(min 4 burti, meklē tikai pilnus vārdus)

feelin

Elina Melngaile
10.03.2022
21:36:43
links
RT @ulrichspeck: I was wondering about this too. Merkel and Putin were in constant dialogue. By talking to Merkel, Putin could get a feelin
Nika
04.02.2022
16:37:32
links
Visu februāri mani var satikt skatoties sporta kanālus un ēdot tikai gaļu. feelin great!
Ingvilda
30.01.2022
19:01:52
links
RT @apmassaro3: Why I’m feelin good this morn: 1. The UK announced it will sanction oligarchs & major military deployment 2. Irish fisherm…
Zane B.
28.06.2021
14:31:34
links
feelin' old? Šogad ar vienu no savām mīļākajām filmām svinu 35 gadu jubileju. https://t.co/ebxdjKqFgG
Mareks Matisons™
11.12.2019
21:36:24
links
RT @JoshOdyssey: When you're feelin like one of those suicide bunnies!
Anna Dumpe
27.04.2019
01:41:10
links
Wannabe Sippin' bubbly, feelin’ lovely, livin' lovely https://t.co/BFMiQLRgvP
Miks Latvis
04.12.2016
13:04:13
links
RT @SarahKSilverman: Any people who voted for Trump out there already disappointed or not yet? Would love to hear how you're feelin.
Kristaps A.
28.07.2015
11:46:45
links
RT @mathowie: You feelin' lucky, punk? (This one works better) http://t.co/lmCD4sdcgy
edgars jaunups
24.05.2015
00:46:55
links
RT @ImAshleyRoberts: Yasss Latvia!!! feelin the drama #erovision2015
final girlboss
13.03.2015
00:20:14
links
feelin' nauseous cause of stuff and things
Oliver Redrum
04.04.2014
23:35:10
links
learning and listening to rammstein. feelin like a student again. ^___^
Irma
14.03.2014
21:42:11
links
Check-in Moscow city! feelin happy and getting ready for.... no party, it's all about business :) #Moscow — in... http://t.co/hMDgoDJvu9
KRistaps Smelēns
13.02.2014
22:49:01
links
http://t.co/nouuoWH5ou - feelin' Myself f. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa: http://t.co/09KnLbrn80 VIA @youtube
LatvijasLīgava
07.02.2014
17:36:33
links
feelin Excited!!!!! Or famous?! (giggle) #diana #sweet #laima #chocolate #smile #friday #dayoff #happy… http://t.co/eAF5SK3Lz2
Kristaps Lediņš
21.01.2014
21:53:13
links
I liked a @YouTube video http://t.co/YMxoLrjaCn http://t.co/1BpCh6KGaN - feelin' Myself f. Miley Cyrus, French Montana & Wiz Khalifa
LatvijasLīgava
21.12.2013
18:32:18
links
Festive feelin #salmon #smoked #festive #romantic #chill #saturday #smile @ home http://t.co/mMycjdDKs4
Janis Danevich
03.12.2013
10:07:30
links
Aaaron • feelin This http://t.co/Q8E3Ohe6FD http://t.co/RoKchA7aPQ
European Hit Radio
28.11.2013
12:00:17
links
http://t.co/CaeqsVJ7VU un MILEY CURYS jaunajai dziesmai „feelin' Myself” tapis mūzikas video: http://t.co/hzoflWCcuc
Laura The Cat
22.11.2013
11:44:43
links
feelin' betrayed, furious.
Mārtiņš Vaicekauskis
16.11.2013
23:11:23
links
feelin'Groovy http://t.co/0AC3mrLiwI
Aleksandrs Borovenskis
07.11.2013
00:41:48
links
the only cut I'm feelin for real now is So Much Better.. classic @Eminem no pop garbage #MMLP2
Signe Paula
04.11.2013
10:06:36
links
A typical Monday feelin': http://t.co/2KLVHb9Bs5
NIKK FROM THE BLOCK
23.08.2013
02:45:41
links
beidzot mājās, feelin good. Drīz būs 18h novietas jau norukāts, ar aktīvu kustēšanos un skeitošanu.
