Šim rīkam ir reāls potenciāls būtiski uzlabot biznesa lēmumu pieņemšanu, un tas maksā daždesmit eiro mēnesī. Iesaku. https://t.co/j8HWMNeQ2g 19 atbildes

Jānis Polis
(2016-05-24 15:54:36)
@twitter
Šim rīkam ir reāls potenciāls būtiski uzlabot biznesa lēmumu pieņemšanu, un tas maksā daždesmit eiro mēnesī. Iesaku. https://t.co/j8HWMNeQ2g
Jānis Ziediņš
(2016-05-24 17:20:01)
@twitter
@JanisPolis @digitalmind_lv konferencē paskatījos, man patika.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:11:52)
@twitter
@janisz @JanisPolis @digitalmind_lv Watson ir mazliet pārmārketēts. Reklāma bieži neatbilst patiesajām spējām.
Jānis Polis
(2016-05-24 21:17:30)
@twitter
@laacz @janisz v 2.0 iznāca pirms pāris nedēļām. Piedod, bet līdz galam neticu, ka esi iedziļinājies risinājumā :)
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:27:01)
@twitter
@JanisPolis @janisz Es esmu iedziļinājies Watson Analytics. Tas ir tipiskais BI/BA rīks, kurš izbrauc uz Watson brenda. 1/2
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:29:19)
@twitter
@JanisPolis @janisz Te jājamzirdziņš ir natural language query, kurš tāpat nespēs atbildēt uz jautājumiem, kurus nepratīsi uzdot. 2/2
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:32:02)
@twitter
@JanisPolis @janisz Piemēram, Oracle arī šai jomā overmārketā savu risinājumu. Standarta komplekts ar vienu nopirktu/uzlabotu saskarni.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:33:15)
@twitter
@JanisPolis @janisz Piemēram, arī IBM Omni-level marketing (iepriekš Unica) ir standarta BI, ar smuku frontendu.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:34:41)
@twitter
@JanisPolis @janisz Es saprotu, ka jūs resellojat, tāpēc varam neturpināt :)
Jānis Ziediņš
(2016-05-24 21:35:58)
@twitter
@laacz @JanisPolis padziļināti uz saviem datiem neesmu vēl testējis, bet man iepatikās smukais output. Piemērs ar Porziņģa statiem bija labs
Jānis Polis
(2016-05-24 21:36:13)
@twitter
@laacz @janisz Watson Analytics SaaS maksā 30 eiro mēnesī. Kādas alternatīvas tieši Tu ieteiksi? P.S. Mēs neresellojam WA, tikai apmācības.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:40:49)
@twitter
@JanisPolis @janisz Sākot no. Per user. Es ne par alternatīvām. Es par to, ka IBM Watson brendu būtiski oversello.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:42:18)
@twitter
@janisz @JanisPolis Protams, jo smuki ir pats galvenais :) Parādīsi man to piemēru ar Porziņģi?
Jānis Polis
(2016-05-24 21:43:31)
@twitter
@laacz @janisz Tu neticēsi, cik daudziem smuki ir ja ne galvenais, tad ļoti nozīmīgs faktors. Sorry, ar Porziņģi demo nav publisks šobrīd.
Jānis Ziediņš
(2016-05-24 21:43:54)
@twitter
@laacz @JanisPolis nu nesmuki es varu ar Report Builder/Excel vilkt no db ārā, bet vajag smuki. Porziņģis bija stendā. Varbūt Jānim ir links
Jānis Polis
(2016-05-24 21:45:25)
@twitter
@laacz @janisz Reāli, protams, WA nav rīks, ar ko analītiķis ikdienā strādās. Tas ir rīks biznesa cilvēkiem.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:46:11)
@twitter
@JanisPolis @janisz Es ticu. Man diezgan bieži jādomā, kā noderīgi un smuki apvienot šajā kontekstā.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:47:01)
@twitter
@JanisPolis @janisz Net nerodas disonanse starp analītiķa dotajiem rezultātiem un info ko smukā WA?
Jānis Polis
(2016-05-24 21:48:05)
@twitter
@laacz @janisz Lietojam ikdienā savā uzņēmumā dažādām vajadzībām. Ir arī analītiķi, Cognos, SPSS un citi pīrāgi. Viss organiski sadarbojas.
Kaspars Foigts
(2016-05-24 21:50:58)
@twitter
@JanisPolis @janisz Tad visu cieņu. Praksē tas nav bieži novērojams.

© 2009-2017 civciv ;)