums, vai tas iegūs arī Eiropas fondu atbalstu plānotajā apmērā, vēsta raidījums “de facto”. https://t.co/x7bqQdnDre | |
Ainis Sproģis 03.11.2022 23:50:38 links |
RT @liana_langa: Liels paldies @NSTaisnigums Vilnim Strodam, @ViktorsBirze un pārējiem par vizīti @_vvc ! Divvalodība de facto Latvijā izbe… | |
Artis Schlossberg 03.11.2022 16:52:49 links |
RT @liana_langa: Liels paldies @NSTaisnigums Vilnim Strodam, @ViktorsBirze un pārējiem par vizīti @_vvc ! Divvalodība de facto Latvijā izbe… | |
Artis Schlossberg 26.10.2022 19:10:47 links |
RT @RitaEvaNa: @_stabingis_ De facto Jūs dekonstruējat to, par ko mirst ukraiņi Ukrainā. Zinu, ka no sirds cenšaties būt labs. Latviešiem… | |
Dāvis Viļums 24.10.2022 16:39:39 links |
Katru reizi pastaigājoties gar UCL, mani aizvien vairāk pārsteidz ka tie aicinājumi uz Marksistu lekcijām ir orientēti tieši priviliģētiem studentiem, kuri, visticāmāk no vecāku līdzekļiem, mācās elitārā skolā Londonas centrā - de facto buržuāzijai, nevis pie kaut kādām fabrikām. https://t.co/ZcC8l6 | |
Artis Schlossberg 23.10.2022 17:34:01 links |
RT @DurhamWASP: "The main mark of modern governments is that we do not know who governs, de facto any more than de jure. We see the politic… | |
Mareks Matisons™ 12.10.2022 20:38:31 links |
Kirilicas propaganda šauj sev kājā. Austrumslāvi atzīst, ka "pāratjauno" novecojušos tankus. Tas de facto nozīmē, ka jaunie, modernākie tanki ir izbeigušies pilnībā. Protams - ikviens tanks ir baiss spēks, bet ar T-62 (pieņemts bruņojumā 1960-tajos) ir viegls mērķis | |
TV24 12.10.2022 09:06:29 links |
"Izglītība un zinātne - visi vārdos teikuši, ka tā ir prioritāte, bet de facto nekas nav noticis," raidījumā "Dienas personība" norāda Egils Levits, Latvijas Valsts prezidents. https://t.co/Vapcl8szGN | |
Artis Schlossberg 07.10.2022 09:35:44 links |
RT @john_brown2022: @vaivarei Būsim reāli. Ja valsts nepieņems nacionāli radikālāku politiku ar latviešu valodas nostiprināšanu de facto, m… | |
c. 06.10.2022 10:14:28 links |
RT @Gerashchenko_en: De-facto Zaporizhzhia nuclear power plant will be managed by Rosatom. Severe sanctions must be imposed against Rosato… | |
Iveta Kažoka 06.10.2022 08:48:19 links |
@kbuss Pro nonākšana valdībā galvenokārt ir pašu Pro vēlmes jautājums. JV jau nu noteikti nav ieinteresēti pieļaut, ka valdību veido un lēmumus de facto pieņem koalīcijas partneri, iespiežot JV stūrī https://t.co/WV5vmTkFs4 https://t.co/wgjJUEVh7k | |
Didzis Dejus 01.10.2022 10:55:24 links |
RT @LinkeviciusL: President @ZelenskyyUa is right. #Ukraine is a de facto #NATO member. It’s more than that. It alone fights for all Allies… | |
Elina Melngaile 01.10.2022 00:56:11 links |
RT @KyivIndependent: ⚡️Zelensky about applying for NATO membership: "We are de facto allies already," he said. "De facto, we have already… | |
Ģenerālis 30.09.2022 17:22:20 links |
RT @KyivIndependent: ⚡️Zelensky about applying for NATO membership: "We are de facto allies already," he said. "De facto, we have already… | |
Imants Liegis 30.09.2022 17:20:56 links |
RT @ChristopherJM: Zelensky response: He says Ukraine is de facto part of NATO alliance. “Today, Ukraine is applying to make it de jure… We… | |
Artis Schlossberg 28.09.2022 19:34:29 links |
RT @kamilkazani: You see, digitalisation of manufacturing in the Russian military industry led to the de facto de-skilling. Setup operators… | |
Elina Melngaile 28.09.2022 07:52:06 links |
RT @AndreasSteno: If Russia is behind this sabotage of Nord Stream 1 and Nord Stream 2, it would likely be considered a de facto agression… | |
Ainis Sproģis 26.09.2022 13:00:23 links |
RT @KulisMarcis: Ja Tavi bērni skolā kā svešvalodu vēl arvien mācās krievu valodu, tad Tu de facto atzīsti krievu kundzību arī turpmāk....… | |
juriskazha 23.09.2022 16:40:50 links |
Russia's war against Ukraine is not Vietnam, and the EU is not Canada as a refuge for war/draft refusers. Vietnam-era refusers were not de facto enemies of Canada, Russia is at proxy war with Europe and the West. | |
Jurģis Ķiršakmens 23.09.2022 11:26:18 links |
RT @paulmozur: We spent months digging through a 700 gigabyte cache from within Russia's de facto internet intel agency Roskomnadzor. It g… | |
juriskazha 22.09.2022 12:08:09 links |
Before anyone starts on this about Russian men fleeing mobilization. The Baltics are not Vietnam-era Canada or Sweden - American draft evaders and war protestors were not from a de-facto political and civilizational enemy of these countries. | |
Diena 18.09.2022 21:18:50 links |
Iebraucēji no Krievijas savām automašīnām izmainījuši reģistrācijas numurus. Pieķertie šoferi policijai klāstījuši, ka numurus viltojuši, baidoties no iespējamas agresijas Latvijā, noskaidroja LTV raidījums “de facto” https://t.co/2EgyozGSaI | |
Armands 10.09.2022 14:29:59 links |
Te arī redzam praktisko jēgu no 30 zīmēm Latvijas apstākļos. Tām jābūt visās nemaģistrālajās ielās, jo de facto tās nodrošina +- 50 km/h braukšanas ātrumu, kamēr 50 ielas iet ar 70. https://t.co/djnMNxgwc5 | |
Artis Schlossberg 08.09.2022 14:01:24 links |
RT @liana_langa: Ikvienam jāieguldās, lai likvidētu divvalodību de facto Latvijā. Paldies visiem, kuri aktīvi darbojas, raksta vēstules, ko… | |
Artis Schlossberg 03.09.2022 13:07:37 links |
RT @andrewmichta: Putin's has worked to have Germany and France recognize Russia as a de facto major European power entitled to its sphere… | |
juriskazha 01.09.2022 07:57:06 links |
The suspension of the EU-Russia visa agreement may not be a big deal. It doesn't totally ban travel by citizens of a de-facto terrorist state. https://t.co/NbMIqcZnWn | |
Reinis 30.08.2022 16:41:57 links |
@normis Nez, man XD līdz šim n-tos gadus (kopš kāda 2016) visu laiku bija, novilkta no https://t.co/M3UB4DsX6D un maksājis neesmu par to necik. Lietot gan sanāca reti, jo šo izmanto tikai kkādi adobes gīki. De facto standarts bija Sketch, tagad Figma. | |
Artis Schlossberg 30.08.2022 00:32:59 links |
RT @liana_langa: Kā minēja @Bordans , likums nodrošinās latviešu valodas kā valsts valodas statusu "de facto", nevis tikai "uz papīra". Reg… | |
Valsts prezidenta kanceleja 21.08.2022 12:00:23 links |