NIKK FROM THE BLOCK
20.03.2013
11:48:04
links
Labi viss, es dodos uz skolu. izsūcu māju, visus traukus nomazgāju un aplēju puķes, feelin'good this morning #getshitdone
Zvaigžņu Laura
21.12.2012
16:56:14
links
I've got a feelin' of having a great party tonight #Christmas!
Leonora
09.12.2012
23:05:01
links
skatos desperado and feelin' pretty macho. flexin' my nonexisting muscles and shit.
Muncle Uscles
02.11.2012
13:18:58
links
vēl nav pat 12, un es jau esmu basically izdarījis visu plānoto dienas darbu, and still feelin' fresh as fuck
Laima Eglīte
31.10.2012
00:01:08
links
jopcik, pēdējās nedēļas laikā uzvarēju 2 twiterkonkuros. feelin spešal!
Laima Eglīte
16.10.2012
22:29:24
links
feelin blessed.
Karlis Gedrovics
12.10.2012
15:26:07
links
feelin' like the king of Dublin, while wanderin atop of is told to be the tallest building in Dublin.@Dockfood @Google http://t.co/hpiN6SII
Veiko Spolitis
07.09.2012
07:14:17
links
Good question @imantsliegis:) Presume Russian planners & policy makers still continue to live in Cold war reality feelin encircled by foes:)
anniia elf
28.06.2012
01:29:47
links
Izcils vakars,mums pievienojās ingus, noskatījāmies wtf olsenu filmu, feelin high :D
Eva Bruna
27.05.2012
21:38:46
links
feelin' great :)
Agnes
22.04.2012
22:05:53
links
I am feelin like a gangsta ina hood, rollin, listening to the soft hip hop and chillin! http://t.co/09zAhLs4
Aleksandrs Borovenskis
10.04.2012
17:58:18
links
nice run around the hood + some weights = feelin great!! now back online to do some work
auce urtina
16.03.2012
14:28:27
links
pēc granīta kalšanas skolotājs jau piebilda, ka var doties piestrādāt kaut kur. good feelin' bet tgd rokas ar sveķiunkrāsaunžūstilgi
Muncle Uscles
23.01.2012
08:50:10
links
feelin' good, let's get this calculus doone. Pēc tam prieciņš
Normunds Lamberts
06.01.2012
21:55:53
links
Yeah! Lets feelin di dance hall track! ;)
Anzolo Consulting
04.01.2012
17:11:51
links
I gotta feelin'
katrīna freia
02.01.2012
22:46:17
links
feelin` tired! visu dienu meegjinu sev kaut ko dabuut galvaa no susuralogjijas, bet nekaa. pameegjinaashu veel no riita.
Elza Lāma
08.12.2011
09:19:15
links
Photo: the pleasure of feelin’ nature. and bein’ rough. http://t.co/5xBbLdWt
Muncle Uscles
02.12.2011
21:20:57
links
feelin' sleepy. I wont fall for the same bullshit again, brain, don't even try!
Muncle Uscles
28.11.2011
00:56:11
links
feelin' real good about tomorrow's debate
Roberts Pans
24.11.2011
23:34:11
links
just to give u some flava... coz im feelin great wit dis stuff... Big Pun - I'm not a player on now...
