#digital2017 @arturs kā tavs pētījums palīdz veidot zīmoliem stāstu, ja katram ir pieejams fb insights ar labāku un precīzāku informāciju? 10 atbildes

Māris Reliņš
(2016-10-13 13:46:04)
@twitter
#digital2017 @arturs kā tavs pētījums palīdz veidot zīmoliem stāstu, ja katram ir pieejams fb insights ar labāku un precīzāku informāciju?
Sanita Kacuba
(2016-10-13 14:07:12)
@twitter
@MarisRelins @arturs Es savukārt gribētu precizēt metodoloģiju. Izskatās, ka atmesti "neērti" konti & kontentanalīzes vietā trula skaitīšana
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:29:41)
@twitter
#digital2016 @MarisRelins Katram pieejams savs insaits, šeit runa par datu apjomu. Tu vairs vispār pētījumus vairs nelasi, jo ir fb insaits?
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:30:35)
@twitter
@Sanita_K Atmestie konti: tie, kam bija pārāk mazs share, like vai comments skaits, lai varētu iekļaut citus (gribējām apskatīt tieši 100).
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:31:23)
@twitter
@Sanita_K No otra gala atmētām tikai vienu, jo LV nav citas lidsabiedrības, viņiem daudz saturs ne uz LV orientēts, + sekotāju skaits.
Māris Reliņš
(2016-10-13 14:33:30)
@twitter
@arturs Biežākās krāsas, biežāk lietotie vārdi, garumi... kā tas palīdz zīmolvedība? Fun jā, bet biznesā, kā?
Sanita Kacuba
(2016-10-13 14:35:08)
@twitter
@arturs paldies par precizējumiem, bet Latvijā vairāki populāri konti orientējas uz ārvalstu auditoriju. Metodoloģija tātad ļoti elastīga :/
Sanita Kacuba
(2016-10-13 14:36:43)
@twitter
@arturs un par kontentanalīzi vēl gribētos strīdēties, bet lai veicas ar datu kategorizēšanu un korelācijām!
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:41:12)
@twitter
@Sanita_K Ja grib palikt pie kāda skaita (kas ari manuāli daļēji jāapstrādā), tad jādomā, no kā atsacīties. Bet turpmāk palielināsim skaitu.
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:43:28)
@twitter
@Sanita_K Es jau pašā sākumā teicu, ka mēs ņēmām vērā tos, kas orientējas uz LV auditoriju, tas ir, lai saprastu arī labāk LV lietotājus.
Arturs Mednis
(2016-10-13 14:48:37)
@twitter
@MarisRelins Nu, var iet tālāk- izpētīt, vai/kā tas ietekmē vai neietkmē iesaisti dažādās kategorijās, kas palīdz, kas nē. Gan ka pats zini.

© 2009-2017 civciv ;)