RT @Latvian_MFA: Today, #Latvia celebrates the Anniversary of De Facto Restoration of Independence. 31 years ago, the Soviet forces could n… | |
Jauns.lv 17.08.2022 08:40:16 links |
"Uz papīra visas dalībvalstis ir vienlīdzīgas. Taču politiskā realitāte rāda, ka dominē vāciešu un franču balsis. Mums ir darīšana ar formālu demokrātiju, bet de facto oligarhiju, kur vara ir tiem, kuri ir spēcīgākie," paziņoja Polijas premjerministrs. https://t.co/DtQw93F5JW | |
Elina Melngaile 16.08.2022 16:59:46 links |
RT @KristiRaik: A key difference compared to the Cold War is that, back then, the Soviet Union largely accepted the de facto balance of pow… | |
Elina Melngaile 16.08.2022 16:59:24 links |
RT @KristiRaik: While the West does not accept the realist notion of spheres of influence as an ordering principle, there is de facto spher… | |
Kaspars Foigts 15.08.2022 10:17:58 links |
@kasparslicitis Atlaides, kuras 95% gadījumu de facto ir standarta cena :) | |
Vilhelms Meisters 12.08.2022 14:15:41 links |
@Reinis_Me Mani šis ļoti kaitina arī šķietami decent žurnālistu darbā – ir bijis, ka kaut kādi De Facto tipa raidījumi arī mauc ar wordingu "Radošais direktors ar šo politisko kampaņu nopelnījis 30K EUR" – jā, sure, tā tas strādā | |
Dāvis Viļums 03.08.2022 16:21:52 links |
@zapte_kilo200 @MartaLuizePhD Taivānā 52% cilvēku vēlas pilnīgu neatkarību un 23.5 status quo, kā šobrīd, kad de facto tā tik un tā ir neatkarība no Ķīnas. Manuprāt tikai cieņpilni izrādīt, ka šīm abām valstīm, katrai jādzīvo sava dzīve. | |
Artis Schlossberg 01.08.2022 13:42:43 links |
RT @JnisBrz76081090: @RedWhiteRedLV De facto Latvijā ilgstoši ir (bijis?) spēcīgs dabasgāzes lobijs. Arī kādas dabas fonda "meža ekspertes"… | |
Kaspars Foigts 29.07.2022 15:40:21 links |
@ilmarmors @cresado @_tolx_ @KaarlisKK @EsEsmuTuEsmuEs @lastguru_net @normis @edgarsj @amjaliks @aigarius BTW, de facto NETO var pieslēgties arī tad, ja ir objektam virs 16A. 16A attiecas uz iekārtas darba spriegumu. | |
Artis Schlossberg 29.07.2022 11:25:42 links |
RT @MagnaLunaCarta: Baltkrievija de facto ir karā ar Ukrainu, bet mēs turpinam būt jauki un izsniegt darba vīzas nabaga baltkrieviem. Nu fe… | |
Artis Schlossberg 26.07.2022 19:11:15 links |
RT @RihardsKols: Piem., Somija šobrīd ir de facto atvērtie vārti RU pilsoņu tranzītam uz Šengenas zonu. Tikai jūlijā vien Somija izsniedza… | |
Artis Schlossberg 24.07.2022 19:21:27 links |
RT @zuravlevs: @Alexleanson @tikums @edgarsrinkevics @KBlumberga @cosmix @agate_luse Kā tad nē? Kāpēc de facto pastāv divvalodība publiskās… | |
Reinis 19.07.2022 21:33:29 links |
@krizdabz Jau rakstīju, ka te runāju tieši par plānojumu un konceptu, nevis de facto izpildījumu un materiāliem. | |
Artis Schlossberg 13.07.2022 17:26:02 links |
RT @ELuttwak: The French, German and Italian governments, each in its own way a de facto coalition that contains strong pro-Russian element… | |
Elina Melngaile 27.06.2022 13:48:08 links |
RT @IuliiaMendel: Any attempts of the West to use frozen Russian assets would be unlawful & these funds would be de-facto stolen, Dmitry Pe… | |
Didzis Dejus 25.06.2022 19:55:00 links |
RT @EuromaidanPR: Lukashenko called the isolation of Kaliningrad by Lithuania a de facto declaration of war. And he did not call missile l… | |
Artis Schlossberg 20.06.2022 21:20:16 links |
RT @liana_langa: Arvien vairāk un asāk atklājas, ka situācija divvalodīgajā de facto Latvijā ir nenormāla; iestādes diskriminētos latviešu… | |
Armands 17.06.2022 09:36:11 links |
@briedisunrepshe @JnisBrz76081090 Blakus esošajām sliedēm jau tagad ir dr facto taka. Kas liedz to padarīt par normālu, legālu maršrutu, kuru var izbraukt ne tikai ar solo MTB? | |
Artis Schlossberg 16.06.2022 19:57:58 links |
RT @Artillerry: Saderam, ka neilgi pirms vēlēšanām kāda tiesa atzīs, ka krievu valoda ir de facto otra saziņas valoda valstī un tas nav pre… | |
Ilmārs Poikāns 11.06.2022 16:50:22 links |
Krievija nometa maskas. Īpaši ieteicams noskatīties tiem, kas vēl domā, ka karš ir tikai Ukrainā. De facto tas ir arī Baltijas un citu Austrumeiropas valstu karš, te tikai pagaidām bumbas nekrīt. Mērķis - impērijas zemju atgriešana un paplašināšana. Video ar angļu subtitriem. https://t.co/YN7Xn7TPzL | |
TV3 Ziņas 09.06.2022 10:22:36 links |
Uzrunājot Latvijas parlamentu, Baltkrievijas demokrātiskās kustības līdere pauda, ka Baltkrievija šobrīd de facto ir okupēta, un, ka Ukrainas uzvara šajā karā dos iespēju arī Baltkrievijai kļūt brīvai. https://t.co/a3p1SUWyg0 | |
Artis Schlossberg 06.06.2022 12:47:15 links |
RT @agrisvolkovs: @Jauna_Vienotiba atbalsta de facto divvalodību. | |
Dāvis Valters 05.06.2022 11:24:58 links |
@saliktengriba Vai tad tur jau tagad līdz kapiem nevar uz 70? Kopumā jau bieži mums ir neloģiska pieeja - 70 kmh posmi bez gājēju infras (Biķernieku Brekšu gals, Jaunciema, Daugavgrīvas), bet 50 Raņķa dambī, kas ir de facto autostrādes posmiņš. | |
Kaspars Foigts 03.06.2022 22:04:54 links |
Pēc pāris niansēm izskatās, ka tas ir Microsoft TTS. Laikam jau tas tagad ir de facto risinājums. | |
cosmix 29.05.2022 12:55:07 links |
RT @visegrad24: “alongside the outlooks of Moldova and Georgia and Belarus finally shaking the de facto Russian occupation there. Europe as… | |
Dāvis Viļums 24.05.2022 13:10:19 links |
Vakar stāstīju saviem kolēģiem (Pakistāna, Itālija, Angļi), ka mēs 32 gadus pēc okupācijas beigām joprojām uzturam segregētas divvalodīgas skolas. Viņiem šķita mulsinoši, ka sadzīvē Latvijā tiktiešām joprojām uztur de facto divvalodību, pat tad, kad pret to nobalsoja referendumā. | |
De Facto 22.05.2022 20:50:00 links |
Ventspils brīvostai, atzīstot sevi par cietušo, februārī sākts kriminālprocess par 20 gadu garumā veiktiem brīvostas maksājumiem bijušā Ventspils mēra Aivara Lemberga ("Latvijai un Ventspilij") vadītajai biedrībai, zināms LTV raidījumam "de facto". https://t.co/R812udyDep https://t.co/UXJKhfQLVs | |
Dāvis Viļums 21.05.2022 18:59:34 links |
Kaut kā stulba sajūta. 20 gadus saki, ka okupeklis jānojauc, skolām jābūt vienotā valsts valodā un de facto divvalodība jāpārtrauc. To visu laiku Tevi saukā par nacistu. Te pēkšņi nevienam par šīm lietām šaubu nav, bet Tu tā pat pie visa esi vainīgs un pie tam vēl n**ists. | |