Pacific K
12.11.2011
12:40:47
links
aah yea.. feelin the reggae groove on @radio101lv (:
Anna Dumpe
04.11.2011
21:24:56
links
Watching fireworks all over London from Alexandra Palace. Anyone feelin romantical?
anniia elf
04.11.2011
11:56:40
links
laabrītiņ. feelin' good, viss ir labi. :)
Pacific K
08.10.2011
13:53:55
links
Really feelin this dude. Been watching his vids for the last hour or so. Casey Abrams. Brilliant! http://t.co/CKv29rZs
auce urtina
23.09.2011
20:11:05
links
feelin good (:
Aleksandrs Borovenskis
11.09.2011
11:55:26
links
great runnin workout in Mežaparks to start off the sunny Sunday, feelin afresh
Lux Express
16.08.2011
15:00:54
links
RT @spygetsastar: On my way to Riga in Lux express minibus, feelin' so damn Lux :DD
Muncle Uscles
22.07.2011
02:50:09
links
feelin' good, eju guļāt
plastiX ∞VIBEZ☯
18.07.2011
23:40:42
links
Fresh new free club track from DJ Plastic! Definitely feelin this! -- http://kingcrunk.us/183/
janet k
14.07.2011
15:05:07
links
feelin' a bit sad 2day...
Muncle Uscles
11.07.2011
16:00:36
links
feelin' tired, bet piespiežu sevi pastrādāt, jo sakarā ar bday un Positivus, šitā nedēļa būs diezgan mazstrādīga
Aleksandrs Borovenskis
04.07.2011
15:30:22
links
shoot, I'm feelin like Jeff Van Gundy right about now #fibaU19
Agnes
19.06.2011
22:41:38
links
In double decker, enjoying last day in big city. feelin' a bit sick, later back to N'hampton.
katrīna freia
22.05.2011
00:57:09
links
feelin hoot,tumlbr hoot :D yeah :D
Aleksandrs Borovenskis
11.05.2011
11:02:09
links
back from Warsaw, ain't slept well in 2 days.. tons of errands to run.. but feelin great cause it's summer time!! )
Tālis Eipurs
05.05.2011
15:35:59
links
@diamna es bez skaņas skatījos. :). chillin' feelin'
Muncle Uscles
04.05.2011
15:36:05
links
ugh, stupid SafeArrays. otherwise, nice progress. also, feelin a lot better today
Muncle Uscles
02.05.2011
08:29:21
links
O, going to sleep. feelin' pretty shitty
Raivo Jusis
27.04.2011
10:55:49
links
It`s a new day and i`m feelin` good! Agnese atskaņoja man par prieku, aye!
just Arthur
26.04.2011
15:33:23
links
feelin bit loco todai.
Sandra
07.04.2011
16:00:26
links
feelin' tooooo lazy today :D
plastiX ∞VIBEZ☯
23.03.2011
10:07:58
links
mornings! jānoskatās viena sērija Family Guy pāris sērijas un darbi varēs sākties.. :] feelin' good!
Linda Andersone
16.03.2011
23:24:27
links
King Charles for positive feelin' http://t.co/nDSpXSW
Muncle Uscles
11.03.2011
20:40:53
links
feelin' rather sleepy. When my family gets home, I'll go and have a nice hot bath... mmmm, yesss
Muncle Uscles
04.03.2011
19:15:31
links
Waiting for Jackass 3D to downlaod and feelin incredibly sleepy. Also, I fell like I need something tast. gotta go find something
ʍǝɹpuɐ
20.02.2011
15:57:20
links
@reinis_m pievieno visus pārējos kā search engine ar keyword. t.sk. arī «feelin' lucky» — http://bit.ly/hQhPhK
katrīna freia
19.02.2011
03:11:23
links
because one for all and all for one! poor little bastards, i`m feelin` sad for you..... bang bang you`re dead!
katrīna freia
19.02.2011
03:07:57
links
beauce one for all and all for one! poor little bastards, i`m feelin sad for you..... bang bang you`re dead!
