Labs rīts :) https://t.co/aFfqZyd9rY 12 atbildes
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 10:36:23) |
Labs rīts :) https://t.co/aFfqZyd9rY | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 11:18:55) |
@miculis Beidzot tiki pie savas Teslas? Labs gada sākums! :) | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:10:12) |
@krizdabz :) mhm... Uz pāris stundām - padzenājām autopilotu. Var lietot LV ;) | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 13:13:45) |
@miculis Kā ar juridisko pusi? Pagaidām vadītājs vainīgs, ja kādu babiņu nobrauc? | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:22:32) |
@krizdabz protams. Viss ir uz vadītāja. Rokas teoretiski atslabinati var tikt turetas uz stures vai klepi. Utt. | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:23:22) |
@krizdabz bet sajūtas super. Interesanti vērot kā viss notiek - nav garlaicīgi vairs apnikušās šosejas, hehe. | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 13:25:34) |
@miculis Ar ko tas praksē atšķiras no klasiskas adaptīvās kruīzkontroles apvienojumā ar sistēmu, kas notur joslā? | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 13:25:56) |
@miculis Nav tā, ka Tesla jau esošas tech vienkārši stilīgāk nosauc? | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:29:09) |
@krizdabz var mainīt joslas, vins izvairas no auto šķiet no visām pusēm. | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 13:29:59) |
@miculis Tas ir kā? Tesla pati prot apdzīt? | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:30:12) |
@krizdabz adaptīvām sist.tas ir maksimums, Teslai tas ir beta tests un kā minimums. Savāks datus un kkad būs A uz B viss auto - laikam ka. | ||
Mārtiņš Mičulis (2016-01-02 13:31:07) |
@krizdabz pašlaik pašam jāparāda vēlme apdzīt (vienā virz.vismaz 2 joslas) ar pagrieziena sviru. | ||
Kristaps Skutelis (2016-01-02 13:34:55) |
@miculis Tas jau ir interesantāk :) |