Laura Andžāne 16.05.2022 19:51:38 links |
@kbuss Nu, vēl arī parlamentam būtu jāīsteno parlamentārā kontrole. Tā gan nevar reāli darboties, ja koalīcijas Saeimas deputātu iniciēta ministra izsaukšana uz paklāja de facto nozīmē valdības krišanu & koalīcijas izjukšanu. | |
Ints 15.05.2022 20:46:13 links |
De Facto čalis, kurš pats televīzijai mīļi pastāsta, ka noplēsis vienu no Ukrainas karogiem, ekselents :D | |
Reinis 06.05.2022 12:46:56 links |
Halo, @LVceli, kur 100km/h zīmes? Visi jau de facto atklājuši sezonu, vajadzētu arī ASAP de iure sakārtot. Paldies! | |
cosmix 04.05.2022 13:20:20 links |
"...ka arī viņš "neaicina uz galīgu deklarāciju". Taču de facto viņš acīmredzami vēlējās izvairīties no NATO paplašināšanās uz austrumiem." 21 | |
Mārtiņš Lūsis 02.05.2022 01:38:56 links |
RT @mhmck: Hungary is a member of NATO and the EU, even though the autocratic Orbán regime is a de facto client of Russia. Democratic Ukra… | |
Reinis 01.05.2022 22:06:42 links |
Cik pie spekulantiem maksā vieta PMLP rindā? Vienīgais šāda biznisa mīnuss, kā vēsta De Facto, ir tāds, ka nupat rinda jau pārsniedz maksimālo laiku, cik uz priekšu darbojas rezervācijas sistēma. | |
@normis@toot.lv 26.04.2022 20:28:18 links |
RT @RazvenHK: If Beijing demanded Elon Musk to hand over data of Twitter accounts that have been critical of China or risk losing his facto… | |
Ilze Arklina 26.04.2022 09:22:49 links |
@martaribele @ltvzinas @darbadeveji Pie tam šie grozījumi de facto atjaunos sezonas darbu - vares pienjemt cilveku uz 6 menesiem un tad easy atlaist, kad vairs nevajag. | |
cosmix 25.04.2022 13:34:28 links |
RT @RitaEvaNa: Atgādināsim, ka PUA, ir nākošā pakāpe pēc TUA, bet vēl nākošā ir pilsonība. Un arī faktu, ka mēs de facto, nezinam Krievijas… | |
Viesturs Proškins 22.04.2022 10:52:53 links |
@MarisRelins @DzintarsDzenis @MatissJekabsons @didzvein @RicardsMiezitis @inesevoika @AttistibaiPar Piemēram, ieviest security deposit tajā brīdī kad papildini savu "klienta kartiņu" - tiek rezervēta summa minimālās mēneša algas apmērā + noņemtā summa. Bet svarīgāk - būtu de facto pieejama informāci | |
KM 16.04.2022 21:20:00 links |
RT @Schuldensuehner: Putin's Ruble standoff with Europe risks triggering de facto #gas embargo. EU lawyers say abiding by Putin’s decree wo… | |
KM 15.04.2022 07:42:32 links |
RT @TheEconomist: Elon Musk said that he was not in it for profit but the public interest in maintaining a “de facto town square” https://t… | |
Artis Schlossberg 14.04.2022 17:03:20 links |
RT @ilmarmors: Varētu papildināt - nevis sašķels, bet uzskatāmi parādīs de facto sašķeltību. Labāk miera laikā skaidri apzināt tos, kas "ša… | |
Ilmārs Poikāns 14.04.2022 12:24:09 links |
Varētu papildināt - nevis sašķels, bet uzskatāmi parādīs de facto sašķeltību. Labāk miera laikā skaidri apzināt tos, kas "šaus mugurā", nevis to atklāt RU iebrukuma laikā. Pie tam Kremļa kultivētā "pobedobesija", ja to neārstē, saindē prātus un neizbēgami noved pie kara un posta. https://t.co/HDbZYV | |
Janis Vitkovskis 11.04.2022 14:56:08 links |
@ingedenize @ArnisRachinskis Stāsts jau ir par de facto divvalodību - “sarunai krievu valodā - taustiņš divi”. | |
Ints 10.04.2022 21:16:25 links |
Nespēju beigt šokēties, kā savā starpā nesadarbojas LTV raidījumi. Tagad De Facto rāda fragmentu no Šodienas jautājuma, bet ar surdotulku, tātad jau no nākamo dienu ziņu sižeta + protams, kā allaž, ar https://t.co/nA6yQIzAIn logo, tātad vienkārši izņemtu sūdīgā kvalitātē no neta | |
Didzis Dejus 09.04.2022 19:03:21 links |
RT @andersostlund: "The realization that refusing to shut off the flow of Russian gas makes Germany de facto complicit in mass murder will… | |
Armands 08.04.2022 23:07:03 links |
@saliktengriba P.s. pie mums līdzīga dr facto sistēma strādā uz tilta Eksporta ielā. Kad strādāju centrā, man bija izdrukāta lapiņa ar "ja jums traucē mans auto, lūdzu zvaniet xxxxxxxx". Un dienās, kad kādu bloķēju, turēju telefonu pa rokai. | |
KM 04.04.2022 09:52:40 links |
RT @Dainis_GA: Poļu "Dziennik": jaunā ES sankciju pakete, kas nogalē prezentēta ES vēstniekiem, ir tikai "kosmētiska" un de facto atvieglo… | |
Ilmārs Poikāns 03.04.2022 17:00:35 links |
Varbūt tomēr būtu laiks kaut ko darīt ar Maskavas patriarhāta, kas piesedzas ar baznīcas vārdu un cieši sadarbojas ar Krievijas specdienestiem (ja pat nav to de facto struktūrvienība), filiāli Latvijā? https://t.co/Q02DkFaKkk | |
Aleksejs Mjaliks 31.03.2022 19:26:28 links |
@so_on @JnisJansons6 Mūri vajag, bet ne ar Baltkrieviju. Mums ir kaut kā jāpalīdz baltkrieviem atgūt neatkarību no de facto Krievijas okupācijas. Būs daudz labāks drošības garants. | |
Artis Schlossberg 29.03.2022 12:53:13 links |
RT @RedWhiteRedLV: @vecberza Tādēļ, ka mums ir de-facto divvalodība. Jebkur var iet un spert vaļā savu sakāmo krieviski, un tapsi gan uzkla… | |
Mairis Skuja 21.03.2022 14:18:55 links |
Klients saņēma šādu, pajautāja ko darīt. Izstāstīju versijas. Ņemot vērā, ka gan reģistrētājam, gan pakalpojuma piedāvātājam ir vienādas adreses - man izskatās pēc tāda smakojoša biznesiņa. Ar LV likumdošanas trūkumiem "piesegts" de facto - Cybersquatting. Domas? https://t.co/FnWtHtqRnC | |
Artis Schlossberg 21.03.2022 14:13:56 links |
RT @AigarsFr: LTV de facto stāsta par 800k nevajadzīgu tērēšanu parakstu vākšanai pret grozījumiem Ostu likumā. Neatceros, ka šis t.s. sabi… | |
Diena 20.03.2022 22:39:01 links |
Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) aicinās pilsētas pašvaldības izpilddirektoru nesaskaņot ikgadējo pasākumu 9.maijā pie padomju armijas karavīru pieminekļa Pārdaugavā. To Staķis teica šodien Latvijas Televīzijas raidījumā "De Facto" https://t.co/xOwKherwUy | |
bRRR 14.03.2022 17:00:01 links |
RT @BitcoinMagazine: BREAKING: EU Parliament votes AGAINST a de-facto PoW ban | |
De Facto 13.03.2022 21:30:00 links |
.@Latvijas_armija Apvienotā štāba priekšnieka vietnieks, pulkvedis Didzis Nestro raidījumā "de facto": Raķešu uzbrukums Ukrainas rietumiem bija tikai laika jautājums. https://t.co/q7UJbAHQ01 https://t.co/o03P1vZtyj | |
Artis Schlossberg 10.03.2022 10:35:21 links |