plastiX ∞VIBEZ☯
14.02.2011
00:56:10
links
Viena no manām "Seaside Lougne" klasikām: feelin For You - Dj Chus & Peter Gelderblom http://t.co/ixYkmmO via @youtube
Džordžs Bārens
12.02.2011
14:12:55
links
enjoy a worry free Heart’s Day! http://blogs.technet.com/b/mmpc/archive/2011/02/11/sms-mobile-malware-feelin-the-love.aspx
Aleksandrs Borovenskis
26.01.2011
00:07:05
links
been feelin kinda productive in the pm.. it's a wrap tho
Sandra
25.01.2011
18:03:55
links
feelin' lazy :D
anniia elf
22.01.2011
16:01:44
links
hey. esmu pie vikmaņiem. feelin' good. :) noskatījāmies Tourist [atkal] un nu jā.. izskatās, ka visi vakar bijuši tusēt.
anniia elf
20.01.2011
21:18:46
links
esmu jau stundu mājās, uztamborēju paraudziņu, feelin' goooood :) + pie mežbārdes uzrakastīju eksāmenu, jo Kruglauža neļāva man rakstīt :D
laura laura
08.01.2011
23:35:18
links
Ista pirtina un sniega kupenu peldes! feelin' soooo good!:)
K
11.12.2010
00:25:17
links
feelin` guilty.
Muncle Uscles
26.11.2010
20:06:51
links
feelin' quite sleep deprived
Mārtiņš Vaicekauskis
24.11.2010
22:42:56
links
I'm feelin so fly
Viesturs Kančs
12.11.2010
20:27:24
links
Jāpaskatās, ko gan Big Bank Theory un Office šonedēļ piedāvā. Beidzot kāda miega deva atgūta. feelin' nice!
Elīna Kalniņa
26.10.2010
17:57:55
links
My head's feelin weird cause I couldnt sleep last night, BUT I'll be home in 6h, n I'll sleep my ass off then.
Aleksandrs Borovenskis
21.10.2010
23:32:20
links
tackled a bunch of home improvement / DIY stuff today.. feelin relieved
Pacific K
20.10.2010
18:18:57
links
feelin tired but still have to finish that Hamlet reading for tomorrow. To be or not to be..
Vetra
06.10.2010
19:22:05
links
sakopu kājiņas, rociņas, feelin' niccce
Aleksandrs Borovenskis
04.10.2010
08:32:05
links
still feelin sick, gotta cancel a couple of errands today..
Laine Kuzmane
30.09.2010
17:40:20
links
Uh, bachelor party is coming. I got a feelin', we gonna write good-good works :) KSA rocks.
Aleksandrs Borovenskis
28.09.2010
12:02:26
links
believe it or not, I ain't ever heard how the Town Hall bells ring.. feelin like tourist runnin thru Old Riga lol (@ Ratslaukums)
Aleksandrs Borovenskis
26.09.2010
11:41:55
links
Born Dizzay!! feelin grizzeat
Elvijs Jaunzems
19.09.2010
18:08:40
links
tikko uz saksofona no visa spēka un sirds izpūtu House Of The Rising Sun+feelin Good mashupu
Mikus Austers
19.09.2010
13:17:15
links
Mike is happy and feelin' good (:
Elīza
17.09.2010
14:25:46
links
#nowplaying coldplay - violet hill.mp3 labs rītiņš. ir tik patīkami atkal elpot caur degunu! ^__^ feelin better, yay.
Elīza
14.09.2010
11:32:04
links
sadzēros karstu tēju, feelin a bit better.
Muncle Uscles
07.09.2010
18:19:21
links
Damn, not feelin good at all. izskatās, ka rītā skola varētu izpalikt...
Muncle Uscles
06.09.2010
23:03:46
links
feelin' a bit sick, iešu agri gulēt...

03.09.2010
09:32:17
links
@miculis @krizdabz jūs abi tagad feelin high? :D
Sandra
29.08.2010
11:18:26
links
feelin' MUCH better today! Yeeey! Gonna go to the city! :]
Agnes
26.08.2010
23:27:11
links
Watching fear and loathing, and feelin trippy! How will I feel after reading it?