RT @kvoneggert: 1/2 Late last night Russian Central Bank de facto forcibly converted ALL USD/EUR/GBP denominated deposits into rubles. Fro… | |
Artis Schlossberg 06.03.2022 23:37:15 links |
RT @McFaul: International law experts, I know that Russia inherited "de facto" the USSR's seat on the UN Security Council. Was that ever ra… | |
Ivo Leitāns 06.03.2022 20:23:46 links |
RT @janis_sarts: Šovakar būšu LTV1 De Facto. https://t.co/vncdOtRQ6Y | |
Ingvilda 06.03.2022 19:16:16 links |
RT @McFaul: International law experts, I know that Russia inherited "de facto" the USSR's seat on the UN Security Council. Was that ever ra… | |
De Facto 05.03.2022 08:30:00 links |
Saites Kremlī, bizness Latvijā. De facto pēta, kādi uzņēmumi šeit ir uz Putina īpašo pieņemšanu kara sākumā aicinātajiem oligarhiem. Rietumi pret Krieviju pieņem vēl nebijušas sankcijas. Kā tas strādā? Tiksimies svētdien plkst. 20.15 @ltvdefacto. https://t.co/eo2krhV3Rm | |
Elina Melngaile 04.03.2022 15:59:23 links |
RT @sumlenny: Rape of females and males belongs de facto to Russian standard praxis of “pacification”’of local citizens. They have done it… | |
Ginta La 03.03.2022 11:59:03 links |
RT @KyivIndependent: The southern city of Kherson is de facto controlled by the Russian invaders since March 2. The city mayor said that… | |
Diena 02.03.2022 07:49:08 links |
Tas, ka Baltkrievija de facto vairs neeksistē, maina brīdinājuma laiku Baltijas valstīs. NATO jāmaina līdzšinējā pieeja austrumu flanga nostiprināšanai, intervijā Jolantai Plaukai norāda @AizsardzibasMin valsts sekretārs Jānis Garisons. https://t.co/ytbNCiWuiQ | |
Mareks Matisons™ 28.02.2022 22:07:25 links |
@LiepinInese (: Viņiem ir dažas nedēļas laika. Elementārā loģika būtu- no RU, kur norēķinu kartes de-facto nedarbojas $ tāpat nebūs. Domāju straujais Baltiešu sub cancellation (varbūt) ievērots | |
De Facto 27.02.2022 21:16:31 links |
De facto: No Latvijas kartes plāno izsvītrot skolas Krievijas pierobežā. https://t.co/D08UDQhxhl https://t.co/22mm1mcXqt | |
De Facto 27.02.2022 20:53:29 links |
Latvijas Radio galvenā redaktora izvēles process ir sašķēlis šī sabiedriskā medija valdi, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. https://t.co/veKST4XM6g https://t.co/uej1s4rXLK | |
Mārtiņš Bruņenieks 27.02.2022 15:48:53 links |
RT @tom_nuttall: For those with whiplash, some of the changes to German foreign & security policy in the last week: - de facto death of No… | |
Ivo Leitāns 26.02.2022 09:42:49 links |
Aicinu svētdien “de facto” noskatīties arī kādas Saeimas komisijas deputātiem un atcerēties: komisijas vadītāju ievēlēt un atcelt varat jūs. Jūs arī esat atbildīgi. https://t.co/r8KyGNmXiM | |
Alberts Jodis 25.02.2022 23:29:50 links |
RT @michaeldweiss: The end-game, evidently, is to bisect Ukraine into two de facto states on the principle of East and West Germany or Nort… | |
Artis Schlossberg 25.02.2022 09:35:09 links |
RT @michaeldweiss: The end-game, evidently, is to bisect Ukraine into two de facto states on the principle of East and West Germany or Nort… | |
Mr Di 24.02.2022 20:17:17 links |
ANO strādā ļoti daudz talantīgu juristu. Šobrīd viņu artava būtu izdomāt, ar kādu juridisko pamatojumu valstij, kas ir de facto pārkāpusi ANO hartu un kuras vadība ir krimināli apsūdzama agresijas kara uzsākšanā, atņemt veto tiesības ANO Drošības Padomē. https://t.co/V3kttlotKq | |
Kaspars Foigts 24.02.2022 16:50:14 links |
Vai nav tā, ka SEB nevar neko pārskaitīt uz Ukrainu, jo maksājumi uz turieni de facto iet caur kādu no sankcionētajām bankām. Tiesa, tas nu gan ir nopietns oversight no SEB puses. Tāds kā amatierisks. | |
Ainis Sproģis 24.02.2022 15:18:04 links |
RT @liana_langa: Atgādinu, kurš uzsāka "nacistu" medības Latvijā 2019.g. - Olga Dragiļeva De Facto sižetā, vēlāk nacistu medības Latvijā un… | |
Artis Schlossberg 24.02.2022 13:52:39 links |
RT @liana_langa: Atgādinu, kurš uzsāka "nacistu" medības Latvijā 2019.g. - Olga Dragiļeva De Facto sižetā, vēlāk nacistu medības Latvijā un… | |
Artis Schlossberg 22.02.2022 13:36:17 links |
RT @shashj: So long, NSII. Substantial blow to Russia—and all they've got so far is recognition & occupation of territory they've de facto… | |
Aleksandrs Kiršteins 22.02.2022 13:11:41 links |
Krievijas blefs bija skaidrs jau no Baidena paziņojuma, ka nopietnas sankcijas ASV pielietos tikai, ja tiks pārkāptas separātistu kontrolētās de facto robežas. Protams, ka Putins to pat netaisījās darīt, tapēc jahtas, villas, triljons bankās un jaukā dzīve Rietumos turpināsies! https://t.co/OcdqTCUJ | |
Pēteris Viņķelis 22.02.2022 13:00:35 links |
RT @olliecarroll: New: Russian Foreign Ministry says Moscow has recognised breakaway statelets "in the borders in which they de facto exert… | |
juriskazha 21.02.2022 22:39:15 links |
Putin de facto occupies three tyrannical and/or small tyrannical shitbag regimes in just over a week. Moving a lot faster than Hitler with Rhineland, Sudetenland, Austria back in the 30s. | |
Maris Noviks 21.02.2022 12:07:31 links |
RT @ArkadyOstrovsky: While the world’s attention is focused on Ukraine, Russia quietly stages a de facto occupation of Belarus. Troops to… | |
Artis Schlossberg 20.02.2022 13:46:09 links |
RT @ulrichspeck: De facto-annexation. | |
Sergejs Bižāns 19.02.2022 14:29:26 links |
@krizdabz Viss tak ok. Tirgus liberalizācija uz papīra jau notikusi un 5 gadi ir pietiekami ilgs laiks, lai pāris lielie servisi spētu sākt veikt CSDD funkcijas, atstājot kantori visādu nekurciemu apkalpošanai. Tas pats, kas tagad de facto ar Latvijas pastu noticis. | |
Sergejs Bižāns 19.02.2022 11:43:29 links |
@cyxob Joprojām pieturos pie viedokļa, ka nekas vairāk par pašpasludināto republiku padarīšanu par de facto Krievijas teritorijām nenotiks. Līdzīgi kā ar Moldāvijas, Gruzijas okupētajām teritorijām. | |
Artis Schlossberg 17.02.2022 20:06:59 links |
RT @JanisIesalnieks: @pilsonisalvis @elina_feldberga @Skepse Nav valstij jāregulē visas iespējamās attiecības, kādas de facto sabiedrībā pa… | |
Sergejs Bižāns 15.02.2022 20:11:42 links |
Būšu nepopulārs, bet, kā būtu, ja visa tā jezga ap Krievijas-Ukrainas gaidāmo karu patiesībā ir nekas vairāk kā veikls gājiens un absolūts farss no visu iesaistīto puses, lai vienkārši de facto ratificētu okupētās pašpasludinātās «republikas»? | |
cosmix 13.02.2022 20:36:29 links |
RT @pmakela1: The world today. Ukraine is de facto at war with Russia, but it can't counter the Russian forces forming up at their jump off… | |
Artis Schlossberg 12.02.2022 12:05:08 links |
RT @ulrichspeck: Indem sie den 1991 de jure souverän gewordenen Ländern hilft, auch de facto souverän zu werden, versetzt die Nato die zent… | |
Edgars Jēkabsons 11.02.2022 13:50:02 links |
@slikts @KreisaisKabacis @Snowtales @LArtour Jebkurā gadījumā nevar noliegt, ka Krievija de facto ir iebrukusi Ukrainā un 1) anektējusi tās daļu, 2) veido seperātas "valsteles", kurās izdala Krievijas pases. Protams, ka tā ir Ukrainas teritorija. Vai to ir reāli atgūt - cits jautājums. | |
Elina Melngaile 04.02.2022 13:11:52 links |
RT @ulrichspeck: 5. Putin probably also thought that the loss of Crimea and the Russian de facto occupation of the Donbas would sabotage th… | |
bRRR 24.01.2022 10:36:15 links |
RT @guntarsv: Viedokļu kriminalizēšana ir kastastrofāka kļūda. Īpaši tāpēc, ka par nepatiesām ziņām de facto klasificē viedokļus (Re:Baltik… | |
Elina Melngaile 22.01.2022 21:12:01 links |
RT @brtrnkng: @sumlenny For years I’ve felt a de facto US-UK-Canada-Baltics-Poland-and-maybe-Scandinavians bloc should exist that aims for… | |
Mareks Matisons™ 20.01.2022 12:31:41 links |
Tā noteikti ir tikai mana problēma, bet - nu pakalpojumu līmenis de facto monopoluzņēmuma AttēlsR iekšienē ir tuvs padomijas "deficīta" laikam.. Reti sevišķa izjūta. Brr.. | |
LA.LV 16.01.2022 21:29:02 links |
Lietā par it kā Pulkam paredzēta kukuļa piesavināšanos sodīts Edvīns Kočāns, ziņo “De facto” https://t.co/sbuBObu0hK | |
Glen Grant 15.01.2022 01:03:55 links |
RT @LinkeviciusL: Most absurd that #Russia doesn’t need any guarantees, all those ‘de facto’ exist thanks to ‘investments’ in European poli… | |
cosmix 09.01.2022 15:03:56 links |
"Papildinājums: Ir maz zināms, ka ir vismaz 2 ļoti atšķirīgi #Omicron varianti, kas var atšķirties medicīniski. Pagaidām nav skaidrs, kurš no tiem būs noteicošais. Visi dati de facto attiecas tikai uz BA.1." https://t.co/8l4Rd7ZceV | |
Jānis Iesalnieks 07.01.2022 15:41:52 links |
RT @MyronGainezzz: Problēmas woke paradīzē @juriskazha ? Dēļ de facto legalizētām zādzībam <$950 apmērā, biznesi sāk pamest Kalifornijas pi… | |
Artis Schlossberg 07.01.2022 09:43:37 links |
RT @MyronGainezzz: Problēmas woke paradīzē @juriskazha ? Dēļ de facto legalizētām zādzībam <$950 apmērā, biznesi sāk pamest Kalifornijas pi… | |
Inga Springe 20.12.2021 22:11:07 links |
RT @LieneBrizga: Palasīju komentārus pie vakardienas @olgadragileva De Facto sižeta par Ņikiforenko. Zeme atveries. Žurnāliste neētiski vaj… | |
Delfi 19.12.2021 22:18:52 links |
"Rīgas Satiksmes" (RS) krimināllietā apsūdzības korupcijā vēl tiek gatavotas, jo naudas plūsmas vedušas pat caur Āziju, noskaidrojis Latvijas Televīzijas raidījums "de facto". https://t.co/dtdjoZRV1t | |
Veiko Spolitis 13.12.2021 11:31:31 links |
RT @ABarbashin: Vladimir Frolov considers that Russia is de-facto imitating negotiations with US by proposing no-go demands to then accuse… | |
Ints 12.12.2021 23:42:48 links |
@artis_k @NKristopane daudz vairāk par stundu. Es pēc De Facto skatīšanās trešdaļā raidījuma noķēru tiešraidi. | |
Delfi 28.11.2021 21:51:15 links |
Daugavas ledus halles būvēšanas epopeja turpinās ar parādu gūzmu, vēsta 'de facto' https://t.co/3NjSuscVgk | |
Mikus Porietis 22.11.2021 07:08:57 links |
@thearmi Jā, vienmēr šķitusi krāšņa bez gala ideja par uzrēķiniem valsts un pašvaldību uzņēmumiem, de facto monopoliem - klients maksā divreiz. -Pirmo, kad jāsedz “sakārtotais” sadārdzinājums, un pēc tam, kad jāmaksā sods par pirmo reizi. | |
Ints 21.11.2021 20:34:52 links |
Ooo, Olga Dragiļeva atgriezusies De Facto. | |
Delfi 11.11.2021 18:40:31 links |
Ja Eiropa sarunāsies ar Lukašenko, tad de facto būs leģitimizējusi viņu kā prezidentu, piebilda Sprūds https://t.co/0qDVejc6kB | |
Artis Schlossberg 10.11.2021 13:08:39 links |
RT @Andy_Scollick: This, presumably, is part of the Russian-Belarusian integrated air defence system development, in which Russia de facto… | |
Armands 05.11.2021 09:01:31 links |
@normis Galvenais, ka tās teorētiski ir galvenās lietas un de facto pat ir noliktas augšā :D Bet eleganti paslēptas no lietotāja acīm. Bāc, UX much? | |
Nellija Ločmele 29.10.2021 22:25:31 links |
AT priekšsēdētājs apmaldījies trīs priedēs... Tiesnešiem nav jāaģitē vakcinēties. Tāpat tiesnešiem nav pret vakcīnu jāsaglabā nekāda "neitralitāte" - tā pieejama tikai bērniem vai nepieskaitāmajiem, visi pārējie de facto izdara izvēli. https://t.co/A9wSBrkg40 | |
Aleksandrs Safronovs 28.10.2021 13:50:29 links |
RT @julijagifford: So very disappointing. An organization that has a proven track record, had already de facto taken over (and populated!)… | |
Aleksejs Mjaliks 28.10.2021 12:15:44 links |
@edgarsj @VL_TBLNNK Saproti... Startup'iem de facto valoda ir angļu. #joks | |
Iveta Kažoka 24.10.2021 20:25:00 links |
De Facto izveidojuši labu hronoloģisku pārskatu par to bezatbildības un lēmumu nepieņemšanas politiku, kuras rezultātu šobrīd redzam. Arī greizi nospraustiem stratēģiskajiem mērķiem: "skolas vaļā", "ekonomika vaļā" nedarbojas, ja nav sapotētas riska grupas un kolapsē slimnīcas. | |
Kaspars Foigts 22.10.2021 10:37:19 links |
@ElvisMeisters @EriksRemess Parallels skaitās tā kā de facto standarts. | |
Diena 20.10.2021 09:16:42 links |
Aizvadītajās dienās "de facto" tika pārtrauktas Ziemeļatlantijas alianses (NATO) un Krievijas diplomātiskās attiecības, kuras kopš 2014. gada (notikumiem Ukrainā) jau tāpat pastāvēja tikai ļoti ierobežotos apmēros https://t.co/55BilJp66B | |
Mareks Matisons™ 18.10.2021 16:23:56 links |
Atsvaidzinot tvitera tēmu spektru. Ja kāds pazīst šo jauko Royal Enfield braucēju. Pasveiciniet. Šis drosminieks, brīdī, kad veicu labo pagriezienu no K.Ulmaņa gatves uz Liepājas ielu, iespraucās "caur padusi" un arī izveica tādu pat manevru - de facto no iekšmalas "aklās zonas" https://t.co/PKqh9Rx | |