Muncle Uscles
16.08.2010
09:41:51
links
Darbā, once again. feelin sleepy. Bija pāris interesanti sapņi. Also, pirksti beidzot sāk pāriet no hurt-mode uz hard-mode...
Madara Kandevica
15.08.2010
23:30:40
links
Faithless 'feelin' Good' ir klāt :))) http://www.youtube.com/watch?v=ybXymsfIOLU
Agnese Zērne
10.08.2010
13:27:09
links
Šodien galvā skan - reggae night, we come together when the feelin's right... http://bit.ly/susT9
.
06.08.2010
20:01:17
links
from now on, I ain't feelin' needy, I'm feelin' frisky
Laura
12.07.2010
22:33:29
links
Oh my... 23km velo + 2h lacrosse... i'm dead :D but feelin' good! :D
Tina
06.07.2010
10:08:57
links
Leaving in an hour! OMG, feelin so good! Finally! meeting @aguu_u later, gonna live together, yeah!
ʍǝɹpuɐ
03.07.2010
23:30:29
links
cycled 134 km and finally opened my swimming season in Daugava near Staburags. feelin awsum ^^ pics will follow
Elvijs Jaunzems
01.07.2010
17:39:18
links
AWWWWW!!!! paldies @egonsreiters par @muse - feelin good :)
Andris Rībens
10.06.2010
21:27:02
links
I gotta feelin' the World Cup is coming!
Aleksandrs Borovenskis
09.06.2010
10:34:14
links
feelin terrible and mad sleepy after just 2+1 hrs of sleep tonight.. but you know I could not miss the Game 3 live from Beantown
ak69 rockband
01.06.2010
22:27:04
links
listening to Everlast and feelin like in College :)
Elīza
01.06.2010
14:20:33
links
starp citu, atnācu ar kājām mājās. feelin' good :D
djrocknrolla
20.05.2010
01:09:48
links
Just downloaded the @mystoandpizzi remix of Black Eyed Peas - I Gotta feelin, get it here now: http://bit.ly/sSYTk #mystoandpizzi
Aleksandrs Borovenskis
11.05.2010
20:48:29
links
quality time, feelin fine.. smilin, cause I'm hers and she's mine
Laura
23.04.2010
20:23:40
links
Tagad jādungo: "I got a feelin'......" turpinājumu jau zināt ;)
Elvijs Jaunzems
15.04.2010
23:51:28
links
Velku E.N.D. Noklausīšos. It kā boom boom powder un i got a feelin man patika, redzēšu, vai šis arī būs labs :)
Aleksandrs Borovenskis
13.04.2010
17:42:55
links
feelin great!! The job's being done, the sky's full of sun! And I can't stop thinkin bout a special someone )
Elīza
08.04.2010
09:33:23
links
feelin good.
Aleksandrs Borovenskis
02.04.2010
12:53:42
links
took a walk, breathed some fresh air, feelin great!! gonna see my Sis in the pm
Janis Vitkovskis
27.03.2010
14:01:28
links
bet vakarā jāiet uz @meduskuka dz.dienas pasākumu. beidzot tusiņš pēc 3 nedēļu ilga pārtraukuma. i gotta a feelin..
Madara S.
24.03.2010
00:12:23
links
feelin like emo #emotions
Laine Kuzmane
12.03.2010
02:30:02
links
two hours in gym always help :) feelin' great. Hmm, also boat trip was enjoyable. Good night :)
Roman Strogonov
02.03.2010
17:45:48
links
Damn, feelin so funky now... :-D
Kristaps Baumanis
28.02.2010
13:14:02
links
feelin' this -> Stefan Tretau - Whatever Happened

24.02.2010
14:00:32
links
Don't stop believin' , Hold on to that feelin'
Aleksandrs Borovenskis
01.02.2010
21:39:28
links
tryna pull some torrents.. which makes internet totally unusable (I'm feelin like 10 yrs ago havin to wait for these pages to load)
Vetra
31.01.2010
13:17:05
links
Pilnvērtīgi un forši pavadītas brīvdienas! feelin kinda good today :)
Tom Tom
25.01.2010
10:27:48
links
Don't stop believing/Hold On To The feelin'!!!