anna platpire 17.10.2021 21:08:44 links |
Skatos de facto. Sāp sirds par jaunajiem ārstiem un mediķiem vispār: tik nežēlīgi situācija pret viņiem vēršas. Risinājumus varēja taču laicīgāk sagatavot un kaut nedaudz atvieglot emocionālo, darba un sabiedrības spiedienu. Nav novērtēts viņu neaizvietojamais darbs un atbildība | |
Armands 13.10.2021 19:45:52 links |
@GirtsS @briedisunrepshe @RudolfsGo @otucis Labāk nekā šābrīža de facto celiņš. | |
Pēteris Krišjānis 06.10.2021 13:51:11 links |
RT @JanisTeresko: Ģimenes ārsts Ainis Dzalbs: Arī primārajā veselības aprūpē «de facto» ir iestājusies ārkārtas situācija. Aicina veidot zā… | |
Artis Schlossberg 05.10.2021 12:16:29 links |
RT @RaivisZeltits: Palaidu garām šo "De Facto" pētījumu | |
De Facto 26.09.2021 21:10:00 links |
Bijušais Vācijas izlūkdienesta priekšnieks un agrākais “PNB bankas” padomes loceklis Augusts Hanings intervijā LTV raidījumam “De facto” paudis, ka ir ticis maldināts par darījumiem, kas bankā notika īsi pirms tās slēgšanas. https://t.co/m6Yvlg28uA https://t.co/OkcDxSbf9c | |
De Facto 26.09.2021 21:00:00 links |
Zem sitiena palikti desmitiem uzņēmēju, kuri bija iestājušies @LIAALatvija Biznesa inkubatoros un rēķinājās ar iespēju saņemt atbalstu uzņēmējdarbībai, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. https://t.co/zGQBsPYnbp https://t.co/NIp0fUF3yH | |
Artis Schlossberg 19.09.2021 14:00:24 links |
RT @sumlenny: Just for understanding: Navalny’s “clever voting” de facto urges ppl to vote for communists (in most cases 2nd popular candid… | |
De Facto 17.09.2021 13:30:12 links |
Krievijas militārās mācības “Zapad” un @Latvijas_armija treniņus “Namejs” pavada arī cīņa informācijas laukā. Telefonkrāpšanas anatomija. @ltvdefacto ieraksta sarunu ar krāpnieci, kas izliekas par bankas darbinieci. Par šiem un citiem tematiem svētdien raidījumā "de facto". https://t.co/QBFmoRyUy | |
Artis Schlossberg 12.09.2021 09:47:56 links |
RT @liana_langa: Zviedrijā de facto segregācija. Nevar pabarot visus… Aizvien vairāk zviedru iebilst pret imigrāciju https://t.co/BgUq5MXPAc | |
nra.lv 10.09.2021 11:03:06 links |
Bijušajiem KPV LV biedriem de facto ir izdevies izveidot neatkarīgo deputātu frakciju https://t.co/Wr6wICD27W https://t.co/teBprddWWp | |
Aleksejs Mjaliks 06.09.2021 13:54:24 links |
@wieshka @normis Ļoti izplatīti. 11 kWh ir 3 fāzes un 16 A. Tas jau tāds de facto maksimums mājsaimniecības elektrotīkliem, tāpēc jau nav pārāk liela jēga likt jaudīgākus lādētājus mašīnā. | |
Dāvis Valters 31.08.2021 15:45:47 links |
Viens pakāpiens tuvāk profesora statusam - vakar noslēgts darba līgums par stundu pasniedzēju. Alga stundā labāka, nekā domāju, ja neaizdomājas, ka 1 stunda darba jāreizina de facto vismaz ar 3 (vismaz pirmajā gadā, veidojot lekcijas). | |
De Facto 31.08.2021 09:00:00 links |
De facto: Puse Covid-19 seku mazināšanai atvēlētās naudas bērnu nometnēm paliek neizmantota. https://t.co/vdT8K7smIz https://t.co/63vpzRD7df | |
Artis Schlossberg 30.08.2021 00:09:33 links |
RT @janisdombrava: Rīgā ir NATO stratēģiskās komunikācijas centrs, bet hibrīdkara apstākļos par valsts naudu uzturētā "De Facto" komanda ie… | |
Iveta Kažoka 25.08.2021 17:21:12 links |
Tas, kas ir interesants visos 3 jaunajos politiskajos pieteikumos - šīs var izrādīties tās vēlēšanas, kad Latvijā izzūd de facto dalījums latviešu un krievu partijās. Ja tā notiek, tam līdzi nāks neprognozējami lielas pārmaiņas LV politiskajā vidē. https://t.co/B8ZaFhTuoe | |
Sandra Kalniete 25.08.2021 13:26:08 links |
Turpinām svinēt Latvijas starptautisko atzīšanu de facto. Īpašs prieks pateikties Dānijas Kultūras institūtam, kas 1991. gadā bija neaizstājams atbalsts ceļā uz neatkarību. Konference par godu Latvijas-Dānijas diplomātisko attiecību 100gadei skatāma šeit: https://t.co/nmSX10dUy3 https://t.co/YB9E2SQ | |
Veiko Spolitis 21.08.2021 17:38:43 links |
RT @VoCommunism: 30 years ago today, Latvia overthrew communist tyranny and restored de facto independence, ensuring freedom for all. Lai… | |
Valdības māja 21.08.2021 17:15:00 links |
Ministru prezidents @krisjaniskarins noliek ziedus pie Brīvības pieminekļa par godu Latvijas neatkarības de facto atjaunošanas 30. gadadienai. | |
Jauns.lv 21.08.2021 17:14:15 links |
Aprit 30 gadi kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas "de facto" https://t.co/liVbUtKZtA | |
Saeimas ziņas 21.08.2021 15:52:22 links |
FOTO: Latvijas valsts neatkarības de facto atjaunošanas 30.gadadienai veltītie pasākumi https://t.co/erVy7g8RhA | |
Diena 21.08.2021 11:47:10 links |
No "Baltijas ceļa" līdz Latvijas neatkarībai "de facto" https://t.co/z7oHmuzA60 | |
nra.lv 21.08.2021 07:59:33 links |
Šodien aprit 30 gadi kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas de facto https://t.co/afvnVuKsUG https://t.co/GLUXUX7HOR | |
Saeimas ziņas 20.08.2021 09:28:00 links |
21.augustā apritēs 30 gadi kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas de facto https://t.co/cLVd1B6yJG | |
Delfi 17.08.2021 22:36:39 links |
Uzbekistāna otrdien paziņojusi, ka nepieļaus nelikumīgu robežas šķērsošanu no Afganistānas, kur talibu kaujinieki nule kā "de facto" pārņēmuši varu. https://t.co/OeySkrdM7C | |
Iveta Kažoka 16.08.2021 23:43:24 links |
@KirilsSolovjovs tāpēc, ka PL un Čehoslovākijā bija autoritārie režīmi, kuri de facto tika diriģēti no Maskavas. Droša valsts ir tāda valsts, kur zini, ka cilvēktiesības nav tukša skaņa. Un tāpēc, ka bēglis tika tur, kur palaimējās iekļūt (robeža nav no dzelzs), nevis tur, kur ģeogrāfiski tuvāk. | |
Mairis Skuja 28.07.2021 16:16:17 links |
@EriksRemess @raitiszee @mans_tet Papildinot - infras izbūve ir visu laiku bijusi konkrētu pakalpojuma nodrošinātāju pārziņā. Salikt to zem viena jumta izklausās skaisti, brt de-facto tas būtu ~ komunisms. | |
Reinis 27.07.2021 18:08:21 links |
@TomsAtte Jā, bet de facto standarts ir 60, t.i. tu nevari "parasto" virsmu uzmest pa virsu Ikea skapjiem. A viņiem pašiem tās virsmu cenas un garumi ir tā so so, bet nu nācās sakost zobus un paņemt, jo variantu īpaši nav. | |
cosmix 20.07.2021 15:26:28 links |
RT @SCMPNews: US backs Taiwan’s move to open de facto embassy in Lithuania https://t.co/niuN2TwgGm | |
Reinis 19.07.2021 12:29:51 links |
Jautāju, jo ir taču tūkstošiem uz uzņēmumiem reģistrētu, bet de facto privātu auto, tāpat kā ir lērums tādu, kuri ir izsniegti darbiniekiem brīvā lietošanā, un viss kaut kā ir kārtībā. | |
Jānis Iesalnieks 16.07.2021 20:39:59 links |
RT @JanisIesalnieks: @selmuushh Nē, es neatbalstu jauna tiesību institūta ieviešanu, kas de facto kopētu laulības institūtam piemītošās tie… | |
Laura Andžāne 14.07.2021 01:12:42 links |
@and_kse @maljorka Nu, un tiem, kas aizgājuši tik dziļās āderu enerģētikās, ka mēs vairs nerunājam vienā valodā un de facto vairs neesam viena sabiedrība. Nu, jo zuduši jebkādi pieturas punkti, kopīgā realitāte, kurā varējām vienoties par e=mc2 un gravitāciju, un mēģināt meklēt patiesības. No mas. | |
Juris Millers 07.07.2021 08:51:37 links |
Vienkāršākais risinājums vakcinācijas problēmai - maksas medicīna nevakcinētajiem. Ar rakstveida apliecinājumu par seku un izmaksu apzināšanos. Vismaz vienai sabiedrības grupai de facto tiktu legalizēts maksas medicīnas fakts Latvijā. | |
De Facto 21.06.2021 08:30:00 links |
Arī pēc prokuratūras aizrādījuma Ventspils pašvaldības policija turpina nekontrolēti nodot tai piederošās dārgās automašīnas domes vadībai – iespējams, arī privātām vajadzībām, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. https://t.co/hhnCN400fC https://t.co/LbS1tlKewd | |
De Facto 20.06.2021 20:43:00 links |
Šobrīd nav precīzu datu par pedagogu vakcinēšanās tempu dažādos Latvijas reģionos un skolās, lai mērķtiecīgāk uzrunātu vēl neizlēmušos, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. https://t.co/ZLnK4ebb98 https://t.co/pSUgN6VqbO | |
De Facto 20.06.2021 20:32:06 links |
Arī pēc prokuratūras aizrādījuma Ventspils pašvaldības policija turpina nekontrolēti nodot tai piederošās dārgās automašīnas domes vadībai – iespējams, arī privātām vajadzībām, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. https://t.co/hhnCN400fC https://t.co/2ifo0HHJhT | |
Ivo Leitāns 18.06.2021 16:16:16 links |
"Papildus vēlamies informēt LTV ZD raidījuma “de facto” žurnālistu I.Leitānu par to, ka gan tālruņa Nr. 2XXXXXXX, gan tālrunis, kuram šis numurs ir piesaistīts (uz ko 2021. g.14.06. zvanīja žurnālists I.Leitāns), ir Pašvaldības policijas priekšnieka privāts īpašums." Arī par šo https://t.co/XmWzHbt1 | |
Armands 15.06.2021 10:15:15 links |
@edgarsj Jebal tos aunus, kas konkrētajā posmā (nu, vismaz līdz Baltezeram) kaut ko apdzen. Tur de facto sen ir 70 km/h plūsma, bet uzrodas kādi, kam jāstumjas garām. Pats to šoseju braucu ļoti regulāri un esmu ļoti priecīgs par šo risinājumu. Gribas lidot, brauc caur Murjāņiem! | |
De Facto 14.06.2021 11:00:00 links |
Nākamo trīs gadu plāns cīņai ar vēzi šobrīd ir drīzāk vajadzību uzskaitījums, nevis plāns, uz kuru var paļauties, secina Latvijas Televīzijas raidījums “De Facto”. https://t.co/bLEXYUhyt1 https://t.co/xhlC3uRZD7 | |
De Facto 11.06.2021 14:36:11 links |
Pēc vēlēšanām Ventspils domē nepietiek balsu Lemberga pārvēlēšanai uz astoto termiņu. @veselibasmin iepazīstina ar jaunāko plānu cīņai ar vēzi. “De facto” pēta, cik tas ir reāls. Par šiem un citiem tematiem svētdien @ltvdefacto. Tiksimies plkst. 20.15. https://t.co/6bR302oCYD | |
Ivo Leitāns 08.06.2021 13:08:44 links |
Tikko mums ar kolēģi uz ielas pie MK pienāca Jānis Pļaviņš un vaicāja, vai mēs esam no “de facto”. Laikam tas ūdens slikti ietekmē atmiņu. | |
Eriks Stendzenieks 07.06.2021 15:04:30 links |
Tad jau jāatzīst, ka neviens "IR", "Nekā Personīga" un "De Facto" žurnālists nekad neko nav sapratis. https://t.co/dkQaiz7176 | |
Delfi 25.05.2021 20:59:17 links |
Latvijas vēstnieka un konsulāro darbinieku izraidīšanu no Minskas var uzskatīt par "de facto" diplomātisko attiecību pārtraukšanu vai iesaldēšanu. https://t.co/QrxUP4yyip | |
Artis Schlossberg 22.05.2021 09:06:51 links |
RT @BRyvkin: Guy who removed Iran’s chief antagonist from its path and turned Iraq into a de facto Iranian protectorate while helping Iran’… | |
Jānis Iesalnieks 21.05.2021 15:30:43 links |
Politologs @Rajevskis par to, kāpēc @VL_TBLNNK un @JanisVitenbergs de facto turpina pārvaldīt Ekonomikas ministriju: https://t.co/iaegZUSd2f | |
c. 21.05.2021 11:39:56 links |
RT @franakviacorka: Crazy things are happening. Absolute lawlessness. Lukashenka de-facto canceled/postponed local elections that were plan… | |
Jānis Līmežs 20.05.2021 23:16:34 links |
RT @franakviacorka: Crazy things are happening. Absolute lawlessness. Lukashenka de-facto canceled/postponed local elections that were plan… | |
Jurģis Liepnieks 17.05.2021 11:54:15 links |
Vispār, ja žurnālistus sāk tiesāt par to, ka viņi "rada spriedzi un bailes" kādam varu paredzēt kā visādi "Nekā personīgi" "De facto" drīz būs jāslēdz pavisam ciet. | |
nra.lv 14.05.2021 06:30:05 links |
De facto Kariņa valdība ir kritusi https://t.co/dTPfmHqwog https://t.co/cDPQwIM4Vj | |
Aleksejs Mjaliks 13.05.2021 14:01:38 links |
@edgarsj de iure. Bet de facto var jau koordinēt savus balsojumus. | |
Iveta Kažoka 13.05.2021 10:26:39 links |
Lūdzu, kāds, kurš vairāk seko līdzi šiem manevriem, izskaidrojiet: vai tas nozīmē, ka KPV LV de facto vairs nav valdībā? https://t.co/PqabkcozyX | |
Uldis Augulis 09.05.2021 20:28:17 links |
Mēs balsojām par terašu atvēršanu, jo opozīcija būtu radījusi haosu! De Facto @MGolubeva_LV | |
Sanita Jemberga 08.05.2021 11:19:41 links |
@realaGrutniecba @Kristiana_Gb Būs komandējums. Valsts nosacījumi - bez kovidpases es varu de facto aiziet brīvdabā pastaigāt. Tikko atvēra terases, lielveikalus utt -vai nu pēdējo 72h taisīts negatīvs tests, vai vismaz 1 vakcinācija, vai izslimots pēdējā pusgadā. Mūsējie antivaxinfluenceri ģībtu, | |
Jānis Jansons 06.05.2021 13:56:49 links |
@normis @AlbertsZiemelis @EriksRemess de facto vs de jure | |
Pēteris Krišjānis 05.05.2021 14:35:13 links |
Interesanta viela pārdomām - starptautiskā aptauja ekonomiskā nevienlīdzība tiek skatīta kā lielāks drauds demokrātijai nekā brīvās runas ierobežojumi. Savā ziņā atzinums par de facto ekonomiskās varas milzīgo nozīmi modernā demokrātijā https://t.co/xHMdkCAVpI | |
Ints 26.04.2021 01:08:13 links |