Līga Andžāne
23.01.2010
11:20:18
links
neierasti kluss sestdienas rīts divatā ar apslimušo meitu. feelin' a little lonesome. toties rīt uz sūnuciemu atbrauks pāris laimes lāči :)
Kristaps St.
08.01.2010
14:21:17
links
Klausos : Black Eyed Peas - I Gotta feelin (Mysto & Pizzi Electro Remix)(Extended Mix)
Kristaps St.
07.01.2010
22:56:00
links
Just downloaded the @mystoandpizzi remix of Black Eyed Peas - I Gotta feelin, get it here now: http://bit.ly/sSYTk #mystoandpizzi
Zvaigžņu Laura
03.01.2010
18:09:54
links
Happy fresh feelin'
ulrika
24.12.2009
16:53:51
links
Hahaha,Edmunds mani mīl. feelin special : D
NIKK FROM THE BLOCK
11.12.2009
17:08:16
links
YOYOYO. Esmu mājās, paskeitoju stundiņu pa vietējiem spotiem :)) feelin` goood. Šodien sabojājās austiņas. :(( Fuck them
elīmija
03.12.2009
16:54:12
links
HYPED "crush a bit, little bit, roll it up, take a hit; feelin’ lit, feelin’ like, 2 am, s.." on LOOKBOOK.nu: http://lkbk.nu/look/334769
Baiba Broka
01.12.2009
13:26:36
links
just woke up, feelin a little bit ill, but will watch some shows and make my day
Alīda Gulbe
29.11.2009
03:15:17
links
PURE N LOVELY BEATS, BUT STILL feelin LONELY
Elīna Gulbe
14.11.2009
14:41:28
links
sen nav sanācis visu dienu novārtīties pa gultu. feelin' kinda nice.. :)
Veiko Spolitis
12.11.2009
07:37:53
links
X-mas like feelin this mornin, and gotta drive to Tallinn. Here is my monthly TBT article http://www.baltictimes.com/news/articles/23874/
Aleksandrs Borovenskis
01.11.2009
20:34:12
links
tryna do some shopping at GC after the practice.. feelin real exhausted tho, balled hard. gotta roll home
orians
31.10.2009
18:20:46
links
Biju tirgū un paikas veikalā, tagad ēdu visu to nemazgātu. feelin' dirty tonight.
Ilja Olijevskis
31.10.2009
16:10:15
links
feelin' great! Visi Swedbank punkti ir noziedoti mazajiem :)
Elīza
18.10.2009
14:57:01
links
feelin' great. ^.^
Leonora
17.10.2009
19:27:54
links
Sniegs nokusis.Pheh.Tā gribējās, lai būtu sniegs visu laiku līdz pavasarim :D Vilktu kurktu un vārtītos sniegā^^ GAlvā skan I gotta feelin..
Aleksandrs Borovenskis
13.10.2009
23:45:01
links
layin down, ankle iced & elevated.. watched Pierrot Le Fou. feelin on a whole 'nother level w/ these old school French flicks.. and lovin it
Elīza
09.10.2009
16:06:18
links
feelin' totally bad. goin' to bed.
Aleksandrs Borovenskis
03.10.2009
15:54:38
links
a good night's sleep cures.. feelin like a human for the first time this week..
ʍǝɹpuɐ
02.10.2009
01:41:20
links
playin' with ms office mondo 2010 tech preview, feelin' cool
Joņis, jeb Jānis.
30.09.2009
16:58:17
links
Just downloaded the @mystoandpizzi remix of Black Eyed Peas - I Gotta feelin, get it here now: http://bit.ly/sSYTk #mystoandpizzi
Ints Vovers
25.09.2009
18:37:53
links
feelin great, dedication and passion pays off.