Tikai tagad pamanīju, ka De Facto šodienas Rimšēviča sižetā bija pieminēts arī vieglatlētikas savienības prezidents. https://t.co/9nuTcOF3Ry | |
De Facto 16.04.2021 14:51:07 links |
Katrs nākamais mēģinājums sakārtot vakcinācijas procesu noved pie jauna haosa. Terehovā aizdomās par korupciju atkal aizturēti muitnieki. “De facto” pēta, kas noticis ar senajā Terehovas operācijā uzsāktajām lietām. Par šiem un citiem tematiem svētdien pl. 20.15 @ltvdefacto. https://t.co/DFJffgehD | |
Pēteris Viņķelis 14.04.2021 23:27:04 links |
RT @jfkirkegaard: @EU_Commission announced de facto shift to an mRNA-only vaccine strategy going forward with new potential 1.8bn dose cont… | |
Gatis Kokins 09.04.2021 13:11:24 links |
Iespaidīgs video https://t.co/Lh9olrkiJz, kas demonstrē ievērojamu progresu cilvēces spējā "pieštepselēties smadzenēm". Vairs arī nepārsteidz, ka visur priekšā ir @elonmusk, mūsdienu tehnoloģiju vizionārs de facto. | |
Jurģis Liepnieks 29.03.2021 11:24:30 links |
RT @incaustum: Raugoties De Facto, secinu, ka prokurors nespēj izteikties inteliģenti. Iekumpis, raustoties un aprautām frāzēm, tādu izteik… | |
Jānis Iesalnieks 25.03.2021 10:38:40 links |
@inesevoika Domāju, ka eitanāzija ir jautājums, kurā Baznīca de facto ir viena no spēcīgākajām morālajām autoritātēm. Jebkur pasaulē. Tas nav tikai medicīnas jautājums, bet arī morāls. | |
Baiba Bicēna 24.03.2021 13:20:59 links |
RT @arturscukurs: Amizanti, ka 1930. gada foto (@Valmierasmuzejs) redzams, ka Valmierā ir bijis de facto veloceliņš. Rīgas ielas posms gan… | |
Didzis Dejus 22.03.2021 18:52:37 links |
RT @pecisk: Pārlasot ziņas, sāk iezīmēties diezgan spēcīgi stulba aina - ASV, UK, Indija ir de facto aizliegušas izvest vakcīnu no savas te… | |
Pēteris Krišjānis 22.03.2021 12:39:12 links |
Pārlasot ziņas, sāk iezīmēties diezgan spēcīgi stulba aina - ASV, UK, Indija ir de facto aizliegušas izvest vakcīnu no savas teritorijas, bet sagaida, ka ES dalīsies ar tām, kas saražotas tās teritorijā. Es sāku atbalstīt EK šajā jautājumā. | |
Laura Andžāne 21.03.2021 13:53:31 links |
@pecisk @selmuushh Divi: latvieši pīkst, ka “kādā darbā jāprot krievu valoda” - lingvistisks diskriminācijas claim —> “apspiedēji atļaujas pīkstēt, ka cita valoda jāiemācās” un sauc to par diskrimināciju, kad paši VISĀDI DE FACTO diskriminē kriev-valodīgos. A la etno(lingo)genocīds. | |
Aleksejs Mjaliks 17.03.2021 22:21:29 links |
RT @AlexKokcharov: With #Belarus de facto authorities saying that they would not negotiate with Sviatlana @Tsihanouskaya until she gains mo… | |
Artis Schlossberg 09.03.2021 19:55:42 links |
RT @RobertMCutler: Russian intelligence agency warns Tbilisi ruling party of "de facto loss of sovereignty" if they "seek Washington's prot… | |
Jauns.lv 01.03.2021 16:43:17 links |
Eiropas parlamentārieši mudina nepieļaut palestīniešu teritoriju "de facto" aneksiju https://t.co/vyHtNMBRJR | |
Sanita Rībena 01.03.2021 12:27:57 links |
No sirds iesaku! Jau vairākus mēnešus pērku no Māras un Mārtiņa olas, ļoti garšīgas un, kas nav mazsvarīgi — vistas tiek bioloģiski audzētas (de facto jau tagad, de jure vēl ir procesā). Ļoti atbildīgi saimnieki, viegli sadarboties. https://t.co/Nu8DCyx2Ri | |
Iveta Kažoka 14.02.2021 20:35:35 links |
Ja nevēlaties totāli sabojāt noskaņojumu un priekšstatu par Latvijas valdību, neskatieties šodienas De Facto par vakcinācijas prioritāšu secību. Kā jau man šķita, - "drošībai un nepārtrauktībai" svarīgās amatpersonas ir tikai pirmais no daudziem VIP sarakstiem. | |
juriskazha 10.02.2021 22:19:18 links |
Watching impeachment on CNN - Trump supporters were preparing for a de-facto military coup. Insane. | |
Reinis 10.02.2021 16:46:30 links |
@briedisunrepshe @TomsAltbergs @rushee88 @RailBaltica Tur vajag masīvu reformu. Visām Rīgas un Jūrmalas stacijām pilsētas nosaukumu nosaukumā, Rīgā pārskaut visas, kuras neatbilst de facto rajona nosaukumam, LV tāpat (Krustpils -> Jēkabpils), un izlabot drukas kļūdas (Jāņamuiža -> Jāņmuiža). | |
Delfi 08.02.2021 04:57:20 links |
Bez mākslinieka Vilipsona arī citi labticīgie pircēji varētu zaudēt dzīvokļus, ziņo 'de facto' https://t.co/ITGOAr8E3S | |
Jauns.lv 07.02.2021 21:47:02 links |
Ar raidījumu “de facto” sazinājušies vēl vairāki tā sauktie labticīgie ieguvēji, kuru dzīvokļi tagad ir arestēti un kuriem draud konfiscēšana tās pašas lietas ietvaros. https://t.co/uJzHrPjaGE | |
Jauns.lv 31.01.2021 21:15:02 links |
Raidījums "de facto" izpētījis, ka šobrīd daļa veikalu ar visdažādākajiem paņēmieniem tomēr mēģina tirgot preces klātienē. https://t.co/VKspYIyW86 | |
Veiko Spolitis 29.01.2021 09:10:40 links |
@tikums @skaudrums @Mkaprans Noklausījos Dr. Fernandesa interviju un piekrītu gan viņa tikumības definīcijai, "spēja attīstīt morāles prasmes, lai dzīvotu sabiedrībā", gan arī secinājumu par pētījumu, ka uzmanība nav jāpievērš 15 % margināļu, kuri to saprot pārlieku šauri. ipso facto > pret stūrg | |
LA.LV 26.01.2021 19:41:33 links |
Pret Latvijas starptautisko atzīšanu toreiz iebilda Francija un ASV. Valsts ceļš no “de facto” līdz “de iure” https://t.co/eUnNVpe3aG | |
Glen Grant 23.01.2021 13:42:03 links |
There is a collective failing in responsibility because commanders are not commanders. He is NOT the airforce commander de facto because he does not control the budget. The budget holder is responsible. Who is that person? https://t.co/nqVOfQ904K | |
De Facto 22.01.2021 11:31:13 links |
Sarežģītais un nepilnīgais valsts atbalsts spiež sniegt pakalpojumus neoficiāli. Kādas sekas Covid-19 atstājis skaistumkopšanas nozarē? Bez partijām palikušie politiķi ķeras klāt jaunu spēku dibināšanai. Par šiem un citiem tematiem svētdien "De facto". Tiksimies plkst. 20.15! https://t.co/dL3HUOZ | |
KM 21.01.2021 10:31:10 links |
RT @kantetate: Cita līmeņa de facto..un 39 milijonu skatījumu dienas laikā! Дворец для Путина. История самой большой взятки https://t.co/… | |
Dace Balode 20.01.2021 19:54:55 links |
2016. gada augustā, dienās, kad Latvija atzīmē neatkarības atjaunošanu de facto, Baltijas ceļu, kā arī noziedzīgo Molotova-Rībentropa paktu, Baidens bija Rīgā un teica uzrunu @LNB_lv. Te pāris bildes: https://t.co/0HevCgUoVz |