Muncle Uscles
20.09.2009
00:06:58
links
Meh, gnai t all, feelin sleepy after an awesome spent day with awesome people....
Zvaigžņu Laura
18.09.2009
11:54:05
links
fresh feelin'
Baibuks :)
17.09.2009
17:19:13
links
hey... feelin bad cuz I fail in exam
Aleksandrs Borovenskis
31.08.2009
12:45:16
links
negotiatin bout Dell PowerEdge server solution.. dippin into smth I ain't ever been to. but feelin real confident!!
Aleksandrs Borovenskis
22.08.2009
10:59:15
links
ain't slept like this in a while - feelin great for the weekend ahead!! processin my GTD bucket and bouncin out into sunny day
Una Vitola
21.08.2009
14:55:21
links
I got a feelin', that tonight's gonna be a good night!
Inese
15.08.2009
17:23:11
links
Don't stop believin' Hold on to the feelin' What a great song!!!! :-)) I'm listening that all the time!
Madara
24.07.2009
11:38:29
links
feelin' kinda down today, meh
Elīza
22.07.2009
20:30:39
links
feelin' sick.
Baibuks :)
17.07.2009
11:29:47
links
I'm home... feelin soo good
NIKK FROM THE BLOCK
14.07.2009
12:33:31
links
FELL A SLEEP AT 5am. feelin' like a shit. Wery tierd :/
Elīza
13.07.2009
10:41:35
links
feelin' sleepy. today I'm goin' away for some time. so this is kind of goodbye-tweet. I love ya' all, don't forget that.
Elīza
05.07.2009
14:51:13
links
feelin' sleepy.
Elīza
04.07.2009
18:40:35
links
still feelin' fuckin' bad.
Kristaps Lazda
27.06.2009
10:26:01
links
5ive - Got The feelin http://bit.ly/11GQ3h Labākā rīta dziesma!!
Evita Pauloviča
26.06.2009
11:16:43
links
feelin' sad for the news.. Didn't expect it comin' so soon... We r part of historical time now.. Sad... :((
Valdis Melderis
18.06.2009
09:52:30
links
Everybody's talkin' / Something very shockin' / Just to keep on blockin' / What they feelin' inside. /Scatman John "Scatman's World/ :)
SK
15.06.2009
19:59:41
links
BEP jaunais radio hīts I Gotta feelin izklausās pēc pop mēsla - žēl gan - man tik ļoti viņi agrāk patika
Aleksandrs Borovenskis
14.06.2009
18:52:42
links
processed half of my #GTD bucket, where did those papers come from? anyways I'm feelin better to start the working week tomorrow
Aleksandrs Borovenskis
14.06.2009
00:14:09
links
Much love to @TimWestwood bumpin tribute to 'Pac on his upcoming born!! tuned in and feelin it!!
Aleksandrs Borovenskis
08.06.2009
16:15:57
links
back home, feelin real great.. coffee time with some cookies and more work to do
Nata
19.05.2009
10:39:25
links
dizzy & half-fainting, brick-size head... feelin like a baby in unknown world. 'd love 2 b at home & in bed now. No, no complaints #fever
Aleksandrs Borovenskis
07.05.2009
17:16:11
links
Chillin @ Bastey Hill park before the lecture, listenin to saxophone play and eatin McFlurry ice cream.. feelin great!!
Aleksandrs Borovenskis
18.03.2009
12:08:53
links
runnin around grey Riga from one appointment to another.. feelin sleepy and still a bit sick
alt
06.03.2009
19:16:53
links
80/90s feelin' groovy ;) naiiissss
Miks Ramāns
28.02.2009
01:55:28
links
I'm feelin' a little drunk. It's been a long time. Too bad it's not as fun as I woul'd like

© 2009-2017 civciv ;)